Sarhoş falan değilim ben !!!

320 30 22
                                    

JİSUNG:▪︎Chan,hyunjin ve minho hariç kalanımız sarhoş olmuştuk. Felix hyunjinin omzunda uyuya kalmıştı. Bu gürültüde nasıl uyuyabilmişti anlayamadım sarhoş olduğundan dolayı sanırım. Changin de chan a karşı takımdaki de bi yarışçıyı beğendiğini sayıklayıp duruyordu. Bende minhoya hiç söylemem gereken şeyler söylüyodum. Ve sürekli hık diye hıçkırıyodum.

MİNHO:Ufaklık zaten yeterince sarhoşsun daha fazla içme bence hm ?

JİSUNG:Senin lafların burda geçmez mafya bey ben istediğimi yaparım sen de karışamazsın hık.

CHAN:Hey jisung yavaş ol biraz. Cidden çok içtin. Yarın ki yarışa nasıl katılıcaksın ?

JİSUNG: Ben kazanırım ya. Benden bahsediyoruz benden alt tarafı bi yarıştan bahsediyoruz dimi mafya bey hık.

MİNHO:Bu gidişle içmeye devam edersen kazanman zor olucak ufaklık.

JİSUNG:Bak ya mafyaya bak havalara bak hık. Kazanırım bennn hıkk.

HYUNJİN:Jisungun kafa gitti iyice.

JİSUNG:Yok enişte ne alakası var hık.

CHANGBİN:Ay yalnız o karşı takımdaki çocuk çok yakışıklı değil mi ya ? Nasıl öyle tatlı olan birisi yarışçı olabilir ki hemde yakışıklı. Vay anasını ya.

CHAN:Sabir çok önemli bir şey cidden. Evet changbin senin ki çok yakışıklı.

CHANGBİN:Benimki dimi cidden.

HYUNJİN:Abalar yakılmış bakıyorumda.

MİNHO:Evet hemde nasıl. Bazılarıda sarhoş işte.

JİSUNG:Sarhoş falan değilim ben !!!
▪︎Ayağa kalktım ve minhoya işaret parmağımı sallayarak bunları dedim. Bu cesaretim nerden geldi gram bilmiyorum ama çok pişman olucam sadece onu biliyorum.
Bana bak bay minho seni bayılana kadar öperim ! Senin o salak mafyalık işlerin de senin mafya lideri olmanda umrumda değil hık.

CHAN:Jisung!!

CHANGBİN:A-

HYUNJİN:Tam beklediğim hareket.

JİSUNG:▪︎Beni bacaklarımdan kaldırarak omzuna aldı ve;

MİNHO:Sus ufaklık. Beyler ben jisungu evine bırakırım merak etmeyin.

CHAN:Tamam minho teşekkür ederim.

MİNHO:▪︎Jisungu omuzlarıma aldıktan sonra dışarıya kadar taşıdım ve onu indirdiğimde tam ağzını açmışken.
Sus ufaklık daha fazla konuşma. Yoksa ikimizde istemediğimiz bir şeyi yapıcaz.

JİSUNG:▪︎O dediği için susmamıştım. O kim bi kere. Sadece öylesine susmuştum yani. Sadece gözlerinin içine bakmaya devam ettim ve oda aynısını yaptı sonra bana kaskımı taktı ve kendi de kendi kaskını taktı motora binince;

MİNHO:Hadi ufaklık atla arkama. Fakat sıkı tutunman lazım zaten sarhoşsun düşmeni istemiyorum.

JİSUNG:Ben kendi motorumu kendim sürerim bi kere sen bana emir veremezsin hık.

MİNHO:Han Jisung sana emir verdiğim falan yok. Sadece seni evine bırakıcam hadi bin şu motora eğer binmezsen asıl o zaman emir veririm.

JİSUNG:Çok istedin madem tamam bay lee minho biniyorum arkana ilk ve son defa.
▪︎Böyle dediğime bakmayın ben enayi olduğum için eğer arkasına binme fırsatı olursa yine binerim.

MİNHO:İşte böyle söz dinle ufaklık. Hadi gidelim artık.

JİSUNG:▪︎Bindikten sonra minho iki eliyle ellerimi beline sarmamı sağladı. Giderken elim birden minhonun elinin üstüne gitti.

Diğer elimle de minhonun belini sarıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer elimle de minhonun belini sarıyordum. Minho bu durumdan gayet memnun gibiydi bilmiyorum yani. Peki ben ? Ben memnunmuydum ? Sanırım öyleydim. Evimin önüne geldik. İndim ve tam yürüycekken tökezledim düşmek üzereyken minho beni tuttu.

MİNHO:Dikkatli ol ufaklık düşeceksin.

JİSUNG: Dikkatliyim ben merak etmeyin. Şimdi eğer bırakırsanız bence gidebilirim.

MİNHO:Baya dikkatlisin. Kolundan tutarak kapıya kadar götürücem ve eve girdiğinden emin olunca gidicem.

JİSUNG:Ama-

MİNHO:Sana fikrini sormadım ufaklık Sus.

JİSUNG:▪︎Kolumdan tuttu ve evin kapısına kadar yürümeme yardım etti. Sonra evin şifresini girerek kapıyı açtım. Eve girdim ve kapıyı kapatmadan önce;

MİNHO:İyi geceler ufaklık.

JİSUNG:İyi geceler.
▪︎Minho gittikten sonra duşa girip çıktım yanıyodum çünkü çok içmiştim. Hala ayılamamıştım. Yattım ve yattığım gibi uyudum.

-Helllllooooo aslında bölümü bugün atmıycaktım ama baya yazdığımı düşündüğüm için atmak istedim. Umarım beğenmişsinizdirr. Lütfen oy vermeyi unutmayınnn bebislerr 🤎🦔🍂🪐🧸

TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin