FELİX:Jisung! Jisung, hadi kalk artık. Kim dedi sana bu kadar iç diye ya ?
JİSUNG:Başım çatlıyor ya. Sen nasıl girdin içeri ya ?
FELİX:Şifreyi bende biliyorum ya hani. Hadi kalk artık. Jeyun bile kaldıramamış seni kalk artık.
JİSUNG:Yok ben uyuycam.
FELİX:Dün minhoya neler dediğini hatırlamıyosun galiba hm ?
JİSUNG:Ne demişim ya ? Yani ne demiş olabilirim en fazla ?
FELİX: Seni bayılana kadar öperim dedin. Ondan sonra senin mafyalık işlerin bana sökmez tarzı bi cümle söyledin.
JİSUNG:NEEEEEĞ BEN Mİ DEMİŞİM ? BEN HAYATTA ÖYLE ŞEYLER SÖYLEMEM. SİKTİR ŞURDAN LİX.
FELİX:Hyunjinde video kaydı var. İstediğin kadar reddet yani.
JİSUNG:YA OF REZİL OLDUM YA YEMİN EDERİM Kİ. HİÇ BİŞEY HATIRLAMIYORUM DA. SONRA NOLDU ?
FELİX:Minho motorla seni evine bırakmış Tanrı bilir neler söyledin adama.
JİSUNG:Siktir yaa. Of ben bidaha o adamın yüzüne nasıl bakıcam ya ?
FELİX:Aslında onu o kadar içmeden önce düşünecektin ama neyse. Bence hiç bişey hatırlamıyomuş gibi yap.
JİSUNG:Mantıklı aslında. Of ne kadar salağım ben ya.
FELİX:Yapıcak bişey yok artık. Eskiden nasıl davranıyorsan öyle devam et. Muhtemelen oda öyle yapar senin sarhoş olduğunu ve unutacağını biliyodur.
JİSUNG:Ay evet dimi ya. Çok sağol liximmm senin gibi arkadas nerde var ya ?
FELİX:Bugün senin izin günün dimi ?
JİSUNG:Hm hm. Niye ki ?
FELİX:O zaman benle kafeye geliyorsun.
JİSUNG:Ama başım-
FELİX:Türk kahvesi yaparım geçer hadi hazırlan bekliyorum.
JİSUNG:Of ki ne of tamam geliyorum şimdi.
☆Jisungla felix kafeye giderken hyunjin de minhonun söylediği adamın yanına gitmişti.
HYUNJİN:Bay Ash lütfen zorluk çıkarmadan borcunuz olan miktarı verin size fazladan bi yıl süre vermişiz zaten ve faizsiz istiyoruz parayı daha ne yapabiliriz ?
ASH:Siz mafyalar hep aynısınız illa o parayı geri alıyorsunuz.
HYUNJİN:Hadi ama bay ash benle taşşak mi geçiyosunuz ? Siz o parayı zaten borç olarak almıştınız. Ve süresi çoktan geçmiş. Daha fazla zorluk çıkarmayın.
▪︎Birden cebinden silahını çıkarttı ve bana doğrulttu.
Bay Ash lütfen sakin olun o silahla hiç birşeyi çözemezsiniz.ASH:Tüm paramı kumara yatırdım ve şuan beş kuruş param yok. Şimdiden özür dilerim bunun için.
HYUNJİN:▪︎Sağ omzumdan bir kurşunun geçtiğini hissettim Bay ash ilk önce beni vurup sonra da kendi kafasına sıkmıştı. Minhoyu aradım ama sadece bi kelime edebildim minho büyük ihtimalle anlamıştı bişeyler olduğunu sonra gözlerim ağırlaşmaya başladılar.
