HYUNJİN:▪︎Bi haftadır felixle birlikte jayin dağ evinde kalıyoduk. Hayatımda geçirdiğim en iyi zamanlardan birisiydi. Yaram çoktan iyileşmişti belki de bu kadar hızlı iyileşmesini sebebi felixtir. Minho sabah mesaj atmıştı gece jisungun yarışından sonra jisungla birlikte buraya yani jayin dağ evine geliceklerdi hep birlikte vakit geçirecektik.
Mafya dostum:Dostum biz iki saat içinde oradayız haber vermek istedim.
Siz:Tamamdır dostum. Bekliyoruz.
*Mafya dostum mesajınıza "🖤" ifadesini bıraktı.
HYUNJİN:Güneşim minhoyla jisung iki saat içinde burda olucaklarmış.
FELİX:Tamamm sevgilim. Ben bişeyler hazırlarken sen bahçede ateşi yak, olur mu ?
HYUNJİN:Tabii ki olur güneşim.
☆Hyunjini ateşi yakmıştı. Felix mutfakta tezgahta meyve keserken ona gidip belinden sarıldı.
HYUNJİN:O kadar masum ve tatlısın ki. Seni çok seviyorum güneşim. Bütün çillerini öpebilirim.
FELİX:Bende seni çok seviyorum sevgilimm. Ve izin veriyorum çillerimi öpebilirsin ama şuan değil. Daha sonra söz.
HYUNJİN:Offf pekiii tamamm.
FELİX:Hadi bana yardım etde şurayı temizleyelim.
☆Minhoyla jisung yoldayken;
JİSUNG:Nereye gidiyoruz ? Senin ya da benim evime gitmediğimiz belli.
MİNHO:Sürpriz ufaklık. Sen istersen biraz uyu yol uzun çünkü.
JİSUNG:Pekiiii bakalım sürprizin neymiş.
MİNHO:Çok sevineceğin bişey ufaklık bundan emin olabilirsin.
JİSUNG:Tamamm ondan eminim. Kafamı bacaklarına koysam araba sürmene engel olurmu ?
MİNHO:Hayır ufaklık olmaz koyabilirsin.
☆Jisung yol boyunca uyumuştu. Yarıştan dolayı yorulmus olmalıydı. Dağ evine geldikleri zaman minho jisungu gayet nazik bi şekilde alnından öperek uyandırdı. Dağ evine geldiklerini görünce jisung çok sevindi. Ve Dağ evine bayılmıştı.
☆Felix jisungu görünce hemen gidip sarıldı. Minhoyla da hyunjin sarıldılar.MİNHO:İyi olduğuna sevindim dostum.
JİSUNG:Evet hyunjin bende.
HYUNJİN:Teşekkür ederim dostlarım hepsi felix sayesinde.
FELİX:Biraz abartıyo o siz bakmayın ona.
JİSUNG:Hahaha çok tatlısınız.
HYUNJİN:Siz oturun bizde minhoyla içecekleri getirelim.
FELİX:Tamam sevgilim.
☆Felixle jisung hyunjinle minho gelene kadar sohbet ettiler. İkiside bişeye gülerlerken minhoyla hyunjin onları uzaktan izleyip;
HYUNJİN:Sonunda başardık dostum.
MİNHO:Evet her şeye rağmen başardık.
☆Minhoyla hyunjin içecekleri götürdükten sonra hep birlikte hem meyveleri yiyip hem de içecekleri içip sohbet ettiler.
HYUNJİN:Jay priw açmış gördünüz mü ?
JİSUNG:Hahahahaha priwmi açmış ?
MİNHO:Ben bekliyordum açıkçası tam jaylik hareket.
FELİX:Şu star mafyasının lideri olan dimi ?
MİNHO:Evett o.
HYUNJİN:Gay olan tüm mafyalar ülke farketmez jayin peşinden koşuyorlar. Geçen Yunanistanda ki Sea mafyasının lideri internetten evlenme teklifi etmiş onu anlatıyordu.
MİNHO:O adam 70 yaşında değilmiydi ya ?
HYUNJİN:Evet asıl komiklik orda zaten.
FELİX:Hahahahahahah çok komikkk.
JİSUNG:Kesinlikleeee.
HYUNJİN:Priwine attığı story bu;
JİSUNG:Kedisinin olduğunu bilmiyodum.MİNHO:Onun sayılmaz jay veterinerlik okudu. Hasta olan hayvanları sevgiyle iyileştirmek için her gün farklı bi hayvanı yanına alıp onla vakit geçirir bu kedi de o kedilerden biri.
FELİX:Çok düşünceli bi hareket.
HYUNJİN:Kesinlikle evet. Ve onun bu yanını çok az kişiler biliyo. Eğer düşmanları öğrenirse kötü şeyler olabilir.
JİSUNG:Düşmanları öğrenmemeli.
MİNHO:Evet öyle. Jayin bazı düşmanları var ki jayin yanında birisini görsünler hemen bi plan yaparak kötü bişey yapmaya çalışırlar he bide bazı düşmanları da jayden tırsar.
JİSUNG:Açıkçası ben olsam jayin ve sizin düşmanı olmak istemezdim.
FELİX:Kesinlikle bende.
HYUNJİN:Yani o kadar da korkulacak bişey yok yani.
MİNHO:Evet canım ne alakası var aaa ?
☆Geceyi sohbet ederek geçirdiler.
-CİAO🇮🇹NASILSINIZZZZ???? ARTIK HER BÖLÜMDE FARKLI Bİ DİLDE SELAM DIYCEMM BU İTALYANCA. NEYSEEEE UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİRRRRR OY VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİMMM. I LOVE YOUUU🇮🇹💚🤍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Avventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.