JİSUNG:▪︎Onun o şerefsiz yüzünü görmüştüm arkamı döndüğümde nasıl bana bunları yaptıktan sonra buraya kadar gelebilmişti ? Minhonun yaptıklarından sonra hala akıllanmamışmıydı ? Jack bi eli sargılı şekilde oturuyordu.
JACK:Aa hadi ama han jisung o sinirli yüzünün benim üzerimde bi etkisi olmuycak. Sana gerçekleri söylemeye geldim. Belli ki minho sana söylememiş.
JİSUNG:Ne gerçekleri ? Neden bahsediyorsun sen ?
JACK:O orospu annenle babanın ne yaptığını bilmiyosun dimi ? O kadar zavallısın ki.
☆O sırada kulübe minho adamlarıyla birlikte giriş yaptı. Jackin adamları silahlarını çektiler minhonun adamları onları etkisiz hale getirdiler. Minho jackin arkasına doğru geldiğinde son dediklerini duydu. Gayet rahat bi şekilde jackin yanına oturdu aslında o kadar sinirliydiki bunu kimse anlayamamıştı.
MİNHO:Jack sen kim oluyorsun da yanlış bişey yapmamış olan insanlara orospu diyebiliyorsun ? Ayrıca gerçekleri söylemek sana mı kaldı hm ? Sizin ailede genetik sanırım her şeye burnunu sokmak. İstersen burnunuda kırabilirim hiç sıkıntı değil benim için.
JACK:O han jisungun ailesi benim annemi öldürdü sen ne boş yapıyorsun ya ? Bide benim aileme laf ediyorsun.
JİSUNG:Ailem öyle bişey yapmaz jack salak salak konuşma.
MİNHO:İkinizde iyi dinleyin şimdi beni. Jisungun ailesi yıllar önce Tiger mafyasının önemli insanlarındandı. Bi gün Black mafyasının yani sizin jack, uyuşturucu dolu deponuzun yerini biz tespit etmiştik. Jisungun annesi ve babası bi kaç adamla birlikte oraya bakmak için gittiklerinde Black mafyası çatışma başlattı. Jisungun annesi vurulunca orda öldü. Babasıda buna dayanamıynca karısını öldüren kişiyi öldürdü yani senin anneni jack. Çatışma devam edince jisungun babasıda Black mafyası tarafından öldürüldü. Şimdi bu bilginin doğru olmamasının imkanı yok hem kamera kayıtları hemde şahidimiz vardı o zaman. Çatışma esnasında ağır yaralanıp olanları sonrasında hastanede anlatmıştı ve ses kaydı da var daha sonra oda öldü.
Şimdi jack Black mafyası kurnaz ve kinci olduğu için bunu bi şekilde bize karşı olmak için annenin ölümünü ve bazı adamlarınızın ölümünü bizden sorumlu tuttunuz ve hala intikam alma peşindesiniz olan diğer olayları anlatmıyorum bile.JACK:Hahahah cidden kendinizi böyle mi haklı çıkartmaya çalışıyorsunuz ?
MİNHO:Haklıyız da zaten. Sen kafanda kurmaya devam et.
JİSUNG:Jack git artık yeterince dinledim seni.
JACK:Sen kim oluyorsun da bana emir veriyosun ?
JİSUNG:▪︎Jackin Dedikleri zaten beni yeterince sinir etmişti. Şok cümlesinden sonra dayanamayıp barın üstünden atlayarak jacke yumruk attım. Sonra yere düştü ona doğru eğilip yakasından tuttum ve Senin kim olduğun şuan gram umrumda değil benle düzgün konuş !.
Jack hiç bişey demeyince yakasını bırakıp geri bara döndüm. Jack işaret parmağını benim ve minhonun olduğu yere doğru sallayarak bunun bedelini ödeyeceksiniz !! Dedi ve adamlarını alıp gitti. Minho tüm bu süre boyunca rahat rahat otururken bide piç gülüşüyle sırıtıyordu. Etraftaki insanlarda sadece dik dik baktılar.MİNHO:Oo ufaklık ellerine sağlık. Senden böyle bi patlama beklemiyordum. Olan şeyleri böyle öğrenmeni istememiştim ama yapıcak bişey yok artık.