☆Minho korumalarınıda alıp hyunjinin olduğu yere doğru gitti. Hastaneye götüremezdi çünkü işin içine polis te karışabilirdi. Oraya vardığında hyunjin kan kaybı yaşıyordu hemen ceketinin bi parçasıyla yaranın üstüne bastırdı ve adamlarına hyunjini dikkatle arabaya taşımalarını söyledi. Diğer adamlarda Bay ashin cesediyle uğraşıyorlardı. Minho hemen en iyi doktorlardan birini arayıp evine gelmesi için haber vermişti. Yol boyunca hyunjinin kanamasini durdurmaya çalışmıştı. Eve vardıklarında adamlarının yardımıyla hasta odasına götürdüler. Doktor zaten oradaydı hemen müdahale etmeye başladı minho da jisungu aradı belki felix yanındadır diye.
•Calling~Mafya manyağı
JİSUNG:Efendim ?
MİNHO:Jisung felix yanındamı ?
JİSUNG:Evet niye ?
MİNHO:Hyunjin vuruldu sizi almak için adam gönderiyorum konum at bana.
JİSUNG:NE ? Tamam atıyorum.
•••
FELİX:Nolmuş Jisung niye suratın düştü ?
JİSUNG:Hyunjin vurulmuş.
FELİX:Nnne-? Neredeymiş ? Nasılmış ?
JİSUNG:Ağlama sakin ol. Minho konum attı gel gidelim oradaymış.
FELİX:O na bişey olmaz dimi jisung hm ?
JİSUNG:Hayır tabiiki de o çok güçlü bunu sende biliyorsun lix. Hadi gidelim.
▪︎Motora atlayıp minhonun konum attığı yere gittik. Çok büyük bi yerdi muhtemelen burası onun eviydi kapıdaki korumalar çok korkunç gözüküyolardı. Bi adam bize yaklaşarak.TOM:Merhaba bay jisung ve bay felix hoş geldiniz. Beni takip edin lütfen.
JİSUNG:Tamam.
▪︎Felix ağlarken sadece kafasını sallayabildi. Kolundan tutarak düşmediginden emin oldum. Minho bizi karşıladı gömleğinde ki kanları görünce ona bişey oldu zannedip bende korktum ama bişeyi yoktu. Felix hemen hyunjinin yanında girdi. Hyunjinin durumu şuanlık stabildi. Kanaması durmuştu. Uyanmasını bekliyorlardı. Felix yanına gidip elinden tuttu.FELİX:Sevgilim lütfen iyi ol. Sana bişey olmasın yoksa naparım ben sensiz daha yeni kavuşmuşken beni terk edemezsin bunu yapamazsın bana,bize. Lütfen iyi ol.
MİNHO:Doktor iyi olacağını söyledi. Bi kaç saate uyanır merak etme.
FELİX:Tamam teşekkür ederim.
JİSUNG:Merak etme lixim Hyunjin güçlüdür bunun üstesinden kolayca gelecektir. Sen de güçlü kalmaya çalış.
FELİX:Çalışıcam. Onla yalnız kalabilir miyim ?
MİNHO:Tabii ki hatta bugün burda kalman için gerekenleri yapıcam.
FELİX:Çok minnettar olurum.
JİSUNG:Ben buralardayım lix ihtiyacın olursa seslenmen yeterli.
FELİX:Tamamdır jisung.
JİSUNG:▪︎İkisini yalnız bırakıp minhoyla odadan çıktık.
Siz iyi misiniz ?MİNHO:Sizli bizli konuşmayı bıraktık zannediyordum.
JİSUNG:Pardon. İyi misin ?
MİNHO:Sayılır. Bi haber bekliyorum o bi gelsinde o zaman karar vericem iyi miyim ? yoksa kafayı mı yedim ?
JİSUNG:Ne haberi ?
MİNHO:Hyunjini vuran adam black mafyasıyla çalışıyo olabilir. Eğer böyle bişey varsa ortalık fena karışacak.
JİSUNG:Pezevenkler amına koyayım.
-KISA Bİ SÜRE SONRA HELLLO TEKRARDANNN SİZCE BLACK MAFYASININ BU OLAYLA Bİ İLGİSİ VAR MI ??? NEYSSEE UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİRRRRR OY VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM TEŞEKKÜR EDERİMMMM I LOVE YOUUU💜👾🪻🫐☂️🌌🔮🪀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Aventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.