☆Hyunjin ve minho uyandıklarında felixle jisung ortada yoklardı. Tuvalete falan gitmişlerdir diye düşündü ama yerde kanlar vardı.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
☆Gece hepsi uyurlarken iki tane adam eve sessizce girdi birisi ilk önce hyunjin ve minhoya uyanmamaları için bi sıvı koklattı. Yani normal de minhoyla hyunjin uyanabilirlerdi ama o sıvı bunu engellemişti.
☆İlk önce jisunga susturucu silahla bacağına ateş ettiler ki yürüyemesin. Sonra ağzını bağlayıp gözlerini kapattılar. Daha sonra felixe de aynısını yaptılar. Sonra arabaya taşıdılar.
《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《
MİNHO:İki tane farklı kan var. Birisi jisunga diğeri felixe aynı olmalı. Yemin ederim ki bunu kim yaptıysa doğduğuna pişman edicem onu Yozgat tassağı.
HYUNJİN:Siktim belalarını onlar nerede ??? Kim ? Kim yaptıysa şuan ecelini bekliyor olmalı. Orospu çocuğu pezevenk.
☆Hyunjin dayanamayıp duvara yumruk attı. Minho jayi aradı.
~Calling~
JAY:Efendim dostum.
MİNHO:Jisungla felixi vurup kaçırmışlar.
JAY:NE ? Ne zaman ? Nasıl ? Kim ?
MİNHO:Dün gece. Gerisini bizde bilmiyoruz.
JAY:Hangi zebra taşşagı yaptı acaba.
HYUNJİN:Bilmiyorum ama eğer ki onlara bir şey olsun olacaklardan ben sorumlu olmayacağım. Hangi pezevenk aptal bizim sevdiğimiz insanlara dokunma cesaretini kendisinde bulabilir ?
JAY:Cezasını vericez zaten siz hiç merak etmeyin. Ben geliyorum şimdi timle beraber belki bi işe yarariz.
MİNHO:Tamamdır.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
☆Jayle tim geldiler. Yolda gelirken araba tekerleği izleri dikkatlerini çekti. Tim eski izci olduğu için arabadan inip izlere baktı. Ormanın içine doğru gidiyodu. Jayle birlikte onları izlemeye başladılar. İzleri bittiğinde de kocaman bi dağ evi vardı. Ve bir sürü de korumalar vardı. Jay minhoyu aradı.
JAY:Dostum bi dag evi bulduk muhtemelen felix ve jisung burda tutuluyor. Ve bir sürü de koruma var.
MİNHO:Siktir amına koyduğumun salakları. Tamam siz gelin buraya adam akıllı düşünüp plan yapalım.
JAY:Tamam geliyoruz.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
☆Jayle tim vardıkların da minhoyla hyunjini perişan halde gördüler. Tim hyunjine sarıldı. İkisi çok yakınlardı. Minhoyla da el sıkıştılar.
JAY:Minho sence kim olabilir ?
MİNHO:Amına koyayım sence bilsem böyle dururmuyum ?
JAY:Aklına gelen birisi var mı diye soruyorum ?
TİM:Sky mafyasiyla bi ilgisi olamaz dimi ?
HYUNJİN:Sanmıyorum niye ki ?
TİM:Hatırlarsanız en son hepimizden intikam alacağını söylemişti.
☆Tam o anda timin telefonu çaldı. Adamlarından birisi kız kardeşinin kaçırıldığını n haberini verdi. Tim birden ayağa kalkarak.
TİM:Ne demek pera kaçırıldı ? Siz ne bok yiyodunuz o sırada ? Tanrım. Hepinizle sonra görüşücez.
HYUNJİN:Pera mı kaçırılmış ?
TİM:Evet. Anasını siktiklerimin orospu çocukları.
MİNHO:Siktir ya. Sanırım sky mafyası teorisi baya mantıklı.
JAY:Evet kesinlikle.
MİNHO:Jay bi tek sana bişey yapamadılar.
JAY:Sizden başka değer verdiğim insan yok ki. Yapmaya çalışırlar yine de bişeyler.
HYUNJİN:Sikikler.
《☆》Bundan bir kaç yıl önce sky mafyası seviyesi düşük olan herkesi öldürüp işkence çektiriyodu. Lideri Olan Blue çok acımasız olduğundan kimseye acımıyordu. Bunu durdurmak için Tiger mafyası(Minho),Star mafyası(Jay),Moon mafyası(Tim), bir olup durdular. Ve sky mafyası bi süreliğine londraya taşınmıştı. Bu yüzden kurtulmuşlardı. Ama Blue bunun intikamını almayı ihmal etmedi. Jay hariç herkesi tehdit edicek bir şeyi vardı artık. Jayin bi açığını bulamamıştı. Ve buna çok sinir olmuştu. Felixe,jisunga ve peraya çok şey yapmak istiyodu. Bakalım bizimkiler onu durdurabilecek mi ?
~HALLOOOOOOOO🇩🇪🇩🇪. NASILSINIZZZZ ???????? UMARIM İYİSİNİZDİRRRR. OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENNNNNN.BÖLÜMLER KISA OLUYOOOOOO KUSURA BAKMAYINNNNNN. YORUMLARDA FİKİRLERİNİZİ BELİRTMEYİ DE UNUTMAYINNN LÜTFENNN.🇩🇪🖤❤️💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Aventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.