❤️‍🔥☆Minsung☆❤️‍🔥

188 13 11
                                    

☆Minho ve jisung biraz tatil yapmak istedikleri için minhoya ait olan bi adaya gittiler. Hyunjin onlar tatildeyken işlerin başında durdu. Minhonun adada ki evine gittiklerinde. Minho direk jisungu kucağına alıp yatak odasına doğru yöneldi.

JİSUNG:Sevgilim çok yorgunum başka bir zaman yapsak olmaz mı ?

MİNHO:Kıyamam ben sana ya tamam ufaklık. Ben bir şeyler hazırlıyım akşam yemeği için sende dinlen olur mu ?

JİSUNG:Tamam sevgilimm.

☆Minho yemeği hazırladıktan sonra jisungu kucaklayıp. Mutfakta ki sandalyeye oturturduktan sonra yemeğe başlarlar. Jisungun enerjisi yerine gelmişti. Yemek yerken ayağını minhonun bacağından özel yerine kadar sürttü.

MİNHO:Ufaklık ? Yorgunluğun geçti galiba hm ?

JİSUNG:Evet Bay minho. Ne yapacaksınız ?

MİNHO:Ne istersem yapabilir miyim ?

JİSUNG:Ne istersen. Canımın acımasını istiyorum.

MİNHO:Sadece zevk için senin canını acıtmak istemem ufaklık.

JİSUNG:Umrumda değil sevgilim cidden.

MİNHO:Ayarında tamam mı ?

JİSUNG:Bakarız bay minho.

MİNHO:Sen gel mafya lideri ol o kadar adama sözünü geçir burda kedi gibi masum birine sözüne geçireme.

JİSUNG:Şşş kimse bilmiycekkk.

MİNHO:Gel bakalım ufaklık.

❤️‍🔥☆Minho jisungu kucağına alarak yatak odasına kadar tanıdıktan sonra nazikçe yatağa bıraktı. Daha sonra kendi üstünü ve pantolonunu çıkardıktan sonra jisungu soydu.
Jisungu kucağına aldı ve öpüşmeye başladılar. Jisung çok fazla azmıştı minho zaten tutkuyla öpüşürken jisung buna ayrı bi hava katmıştı. Minho istemeyerekte olsa öpüşmeyi bırakıp jisungun boynunu uzun bi şekilde yaladıktan sonra emmeye başladı. O sırada jisung inliyordu ve aynı zamanda elleriyle minhonun saçlarını karıştırıyordu.

❤️‍🔥☆Minho ilk olarak elleriyle jisungun deliğini n büyümesini sağlarken jisung zevk ve acıyla inliyodu.

MİNHO:Ufaklık canın çok acıyosa ve dayanamıyorsan bırakabilirim.

JİSUNG:Ahh hayır devam ett lütfen ve daha hızlı.

❤️‍🔥☆Minho daha sonra jisungun içine girdi ve 25 dakika boyunca sex yaptılar. Jisungun artık inlemekten sesi kısılmıştı ama bu gram umrunda değildi. Daha sonra jisung minhonun göğsüne yattı. İkisi de çıplak bir şekilde yatakta uzanıyolardı. Jisung minhonun adem elması kemiğinin olduğu yeri emip mosmor yaptı. Minhonun çok hoşuna gitmişti.

MİNHO:Ufaklık iyi misin ?

JİSUNG:Evett çokkk. Sen ?

MİNHO:Bende öyle. Duşa girelim mi artık.

JİSUNG:Yürüyebilecegimi zannetmiyorum sevgilim.

MİNHO:Hahahahaha

JİSUNG:Neyse sen yıkarsın artık.

MİNHO:Seve seve. Ben sevgilimi yıkamam mı ?

JİSUNG:E bi zahmet beni bu hale getiren sensin.

MİNHO:İsteyen de sensin.

JİSUNG:...

MİNHO:Noldu ufaklık sustun ?

JİSUNG:Hiiiçç.

☆Selammm🇹🇷 Birinci özel bölümü umarım beğenmişsinizdirrr. Hyunlix için de özel bölüm istiyorsanız yorumlarda yazabilirsiniz. Sizi seviyorummmm🇹🇷🤍❤️❤️‍🩹🐺

TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin