Hadi kutlamaya gidelim !!!

381 39 32
                                    

JİSUNG:▪︎Yarış için hazırlıklara çoktan başlanılmıştı. Yarış kıyafetlerimi giyip yarışın başlamasını bekledim.

CHAN:Sen en iyisisin. Kendine çok yüklenme kaybetsende kazansanda her zaman yanında olacağım. İyi şanslar jisung.

CHANGBİN:FİGHTNİNG JİSUNG!!!!

FELİX:Hadi bee yaparsınn.

JİSUNG:▪︎Biraz heyecanlıydım ama bu gayet normaldi. Acaba o mafya lideri gelicekmiydi ? Yani tabii ki banane yani ama ne bilm gelebilirim demişti. Amaaan banane yaa. Gelmiyorsa kendisi kaybeder yani. Piste çıkmıştım ve herkes alkışlarla beni karşılamıştı ve o da oradaydı. Bi sevindim ama bunun sebebini anlayamadım. Muhtemelen bi mafya olduğu içindi başka ne için olabilir ki yani ?
Rakibimle tokalaştıktan sonra yarış başlamıştı.

☆O sırada Lee minho yarışı izlerken önünde iki tane çocuğun konuşmasına tanıklık etti. Çocuklar jisung hakkında konuşuyolardı. "Jisung çok yakışıklı ve bi yerlerden sex arkadaşları olduğunu duydum. Sadece kendi istediği kişileri kabul ediyormuş ve en yakın arkadaşı olan felixte ona yardım ediyormuş." Gibi konuşuyolardı. Tam o sırada minho müdahale eder.

MİNHO:Siz ikiniz ! Millettin hayatından sizene sesinizi kesinde yarışı izleyin yoksa ikinizinde dillerinin koptuğundan emin olurum ona göre.

☆Çocukların ikiside minhonun sert ve ihtişamlı görüntüsünden korkarak sustular ve aynı zaman da da minhonun korumaları onlara ters ters bakıyodu. Bu yüzden uslu uslu yarışı izlemeye karar verdiler. Minho yarışı izlerken jisungun sürme becerilerinin çok iyi olduğunu daha iyi gözlemledi.Jisung yarışı kazanmıştı ve yine herkes tarafından alkışlandı. Jisung bi anlığına minhoyla göz göze geldi. Minhonun gözleri yıldızlar gibi parlıyordu. Jisung o an minhonun gözlerini çok sevmişti. Jisung üstünü değiştirdi ve felixin yanına gitti. Changbinle chan da yanlarına gelip;

CHAN: Hadi kutlamaya gidelim !

CHANGBİN: Evet ya bir içki içmeyi hakkettik bence.

JİSUNG: Kesinlikle evet. Ne dersin civ civ ?

FELİX: Bana uyar tabii. Birini çağırabilir miyim ?

CHAN: Tabii ki civ civ. İstediğin kişiyi çağırabilirsin. Jisung bence sende bay minho yu çağır, hem ona bir teşekkür etmiş olursun hm?

JİSUNG: Çok iyi düşündün chan.
▪︎Arkamı döndüm ve gitmek üzere olan mimhoya seslendim.
Bay lee minho!!!

MİNHO:▪︎Onun sesi. O kadar güzel Bi sesi vardı ki. Arkamı döndüm ve Evet ? Dedim.

JİSUNG:Kutlama için bi bara gidicez sizde gelmek istermisiniz ?

MİNHO:Hayır teşekkürler yapıcak işlerim var. Size iyi eğlenceler.

JİSUNG:Aaa hadi ama işlerinizi eminim ki sonrada yapabilirsiniz.

MİNHO:Vazgeçmiyceksin dimi ufaklık hm ?

JİSUNG:Tabii ki hadi gidelim !

MİNHO:Nasıl gidicez ? İsterseniz benim arabamla gidebiliriz hepimiz.

JİSUNG:Motor kullanmayı biliyorsanız size bi motor verebiliriz.

MİNHO:Emin ol sen kadar iyi sürebiliyorum ufaklık.

JİSUNG:Pekii o zaman hadi gidelim ve size bi motor seçelim.

☆Herkes minhoyla selamlaştıktan sonra minhoyla jisung onun için motor seçmeye garaja gitmişlerdi. Ve minho bu motoru seçmişti.

 Ve minho bu motoru seçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin