JİSUNG
Neredeyim ben ya ? Yüzümün her yeri acıyo. Orospu çocuğu Jack yaptı doğru, beni kurtaran yakışıklı adam kimdi ? Ve ben niye burdayım ? Motorum orda mı kaldı ?O adam niye beni kurtardı ? Bi tuvalete girsem iyi olucak orda ki aynaya bakıyım yüzüm ne halde. Hayt amk nolmuş benim bu güzel yüzüme ? O jack varya o jack iki yakası bi araya gelmesin de eşekten ters düşsün Orospu çocuğu. Jeyun nasıl acaba hiç onla konuşamadım kesin merak etmiştir. Bi arıyım onu.JEYUN:Alo abi. Neden eve gelmedin ? Seni kaç kere aradım açmadın iyimisin ?
JİSUNG:İyiyim merak etme bişeyler oldu eve gelince anlatırım sana sen uyu bende anahtar var. Tamammı ?
JEYUN:Tamam abi. Görüşürüz.
☆Odanın kapısı açıldı ve minho içeri girdi.
MİNHO:Uyanmışsın.
JİSUNG:Evet uyandım ama sen kimsin?
(İçinden):Bu yakışıklı olan mafya lideri olmalı. Keşke altında kalsam. Çok sexy biri aynı zamanda da çok soğuk biri belkide onu bu kadar sexy yapan şey soğuk olmasıdır.MİNHO:Ben Tiger mafyasının lideriyim adım Lee Minho sende Han Jisung olmalısın.
JİSUNG:Evet. Neden bana yardım ettin ? Ve ben neden burdayım ? Jacke noldu ?
MİNHO:Yavaş gel ufaklık. İlk olarak sana yardım etmemin sebebine gelelim annenle baban bi zamanlar Tiger mafyasının önemli insanlarındandı ölümlerinden sonra size göz kulak olmaya karar verdik.
İkinci olarak sen bayılınca seni en yakın otele getirdim ve sana pansuman yaptım.
Üçüncüye gelcek olursak yüzünü bu hale getiren bi insanı neden merak ediyorsun ki ? Sağ elindeki tüm parmakları kırdık. Durumunun çok iyi olduğunu zannetmiyorum açıkçası.JİSUNG:Bir dakika bir dakika annemle babam Mafya üyesimiydi ?
MİNHO:Ah cidden küçük çocuklar gibisin. Bunu bilmiyormuydun ?
JİSUNG:Tabiikide hayır. Lütfen bana ailemi anlatırmısın onların sadece bi şirkette çalıştıklarını zannediyordum.
MİNHO:Bunun için zamanım yok. Bana numaranı ver seni müsait olduğum zaman ararım. Ben gidiyorum şimdi seni de evine bırakayım.
JİSUNG:Ben kendim giderim teşekkürler.
MİNHO:Sana sorduğumu hatırlamıyorum ufaklık. Düş önüme.
JİSUNG(içinden):Normal de olsa karşı çıkardım ama dua etsin ona işim düşecek. Yani bi tık ondan korkuyo ve çekiniyo olabilirim ama çaktırmayın.
JİSUNG:Hep böyle emir verirmisin yoksa bana özel mi ?
MİNHO:Ben mafya lideriyim ufaklık alışmışım artık ayrıca neden sana özel olsun hm ?
JİSUNG:Bilmem.
MİNHO:Gevezelik yapma da yürü hadi.
JİSUNG:Tamam tamam.
(İçinden):Arkadaş ne bu havalar edalar mafya lideri sanki cık cık. Asansöre bindik ve bizi bekleyen siyah BMW ye bindik ve şoför minhoya "nereye efendim ?" Diye sordu. Minhoda bana dönerek;MİNHO:Nereye ufaklık ?
(İçinden):Aslında evinin nerde olduğunu biliyorum ama bunu şimdilik belli etmemem lazım.JİSUNG:Paradise villalarında yaşıyorum yani oraya.
MİNHO:Duydun dimi zack ?
ZACK(şoför):Evet efendim.
☆Jisungun telefonu çalıyordu ekranda brownie yaziyordu jisung telefonu açtı.
FELİX:Nerdesin olm sen ? yarış bittiğinde bulamadım seni ortalıkta motorun burda sen yoksun. Bi saattir arıyorum açmıyosunda.
JİSUNG:Kusura bakma ya görmemişim sessizdeydi telefonum. Anlatıcam her şeyi benim eve gel benim motorla bende eve geçiyorum zaten şimdi.
FELİX:Tamamdır.
MİNHO(içinden):Jisung telefonla konuşurken gözümü ondan hiç ayırmadım. O kadar kusursuzdu ki yüzünde ki yaralara rağmen çok iyi gözüküyordu. Telefonda konuştuğu kişi en yakın arkadaşlarından birisiydi. Onun hemen hemen herşeyini biliyordum.
