☆Aradan bir kaç gün geçmişti. Jisung gayet iyiydi. Felix'e hala kan takviyesi yapılıyordu. Durumu gün geçtikçe iyiye gidiyordu. Hyunjin başından ayrılmak istemiyodu ama dinlenmek ve duş almak için gittiği zaman jisung felixin başında kalıyordu. Ve ayrica hyunjinin mafya toplantılarına katılması gerekiyordu.Felix arada sırada uyansa da geri hemen uyuyordu. İlaçların etkisi bu yöndeydi. Yine jisung felixin yanında beklerken chan,seungmin,jeongin ve changbin hasta ziyareti için gelmişlerdi ve chanla seungmin el ele tutuşmuslardi changbinle jeongin de öylelerdi.
JİSUNG:Haaa hoş geldiniz. Ama bi dakika siz sevgilimisiniz ????
CHAN VE SEUNGMİN:Biz eveeettt.
CHANGBİN:Bizde Bizde sevgiliyizzz.
JİSUNG:Çok tebrik ediyorum hepinizi de. Çok yakışıyorsunuz.
CHANGBİN VE JEONGİN:Teşekkür ederizzz.
CHAN VE SEUNGMİN:Bizde Teşekkür ederizzz.
CHAN:Bu çiçekler sizin için. Sen nasılsın ? Felix nasıl ?
JİSUNG:Ben gayet iyiyim arada bacağım agriyo ama sıkıntı yok.
Felixte git gide iyileşiyor. Çok kan kaybettiği için hala kan takviyesi yapılıyo. Ağrı kesici veriliyo. İlaçların etkisi de onu uyutuyo. Doktorlar bi hafta içinde çok iyi olacağını söylediler.SEUNGMİN:Felix bunun üstesinden gelicektir bundan eminim.
CHAN:Evet sevgilim bende.
JEONGİN:Onu tanımıyorum çok geçmiş olsun umarım yakin zamanda cok iyi olur. Seni çok iyi biliyorum jisung çok geçmiş olsun. Pistler seni dört gözle bekliyor.
JİSUNG:Çok teşekkür ederiz jeongin. En yakın zamanda geri döneceğim.
CHANGBİN:Evet dostum bir an önce pistlere geri dön lütfen. Ve felix kafelerinde onu görmeyi özledim biran önce uyanıp bana elleriyle brownie yapmalı.
JİSUNG:Geldiğiniz için çok teşekkür ederimmm iyi ki varsınız.
CHAN:Ne demek dostum lafı bile olmaz.
SEUNGMİN:Evet. Kötü günde yanınızda olmuycazda ne zaman olucaz.
CHANGBİN:Her zaman dostum.
JEONGİN:Evet lafı bile olmaz.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
☆O sırada jay,Tim,minho ve hyunjin mafyalad arasında olan bi toplantılalardı. Toplantı bitince ayrıca konuşmak için bi restoranta yemek yemek için geçtiler.
JAY:Felix bugün nasıl ? Dün gördüğüm kadarıyla gayet iyiydi durumu.
☆Jay her gün felixi ve jisungu görmek için uğruyordu bazen de yanın da tim oluyordu.
HYUNJİN:Bugün daha iyi.
TİM:Peki ya jisung ?
MİNHO:O gayet iyi. Arada ağrıları oluyo onun haricinde çok iyi tanrıya şükür. Peki pera nasıl ?
TİM:O da gayet iyi yine de doktor 2 günde bir kontrole geliyor.
JAY:Bi fikrim var. Felix de iyileşince bi haftalığına tatile çıkın dördünüz. Nasıl olsa mafya işlerinde bi sıkıntı yok şimdilik olsa bile biz timle hallederiz.
TİM:Evet kesinlikle. Ve güvenliği çok iyi bi şekilde sağlıycaz. Benim bi adam var. Ve orayı kimse bilmiyor. Yine de 15 tane koruma ve 5 tane görevli koyarız. Ayarladigimiz gibi olursa 5 tane koruma eski doktor yani sağlıkla ilgili bi problem olursa halledilebilir.
HYUNJİN:Bu aslında çok iyi olur. Belki atmosfer değişikliği onlara iyi gelir.
MİNHO:Kesinlikle öyle. Bunu yapalım.
HYUNJİN:Felixin doktoruyla konuşalım ve ayarlayalım. Size çok teşekkür ederizz.
MİNHO:Evet dostlarım sağolun.
TİM:Ne demek lafı bile olmaz sizin yaptıklarınızın yanında.
JAY:Tadını çıkarın.
☆Hyunjinin telefonu çalmıştı arayan felixin doktoruydu.
MİNHO:Noldu ? Ne diyor ?
☆Hyunjin ayağa kalkıp telefona gülümseyerek baktı.
HYUNJİN:Felix çok iyiymiş kalkmış ve tuvalete kendisi gidip gelmiş ve beni sormuş. Tanrımmmmmm!!!!!! Doktoru yarından sonda hastaneden çıkabileceğini söyledi.
JAY:Neeeee yaşasınnnnnn. Çok sevindimmm. Hadi hastaneye gidelimmm.
TİM:Hadiiii çabucak.
MİNHO:Tanrıya şükürler olsun.
☆Jayin range roverıne bindikleri gibi hastaneye gittiler. Odaya girdiklerinde hyunjin koşarak felixe sarıldı. Jisung bile o kadar rahatlamış hissetmişti ki. Jayle timin gözlerinin içi parlıyordu. Tim jayin elini tuttu.
Jayde bu durumdan gayet memnun oldugu için o da elini tuttu.☆Tim dönüp jaye gülümseyerek ve gözlerinin içine anlamlı anlamlı baktı. Jay de buna karşılık verdi. Sonra felix hepsine gayet mesafeli bir şekilde sarılıp teşekkür etti.
☆Hyunjin orda ki koltuğa oturup felixe kucağına oturmasını istedi.
☆Minho jisungun belinden tutarak kendine çekti ve sarıldı.
☆Jisung ilk başta beklemiyodu bu yüzden bi şaşırdı sonra o da ona sarıldı. Bi oda da üç çift birden mutlu ve huzurluydu.
~HEEELLLLOOOOOUURRRRR🇭🇲 NASILSINIZZZZZ???UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİRRRRR. OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENNNNNN EGER BEĞENDİYSENİZZZZ. LOVE YOUUUUU💙🤍❤️💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Aventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.