Bahçe de dolanırken yoongi'nin sevgilisi yanıma geldi.
"Sen yeni mi geldin"
"Evet"
Yanımda yürümeye başladığında sabır diledim, elini koluma koydu.
"Çok da yakışıklısın, sevgilin var mı?"
Kolumu çekerek konuştum.
"Yok"
"O zaman seni kapa bilirim"
"Sürtüklerle ilgilenmiyorum"
"Komiksin"
Yoongi'yi görünce yanına gittim.
"Sevgilini başımdan al, her gördüğü insana yavşıyor galiba"
"Ne? Ne yavşamasından bahsediyorsun sen"
Kız yanımıza gelerek yoongi'nin koluna sarıldı.
"Yeni arkadaş çok sevimli, bizden iyi dost olur, dimi yoongi"
Yoongi kafasını salladığında göz devirip onları yalnız bıraktım, jin ve taehyung yanıma geldiklerinde jin'in kolun girdim.
"Şu kızı boğa biliyor muyuz?"
"Hangi kızı"
"Yoongi'nin sevgilisini, bana sarktı amk, midem bulandı"
"Uff kaltak işte ne beklersin"
Omuz silktim, ağacın altında oturmuş diğerlerinin yanına gittik, jimin jungkook'un göğüsüne sırtını dayamış konuşuyorlardı.
Yanlarına oturduk, jungkook güldü.
"Hoseok yine sinir li"
Güldüklerinde göz devirdim, namjoon gelerek oturdu.
"Selam"
Kafa salladığımızda taehyung güldü.
"Yunhe hoseok'a sarkmış, kaşar"
Namjoon göz devirdiğinde gülerek ellerime baktım, yoongi gelerek yanıma oturduğunda yan döndüm, ondan nefret ediyordum.
Jin gülerek bize baktı.
"Daha barışmadınız mı?"
Omuz silktiğimizde kafa salladılar, kalktığımda sevgilisi yanımıza geldi, koluma girdiğinde kolumu çekerek ona döndüm.
"Bana dokunma"
Sinir ile konuştuğumda diğerleri şaşkınca baktı, kız güldü.
"Neden kızdın ki"
"Bir daha bana elini uzatma"
Taehyung'da kalktığında beraber ilerledik, taehyung bana baktı.
"Korktuk amk"
"Kız midemi bulandırıyor"
Gülerek kolunu omuzuma attı.
"Bana da mı kızıcan lan?"
"Ne alaka tae, sadece kız sinirlendirdi, sadakatsiz insanlardan nefret ederim"
"Yoongi bile şaşırdı"
"Banane ondan"
"Neden ona sinirlisin?"
"Nedeni yok, sırf o olduğu için bile sinirliyim, öküz herif ya, sanki yangından mal kaçırıyo, bir den evimden kaçırdı beni resmen"
"Of hoseok, üstünden üç hafta geçti"
"Olsun"
Gülerek kafasını salladığında boş boş koridorlarda dolaşıyorduk, diğerleri de geldiğinde çatıya çıkmaya karar verdik.
Merdivenlerde inleme sesi gelince şaşkınca kaldık, yoongi kaşlarını çattı.
"Bu ses de ne?"
Bilmiyoruz anlamında kafamızı salladığımızda merdivenleri çıkmaya devam edince arkasından gittik.
Koridora girince yutkunarak gözlerimizi kaçırdık, yoongi'ye baktığımda ellerini sıkarak sinir ile bakıyordu, adım attığında kolunu tuttum.
"Sakin ol yoongi"
"Bırak"
Sevgilisi başkası ile sevişiyordu ve yoongi ikisini de öldürecek gibi bakıyordu, namjoon önüne geçti.
"Gel benimle"
"Onu öldürücem"
"Yoongi, beni dinle, gel hadi"
Omuzları nı tutarak sıktı ve kendi ile beraber çekiştirdi, biz de arkasından ilerler iken jimin kısıkça konuştu.
"Sonun da gördü"
Kafa salladığımızda namjoon yoongi'yi odasına götürdüğünde biz de bahçeye çıktık, meraktan ölecektik.
/
Yb ne zaman gelir bilmiyorum , kendinize iyi bakın öptümm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope
Fanfiction"Bu beni ilgilendir miyor" "Bu asıl seni ilgilendiriyor, beni evimden alıp buraya getiren sensin kas kafalı"