Daha iyi misin ufaklık ?JİSUNG:Evet yüzüm acıyo biraz ama geçer oda.
MİNHO;Hastaneye gidebiliriz istersen.
JİSUNG:Gerek yok. Zaten yeterince sana yük oldum teşekkürler.
MİNHO:Rica ederim.
ZACK:Geldik efendim.
JİSUNG:Gitmeden önce telefonunu verirmisin numaramı giriyim.
☆Minho hiçbişey demeden telefonunu açıp verdi. Jisung numarayı girdikten sonra telefonu geri verdi ve indi arabanın kapısını kapatmadan önce herşey için teşekkür ederim dedi ve arabanın kapısını kapattı. Sonra araba gitti. Tam o sırada felix gelmişti.
FELİX:Ooo o araba kimindi öyle son model yo hayır modelini geçtim plakasını gördünmü ? Yüzüne noldu senin ?
JİSUNG:Anlaticam ne meraklısın ya. Ayrıca ne varmış plakada ?. Ayrıca bişeyim yok iyiyim anlatınca anlıycaksın zaten.
FELİX:Birincisi hem New york plakalı hem de harfleri TİGER yazıyo yani Tiger mafyasının.
JİSUNG:Google gibisin amk nerden biliyorsun bunları ?
FELİX:Dışarıda mı anlatıcam içeri bi geçelim.
JİSUNG:Evet hadi.
☆İçeri geçince jisung felix ve kendisi için kahve yaparken felixte anlatmaya başlamıştı.
FELİX:Hyunjin Tiger mafyasının liderinin yakın arkadaşı ya ordan biliyorum.
☆Felix ve Hyunjin bi süredir konuşuyolardı benim çalıştığım gece kulübünde tanışmışlardı. Felix zaten ilk görüşte Hyunjinden hoşlanmaya başlamıştı konuştukça aşık olmaya başladı. Muhtemelen hyunjinde aynı duyguları besliyordu. Hyunjin minhonun yakın arkadaşı olduğu için onun hakkında nerdeyse her şeyi biliyordu. Jisung felixe olanları anlattıktan sonra;
FELİX:Vay amk am hoşafı jacke bak sen. Valla minhonun ellerine sağlık, çok iyi yapmış. Sen iyi olduğuna eminmisin ?
JİSUNG(içinden):Felixin küfür etmesine şaşırmıştım çünkü çok nadir küfür eden bi insandı./ Ben iyiyim civ civ merak etme, zamanla iyileşir zaten.
FELİX: Ben senin için krem alırım zaten. Neyse onu bunu boşverde. Senin geçen ki sex arkadaşın vardı ya
JİSUNG: Hangisi ? Ha senin ayarlamaya çalıştığın.
FELİX: Evet o. Önümüzdeki yarışta tekrar isteyip istemediğini soruyo ne diyim ?
JİSUNG(içinden): Yarışlar başlamadan bi saat önce falan odaklanmak için birileriyle yatıyodum uke olduğum için hep seme istiyodum. Şuana kadar hiç kimse istediğm zevki verememişti yine de yarıştan önce bunu yapmak beni çok rahatlatıyodu. Bu yüzden felixte bana birilerini bulmak için yardım ediyodu. Her yarışta farklı biri oluyodu genelde sadece çok beğendiklerimi iki kere çağırıyodum. Benle olmak istiyen çok fazla erkek vardı. Sadece beğendiklerime izin veriyordum.
JİSUNG:O çoğuna göre iyiydi. Tamamdır civ civ ona söyleyebilirsin gelsin. Ve çok teşekkür ederim.
FELİX :Ne demek efendim görevimiz. Yarın işe gidecekmisin ?
JİSUNG: Mecbur gidicem. Jeyunun okul masrafları falan var. Onları halletmem lazım.
FELİX: Tamam bende kafeyi kapattıktan sonra gelirim senin yanına.
JİSUNG(içinden):Felixin kendi kafesi vardı. New york'un en sevilen kafelerinden bi tanesiydi. Felixe kalmasını söyledim ama evde işlerinin olduğunu söylerek gitti. Saat gece 3 olmuştu. Kardeşimin odasına gittim mışıl mışıl uyuyordu. Saçlarını okşayıp alnından öptüm ve banyoya gittim. Duşa girip çıktıktan sonra yüzüme pansuman yapıp uyudum.
-Jisungun masum gözüktüğünü biliyorum ama siz çaktırmayın 🤫🤫🤫 Daha şaşıracaksınız yakındaaa....
Oy vermeyi unutmayın lütfenn I love you💞😸💌🩷🌷💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Aventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.