Seni seviyorum.

249 22 16
                                    

JİSUNG:▪︎Rüyamda minhoyu görmüştüm. Bacaklarında yatarken saçlarımla oynuyordu. O kadar huzurlu hissediyordum ki. Aşırı güzel Bi histi. Sanırım minhoya karşı hislerim olmaya başlamıştı. Bir mafyaya mi aşık oluyorum ?. O takım elbiselerin içinde çok yakışıklı gözüküyordu ve bu aklımdan çıkmıyordu. O silahı tutarken ki elleri. En çok ellerine yükseliyodum sanırım he bide gözlerine ve gülüşüne Tanrım ! Her şeyine yükseliyorum. O çok yakışıklı. Bana ufaklık demesi çok hoşuma gidiyo. Telefonuma bildirim gelmişti. Minho bi fotoğraf atmıştı.

Bildirimi üstten gördüm. Fotoğrafın ne alaka olduğunu anlamaya çalıştım. Ve sigara içtiğini yeni öğrenmiştim. Ardından mesaj attı.

                          WHATSAPP

MAFYA MANYAĞI:

Kusura bakma ufaklık bi arkadaşıma atıyordum sana attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kusura bakma ufaklık bi arkadaşıma atıyordum sana attım.

JİSUNG:Ok.
▪︎Kimdi o arkadaşı ? Kime böyle bi fotoğraf atabilirdi ? Assssla kıskanmadım (köpek gibi kıskandım.)
Sırf sinir etmek için ok yazmıştım.

MİNHO:Odama gel ufaklık. Seninle konuşmamız gereken bazı şeyler var.

JİSUNG:▪︎Köpeğine emir veriyo sanki.
Yok işim var gelmiycem ben.

MİNHO:Gel dediysem gel ufaklık.

JİSUNG:Ok.
▪︎Yani aslında gitmiycektim ama çok ısrar edip yalvardığı için gidiyim dedim. Çok yalvardı çünkü.

Odaya girdiğim de yeni bi sigara yakmıştı. Karşısına oturdum.

MİNHO:Hoş geldin ufaklık. İyi uyudunmu ?

JİSUNG:Çoook rahat uyudum. Çok güzel rüya görd-

MİNHO:Aa niye sustun. Ne gördün ki ?

JİSUNG:Hiç hiç yani öyle güzel bi rüya.

MİNHO:Anladım. Ne yapıyorduk ?

JİSUNG:Ben senin bacaklarında yat- bi dakika ben sana ikimizi gördüğümü söylemedim ki. Sen nerden anladın.

MİNHO:Gözlerin ufaklık, gözlerin. Her şeyi gözlerinden anlayabiliyorum.

JİSUNG:Mesela ? Ne gibi ?
▪︎Her cümlesini bitirdikten sonra sigarasından içiyodu. Sigaradan nefret ederken sevdiğim adamın sigara içişine tutulmuştum.

MİNHO:Beni sevdiğini,gözlerin bunu gayet açık söylüyo.

JİSUNG:Gözler yalan söyleyebilir bay lee minho.

MİNHO:Bunu test edebiliriz. Gözlerimin içine bak ve beni sevmediğini söyle eğer bunu yapabilirsen beni sevmediğini anlayabiliriz.

JİSUNG:▪︎Kafamı kaldırıp;Seni seviyorum Bay lee minho lanet olsun ki seni çok seviyorum.
▪︎Elinde ki sigarayı söndürdü ve beni belimden tutup göğsüne bastırdı ve kulağıma fisıltıyla;

TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin