Bu gece benim misin ?

228 20 7
                                    

☆Gece minhoyla jisung kendi odalarına girdiklerinde.

Minho bi hızla jisungu duvara itip dudaklarına yapıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Minho bi hızla jisungu duvara itip dudaklarına yapıştı. Jisung çok şaşırmıştı ama buna karşılık vermekten kendini tabii ki de alıkoyamadı. Bi süre seviştikten sonra minho jisungu yatağa doğru götürüp hafifçe yatağa bıraktı ve üstüne çıktı. Ona tüm ağırlığını vermedi.

☆Minho jisungun boynunu morarana kadar emdi. Daha sonra ikisi de birbirlerinin soydular.

MİNHO:Bu gece benim misin han jisung ?

JİSUNG:Sadece bu gece değil her gece,her gün, her zaman seninim lee minho.

☆Jisung elleriyle minhonun yakasından tutarak kendine çekti. Bi süre öpüştükten sonra minho dayanamayıp jisungu ters çevirdi ve içine girdi. Bi süre sex yapmaya devam ettiler.

☆ O sırada hyunjin felixin boynunu emiyodu. Felix bu durumdan gayet memnundu. Uzun zamandır böyle bişey yapmak istiyodu. Bu tatil felixe çok iyi gelmişti. O tatil süresin de geçirdikleri yatak odası onun için cennet gibiydi.

 O tatil süresin de geçirdikleri yatak odası onun için cennet gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


☆Şehirde mafyalar arasında toplantı vardı jay minho adına da katıldı.

JAY:Bay lee minho gelemiyceğini bildirdi. Bugün onun yerine ben katılacağım.

JACK:Oo beyefendi artık toplantılara da katılmıyor. Bu nasıl sorumsuzluk ?

FECTR:Evet, sözde bi de mafya lideri olucak.

JAY:Ya ben her seferinde adam öldürmemeye yemin ediyorum siz bana tam tersini yaptırıyorsunuz ya.

☆Jay silahını belinden çıkardı ve fectr a doğrulttu. Ve alnının ortasından vurdu. Silahı tam jacke çevirmişken.

JACK:Tamam tamam sakin olun bay jay alt tarafı bi şakaydı.

JAY:O kadar tırsaksın ki. Sırf bu yüzden bu silahımı indiriyorum. Ama emin ol bi gün indirmiycegim.

TİM:Bay jay sakin olun lütfen. Bay jack bende bi süredir yokum. Neden Bay minhonun sadece bi kere katılmaması size bu kadar battı ben anlamadım. Yerinizde olsam çenemi bu konu da kapatırdım.

JACK:Peki Bay tim. Sırf siz dediniz diye susuyorum.

JAY:Bak hala ya.

☆Jay tam ayağa kalkmak üzereyken tim jayin kolundan tutup onu durdurdu.
Jay ve tim mafya toplantıların da tanışmışlardı. Tim 4 aylığına New yorktan ayrılmak zorunda kalmıştı. Londra da ki lamborghini şubesi onundu bu yüzden arabalarla ilgili işleri halletmek için Londraya gitmişti. Toplantı bittikten sonra tim jayi kahve içmek için çağırdı. Felixin VIP olan kafesine gittiler. Bi süre konuştular ve fotoğraf çekildiler.

 Bi süre konuştular ve fotoğraf çekildiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☆Timin telefonundan çekildiler.

JAY:Oo Bay tim hala bu iPhone modelinimi kullanıyorsun.

TİM:Evet Bay jay. Bu modelini çok seviyorum.

☆O sırada minho ve hyunjin jisung ve felix için atıştırmalık bişeyler hazırlıyolardı. Bir film seçip izlemeye karar verdiler. Filmi izlerken felix hyunjinin göğsünde jisung da minhonun göğsünde uyuya kalmıştı. Minhoyla hyunjinin yaşadığı huzur onlar için ölüme bedel gibiydi.

~привет(privet)!!!!!!🇷🇺. Nasılsınizzzz ????(oy vermeyi unutmayınnn)Bugün Rusça merhaba dedimmm. Neyseee bu bölüm kısa oldu biraz kusura bakmayın lütfeennn. Ama diğer bölümü yazabilmem için bunun kısa olması lazımdııı. Okuduğunuz için çooooookkk teşekkür ederimmmmmmmm. LOVE YOUUUU😽🩵💙🐟🪼💦🌊🦄

TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin