☆Bahçede otururlarken jayin aklına bi fikir gelmişti.
JAY:Acaba tek başıma Bluenun evine mi girsem ? Nasıl olsa beni tehdit edicek bir şeyi yok.
TİM:Saçmalama jay. Bizim senin için geleceğimizi tahmin edebilir.
JAY:Ama-
MİNHO:Aması yok jay. Öyle bir şey olmuycak. Olmasın lütfen.
HYUNJİN:Kafayımı yedin jay ? Blue bize şuan zarar vermek her şeyi yapabilir. Bu yüzden akıllı düşünmemiz lazım.
TİM:İçeri adam sokalım.
MİNHO:Blue bunu nası yemeyecek ?
JAY:Ben anladım. İçeriye çalışan olarak birini sokucaz mesela kargocu olabilir ya da ne biliyim hizmetçi falan.
TİM:Evett.
HYUNJİN:Mantıklı. Kimi sokucaz içeri ve ne olarak.
TİM:Minho senin vardığında güvendiğin birileri. Ne olarak sorusu biraz düşündürücü.
JAY:BULDUM!!!!! Tüm korumaları öldürelim ve Blue da yeni korumalar almak zorunda kalsın bizde kendi adamlarımızı ayarlayalım. Nasıl fikir ?
TİM:Çok mantıklı. Aferin ufaklık.
(Tim jayden 6 yaş büyüktü bu yüzden de jay e ufaklık demeye karar verdi.)MİNHO:Evet jayin fikrini uygulayabiliriz. Hepimiz güvendiğimiz ve bu işi yapabilecek adamlarımızı hazırlayalım şimdiden hatta hemen halledelim.
JAY:Tamamdır. O iş kolay zaten. Tanrı aşkına adamların hepsini ben öldürebilirmiyim lütfeennn ????
TİM:Yooooook 15ini ben alırım.
HYUNJİN:10 u benim.
MİNHO:Kalanı da benim o zaman.
JAY:Of ya bana 20 tane kaldı.
HYUNJİN:Koyun can derdinde kasap et derdinde.
JAY:İntikamın intikamını alıcaz işte o korumalar daha ne canlar aldı. Sıra bizde.
☆Plan yaparlarken o sırada Blue hepsinin Instagram hesaplarına bakıyodu. Jay hariç hepsinin hesabı gizlideydi. Bu yüzden stalk yapamadı. Ama jayin ihtişamı onu büyülemişti. Zaten jayi tanıdığından beri jayi çok çekici buluyordu. Bi fotoğrafı çok hoşuna gitmişti.
☆Öne çıkanlarında bu vardı. Blue bu fotoğrafı gördükten sonra jayin bi mafya lideri olduğundan şüphe etti çünkü inanılmaz bi şekilde yükselmişti. "Brothers" adlı öne çıkanlarına girdi.
☆Burdakiler;TİM,JAY,MİNHO VE HYUNJİN.
☆Burdakiler;JAY,MİNHO VE HYUNJİN.
☆Burdakiler;Tim ve jay.☆Blue biraz daha jayin hesabında gezindikten sonra felix ve jisungun tutulduğu odaya gitti.
Gömleğinin kollarını sıvadı ve sandalyeye oturdu.BLUE:Aaaa hadi ama niye bana bu kadar sinirli bakıyorsunuz ?
JİSUNG:Nasıl bakmanızı isterdin aşkla dolumu ?
BLUE:Aaa hayır ufaklık. Onu sevgiline sakla tabi bidaha onun yüzünü görebilirsen.
JİSUNG:Sikik kafalı bu işten kurtulabilecegini mi zannediyorsun ?
FELİX:Bunu senin yanına bırakmazlar.
BLUE:Aaa lix sesin niye bu kadar titriyo korkmana gerek yok.
JİSUNG:Sadece bi gün bekle o bi gün içinde ananı sikicekler aaa ama senin annen yoktu dimi ?
☆Blue bunu duyunca dayanamadı ve jisungun dudağının kenarına tokat attı ardından da felixe vurdu. Jisungun dudağının kenarını kanıyodu. Felixin çillerinin olduğu yer çok kızarmıştı.
JİSUNG:İşte bu kadar şerefsizsin orospu çocuğu,pezevenk, zebra taşşagı.
☆Blue çıkıp gitti.
JİSUNG:Lix, özür dilerim. İyi misin ?
FELİX:Önemli değil jisungum. Zaten vurucaktı bahanesi oldu buda. Ama ben çok korkuyorum. Hyunjini özledim.
JİSUNG:Bende korkuyorum lix ama dayanmamız lazım. Tamammı ?
FELİX:Tamam jisungum.
☆Blue o sinirle ok atmak için bahçeye çıktı. O sırada bizimkiler planı uygulamaya başlamışlardı. Herkes güvenilir adamlarını çağırmıştı. Öldürme işine gece başlıycaklardı. Hepside çok iyi nişancılardı. Tom sahte bi güvenlik şirketi kurmuştu yani blue koruma istiycegi zaman bu şirketten istiycekti tomda ordan gönderecekti.
☆Gece geldiğinde Öldürmeye başladılar. Silahlarına susturucu taktıkları için ses çıkmıyordu. İşlerini profesyonelce yaptılar. Ve plan gayet güzel işledi Blue bi kaç saat sonra işe tomun şirketinde ki korumaları aldı. Blue tüm adamlarının öldürülmesinin Minhoların işinin olduğunu anladığı için jisung ve felixi çok güvenli bi odaya aldırdı.
☆Tom da koruma olarak bluenun evinde çalışmaya başlamıştı bu yüzden gizlice eve girip çıkabiliyordu. Felixle jisungun odasının her şeye rağmen öğrendi ve evin güvenlik sistemini çökertti.
☆Blue hiçbir şeyden habersiz bahçesinde ki timsahlarını besliyodu. O sırada jay,Tim,hyunjin ve minho eve girmeyi başardılar jay silahını çıkarıp arkadan Bluenun bacağına ateş etti. Blue cebindeki silahı çıkardı ve jaye doğrulttu Tim jayin önüne geçti Blue tetiğe bastı.
~HEEEELLLLOOOO. NASILSINIZZZ???? UMARIM İYİSİNİZDİRR. BEĞENDİYSENİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENNNNNN. BAYRAMDA OKUYUN DİYE ŞİMDİ ATIYORUMM. RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUNNNNN. I LOVE YOUUUUU🤍😶🌫️👻🗯💭💬🦷🐰🐻❄️🦭🍚☁️🌫⚪️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Adventure-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.