JİSUNG:Önemli değil. Olan oldu artık. Siz ne için gelmiştiniz ?
MİNHO:Bunları konuşmak için. Annen ve baban için çok üzgünüm. Mafyada çalıştıklarını sizden gizlemelerinin sebebi size tehlikeye atmamak içindi muhtemelen.
JİSUNG:Olabilir. Onların araba kazasında öldüğünü zannediyorduk.
MİNHO:Evet. Polisler anlamasın diye bişeyler yaptık. Bu yüzden böyle zannetmen normal.
JİSUNG:Anladım. Sizede teşekkür ederim bu arada.
MİNHO:Rica ederiz. Zahmet olucak ama bi white russian alabilirmiyim ?
JİSUNG:Hazırlıyorum hemen.
▪︎İstedigi içki çok az tercih edilen ve çok ağır olan kokteyllerdendi. Hazırlayıp mafya liderinin önüne koydum ve işletmeden dedim.MİNHO:Çok naziksiniz. Bu gece yarışacakmışşın yine.
JİSUNG:Evet. Sizide beklerim yine.
MİNHO:Gelmeye çalışırım. İçecek için teşekkürler. Sonra görüşürüz ufaklık.
JİSUNG:Görüşürüz.
▪︎Adamları bana kafasını saygılı bi şekilde eğip liderlerinin peşinden gitmişlerdi. Felixin içeri girdiğini gördüm çok şaşkın bi yüzü vardı. Yanıma geldi.FELİX:O çıkan minho değilmiydi ya ?
JİSUNG:Evet oydu.
FELİX:Noldu ne işi varmış burda ?
JİSUNG:▪︎Olanları felixe anlattım.
FELİX:Bu jack neymiş öyle ya salağa bak resmen rahat batıyo. Annen ve baban için bende çok üzüldüm. Huzur içinde yatsınlar.
JİSUNG:Teşekkür ederim civ civ. Ee bişey içmek istermisin ?
FELİX:Hafif bişeyler içebilirim aslında.
JİSUNG:Tamamdırr. Sana böğürtlenli daiquiri yaptım bence çok beğeniceksin.
FELİX:Bakim bi. (Bi yudum alır.) Hmmm çok güzel olmuş cidden. Artık favorim bu.
JİSUNG:Beğendiğine sevindim.
FELİX:Senin istediğin çocuğu buraya çağırdım mesain bitince onu alıp rezidansına götürürsün.
JİSUNG:Tamamm. Arkadaş gibi arkadaşsın ya.
FELİX:Tabiii. Neyse ben gidiyorum şimdi kafede işlerim var. Yarışta görüşürüz dikkat et kendine.
JİSUNG:Tamamm sende dikkat et baybay.
▪︎Mesaim bitmeden on dakika önce beklediğim çocuk gelmişti yanlış hatırlamıyorsam adı Sam di.SAM:Tekrardan merhaba jisung. Nasılsın ?
JİSUNG:İyi. Hadi geçelim.
SAM:Tamam olur.
JİSUNG:▪︎Çok masum ve tatlı olsada sexte çok güzel bir seme oluyodu. Bunu o yüzden seviyodum. Kaskı ona verdim ve motorla rezidansa gittik.
SAM:Hemen başlamak mi istiyorsun?
JİSUNG:Evet öpüşmek yok. Dudaklarımdan uzak duracaksın yani. Onun haricinde istediğini yapabilirsin.
SAM:Tamam nasıl istersen.
JİSUNG:▪︎Tatmin etmişti ama zevk alamamıştım. İşimiz bitince same teşekkür ederek onu evine bıraktım. Daha sonra pist yerine gitmeden önce felixide kafesinden alıp onla beraber garaja gittik. Bir buçuk saat sonra yarış başlıycaktı.
-Sizi bir tık şaşırtmış olabilirim. Ama olucak o kadar yani. Lütfenn oy vermeyi unutmayınnn. Okuyan sadece iki üç kişi oy veriyo çünkü. Oy verirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederimmm 😽💞💗🩷💌🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Aventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.