Long Island Ice Tea

406 39 10
                                    

JİSUNG:Sabah kalktım kardeşim beni uyandırmak için gelmişti. Birlikte kahvaltı yaparken ona dün olanları anlattım. Çok sert bi şekilde tepki verdi kardeşim benim aksime her şeyi ciddiye alan insanların yaptığı kötü şeyler için intikam almaktan zevk alan bi insandı ve yapılan kötü şeyleri kolay kolay unutmazdı. Ben çok fazla intikam peşinde koşmayı sevmezdim tabii damarıma basılmadığı zaman. Hazırlandıktan sonra kardeşimi motorla okuluna bıraktım ve motorumun kontrolleri yapılsın diye kendi ekibime bırakmak için garaja doğru sürdüm. Motoru bıraktım ve en sevdiğim ikinci motorumla Sahile gittim. Biraz düşünmem lazımdı. Ailem neden bi mafyada çalışıyordu? Neden benim ya da bizim bundan haberimiz yoktu ? Bunların cevabını belki de o mafya liderinden alabilirdim. Adı neydi ya unuttum. Neyse o beni arayacağını söylemişti eğer ararsa bide o var. Neyse ya arar herhalde olmadı bi şekilde biz ararız yani zorumu var ? Biraz gazlıyım bari. En sevdiğim şarkılardan biri olan once again'i açıp sürmeye başladım. Yol boş oluncada gazladım. Sabahları gazlamayı çok sevmem ama gazladım. Daha sonra garaja geri gittim.
Ordaki arkadaşlarımla yarışla ilgili konuşmam lazımdı. Oranın sahibi chandı uzun zamandır arkadaştık beni her konuda destekleyip dinleyen birisiydi ve yarışlarda en büyük destekçimdi. Changbin de orda motorlarla ilgili çok bilgisi olduğu için motorlarla ilgileniyodu onu da çok seviyordum. Garaja gidince ikisi de bana sarıldılar.

CHANGBİN:Ooo bizim büyük şampiyonumuz gelmiş bakıyorum da. Yüzüne noldu senin ya ?

CHAN:Evet jisung. Yüzüne noldu ? Sakin bana o pis jackle ilgili olduğunu söyleme.

JİSUNG:Maalesef ki öyle.
▪︎Olanları onlara kısaca anlattım.

CHAN:Şerefsiz ya. Bidaha onla yarışmamalıyız hangi yarışçımız olursa olsun onla yarışmasına izin vermemeliyim. Ve bunun için ayrıca bay lee minho ya da teşekkür etmeliyiz garaj olarak.

JİSUNG;Evet sana katılıyorum. Ama bunu nasıl yapıcaz bilmiyorum.

CHANGBİN:O jack mafya oğlu olduğuna şükretsin varya yoksa yoks-

JİSUNG:Yoksa ne bin hm
▪︎Sırıtarak ona bakıyordum.

CHANGBİN:Onu doğduğuna pişman ederim. Ben bu kasları boşuna mı yaptım olm ?

CHAN:Mafya işleri olmasaydı senden önce ben hallederdim o işi de işte. Zaten bay minho halletmiş.

JİSUNG:Yani evet bi yandan cezasız kalmadı diyebiliriz bence.

CHAN:Yanii. Neyse biz changbin le motorun tüm işlerini hallettik yarış için hazır. Ve yarış bugün gece ikide başlıycak öyle ayarlandı haberin olsun.

CHANGBİN:Gece yarışı seversin jisung.

JİSUNG:Tabii. Tamam ben saat 1 gibi burda olurum.

CHAN:Tamam kendine dikkat et görüşürüz sonra.

CHANGBİN:Baybayy.

JİSUNG:Görüşürüzzz.
▪︎Çalıştığım gece kulübüne gittim. Bar a geçip önlüğümü bağladım. Ve bardakları kurulamaya başladım. Henüz kimse yoktu bi kaç saate müşteriler gelmeye başlardı muhtemelen. Yarım saat sonra müşteriler gelmeye başlamıştı. Yine de çok yoğun değildi. Bir müşterinin içeceğini hazırlamak için arkamı döndüğümde tanıdık bi ses " Long ısland ıce tea alabilirmiyim bay han jisung" dediğini duydum. İstediği içecek en ağır olan kokteyllerden bi tanesiydi. Bu kokteyli kim istiyordu ?

-Acabaaa o kokteyli isteyen kişi kimm??? 🫣
Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın lütfeen ama tam orda kesmek zorundaydım ve daha fazla uzun yazamadım. Umarım beğenmişsinizdir lütfen oy vermeyi unutmayınnn😻💋❣️❤️‍🔥❤️‍🩹❤️

TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin