☆Chan garaja gidip erkenden motorlarla ilgilenmeye başlamıştı. Çok terlediğinden dolayı üstünü çıkarmıştı. Tam o sırada tamirci olmak için başvuran seungmin gelmişti.
SEUNGMİN:Ee merhaba ben Kim seungmin iş görüşmesi için geldim.
CHAN:Hoş geldiniz bay seungmin. Bu kadar erken geleceğinizi bilmiyordum.
Bende Bang chanSEUNGMİN:Eğer rahatsız ettiysem geri gidebilirim.
CHAN:A hayır tabii ki o anlam da söylemedim.
SEUNGMİN:Pekii. Bu benim Cvim.
CHAN:Baya yeteneklisin. Tamam bugün başlayabilirsin.
SEUNGMİN:Bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim.
CHAN:Bi tamirciye çok ihtiyacımız var bu yüzden ilk günden başlamanı istedim. Tabii senin için bi sorun yoksa.
SEUNGMİN:Yok tabii.
CHAN:Maaşını buranın yöneticilerinden biri olan Changbinle konuşursunuz hem tanışmış olursunuz.
SEUNGMİN:Tamam bay chan.
☆O sırada jisung çalıştığı gece kulübüne sadece iş arkadaşlarını görmek için gitti ve patronun gece kulübünü borçlardan dolayı yakın zaman da satacağını söyledi. Jisung bunun için çok üzülmüştü çünkü çalıştığı yeri,patronunu ve iş arkadaşlarını çok seviyordu eğer orası kapanırsa eskisi gibi bi ilişkileri olmuycaktı. Minho jisungu aradı.
MİNHO:Nerdesin ufaklık ?
JİSUNG:İş yerimdeyim.
MİNHO:İzin günün değilmi senin bugün ?
JİSUNG:Evet ama bi uğramak istedim.
MİNHO:Sesin iyi gelmiyor bişey olmuş. Geliyorum bekle.
JİSUNG:Yok gelmene gerek yok. Kahvaltı yaptın mı ?
MİNHO:Hayır,ufaklık.
JİSUNG:Tamam Felixin kafesinde buluşalım.
MİNHO:Peki tamam. Yarım saate orda olurum.
JİSUNG:Bendee.
☆Minho jisungun iş yeriyle ilgili bi sorun olduğunu anlayınca hemen araştırmaya başladı. Sahibi orayı parayla devretmeyi düşünüyodu. Ve minho orayı jisung adına satın aldı yani artık o gece kulübü jisungundu. Ama minho jisungun bundan haberinin olmamasını istedi böylesinin daha iyi olacağına inandı. Patron olarakta kendi güvendiği adamlarından birisini koydu ve bunun kimsenin bilmediğinden emin oldu. Jisung ve o gece kulübünde çalışanlar orayı başka bi adam devraldı diye bilicekti.
☆Minho ona karşı borçlu olan başka bi mafya üyesinin yanına adamlarıyla birlikte gitti. Adam karşı çıkarak minhoya ateş etti. Tom minhonun önüne geçerek kurşunu kendisi yedi. Ve minho hiç acımadan o adamı vurdu. Tom gayet iyiydi.
MİNHO:Tom bu cesaretin beni benden alıyor cidden ama teşekkür ederim.
TOM:Ne demek efendim görevim.
MİNHO:Beyler(diğer adamlarına söylüyo) siz burayı halledin ben tomla gidiyorum. Arabada pansuman yapalım koluna.
TOM:Peki efendim.
☆Minho tomun pansumanını yaparken beyaz gömleği kan olmuştu. Pansuman bitirdikten sonra Minho tomu evine bıraktı ve 3 gün izin verdi. Daha sonra felixin kafesine geçti. Jisung çoktan gitmişi masada oturmuş minhoyu bekliyodu. Jisung minhonun geldiğini görünce ilk başta mutlu oldu ama hemen ardından bi endişe geldi. Minhonun gömleğinde ki kanı görünce ayağa kalktı ve direk minhoya sarıldı. Geri çekildi ve;
JİSUNG:İyi misin ? Noldu ? Bu kan nerden geldi ?
MİNHO:Merak etme ufaklık ben gayet iyiyim sadece Tom vuruldu ve onun kanı.
JİSUNG:Oh rahatladım. Nasıl oldu ?
MİNHO:Ufaklık çok meraklısın. Bi oturalım sipariş verelim anlatıcam her şeyi.
JİSUNG:Pekiii tamamm.
☆Siparişlerini verdikten sonra minho olanları Jisunga anlattı.
JİSUNG:Tom cidden çok iyi birisiymiş.
MİNHO:Evet kesinlikle. Sesin telefonda kötü geliyodu belli moralinde bozuk noldu ?
☆Jisung iş yeriyle ilgili olan sorunu minhoya anlattı. Minho bilmesine rağmen bilmiyormuş gibi dinledi ve ona göre davrandı.
MİNHO:Üzülme ufaklık. Buluruz bi çözümünü.
JİSUNG:Senin araya girmeni istemiyorum. Yanlış anlama.
MİNHO:Biliyorum ufaklık.
☆Jisungun telefonu çaldı arayan iş arkadaşlarından birisiydi. Sadece patronlarının değiştiğini kalan her şeyin aynı olacağını söyledi. Jisung sevinmişti ama patronunu çok seviyodu. Yine de yapılacak bişey olmadığını biliyodu.
MİNHO:İyi bi haber geldi sanki hm ?
JİSUNG:Evettt. Sadece patronum değişmiş onun haricinde değişen bişey yok.
MİNHO:Patronunu seviyomuydun ?
JİSUNG:Evet ama yapıcak bişey yok artık. Zaten Kendi ülkesi Taylanda geri dönüyo.
MİNHO:Anladım ufaklık. Merak etme her şey hallolur.
JİSUNG:Evett sen öyle diyosan tabii ki olur.
☆Garson yemeklerini getirdi ve yemek yiyip kalktılar.
-HALLLLOOO♡ YİNE Bİ OLAY OLDUUU HEHE. TABİ OLUCAK AMA MAFYA FİCİ YANİ AAAAA KOLAY MI ? NEYSSSEEEE OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENNNNNN I LOVE YOUUUUU💛🐱🐣🌼🏵🌻🌅🌞⚜️🔱🟡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Adventure-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.