☆Tim ve jay hem mafyayla ilgili bir sorunu halletmeye hem de biraz kafa dinlemeye paris e gitmeye karar vermişlerdi. Tatil sırası onlardaydı. Onlar yokken de Minho ve hyunjin ilgilenicekti onların yerine. Jay küçük bi ev kiralamıştı otel de kalmayı istememişti.
☆Jayin özel uçağıyla birlikte geldiler. Uçaktan inince timin daha önceden ayaradığı Son model BMW arabasına bindiler. Arabayı tim kullandı. Eve geçince tim salon da ki koltuğa yığıldı. Jay telefonunu timin yanın da ki prize şarja takıp sonrada timin üstüne yattı ve kafasını timin göğsüne koydu.
☆Jay kafasını koyduğu gibi uyuya kalmıştı. Tim ona sarıldı ve yol yorgunluğuyla uyuya kaldılar. İlk önce Jay uyandı. Yaklaşık iki saat uyumuşlardı. Jay hareket edince tim de hemen uyandı.
JAY:Günaydın sevgilimm.
TİM:Günaydın yavrum. Ne güzel uyumuşuz biz öyle ya.
JAY:Evett. Hayatım da ki en güzel uykuydu kısa olsa bile.
TİM:Gece yine uyuruz. Hadi giyinelim de gidip kahvaltı yapalım dışarıda.
JAY:Tamammm.
☆Giyindiler ve yürümeye karar verdiler. Tam bi sonbahar havası olduğu için yürümek güzel olucaktı. El ele tutuşup yürümeye başladılar. Bir kafeye gidip kruvasan yiyip kahve içmeyi düşündüler. İki mafya lideri için çok basit bi aktiviteydi.
☆Kafeye gidip oturdular. Ve geçirdikleri zamanın keyfini çıkardılar. Yan yana oturdukları için el ele tutusmaya devam ettiler.TİM:Huzur böyle bir şeymiş demek.
JAY:Evet. Acaba insanlar bizim iki mafya lideri olduğumuzu düşünüyorlar mıdır ?
TİM:Haha bence hayır şuan çok masum gözüktüğümüze eminim yavrum.
JAY:Bendee.
☆Konuşmaları bitince timin gözleri jayin dudağına kaydı ve jay de bunu farkedince time dogru yaklaştı ve dudakları kavuştu. Çok yavaş bir şekilde kısa bir süre için öpüstüler. Bu an sonsuza kadar ikisinin de favorisi olarak kalacaktı.
☆Sellllaaammmmm🎀💞🩷💓 Wattpad de sıkıntı vardı ve sanırım hala var o yüzden umarım çabucak okuyabilirsiniz. Bu son özel bölümdü😭. Umarım beğenmişsinizdirrrrr. Oy verirseniz çok sevinirim. Thank youuu and love youuu🥳🎀💞💓🩷. Yeni ficim "kucağıma gel ufaklık" ilk bölümü attım,bir şans verirseniz çok sevinirim thank you🫶🏻🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)
Aventura-Gözlerine hakim ol ufaklık dudaklarımda gezindiklerini görebiliyorum. Kendimi daha fazla tutamayabilirim. +Tutma öyleyse bay minho.