Jin'in aldığı atıştırmalıkları ağacın altında yerken yunhe geldi, sinir ile ellerimi sıktığımda yoongi'ye baktı.
"Konuşalım mı?"
Yoongi'ye döndüğümde bana bakıyordu, derin bir nefes aldım.
"Git bakalım ne diyecek"
Yanağımı öperek kalktığında güldüm, arkalarından bakarken meraklanma dan edemedim.
Taehyung konuşunca ona döndüm.
"Kontrol edeyim mi?"
"Hayır"
Kafasını salladığında geri onlara baktım, yunhe yaklaştığında geri gitti, ellerini ceplerine koymuş dinliyordu.
Sıkıldığını belli eden bir ifadesi vardı, kızı bırakarak yanımıza gelirken hiç onu takmıyordu.
Durdu, bir şey ler söyledi,yunhe durduğunda gülerek yanımıza geldi, yanıma oturduğunda merak ile baktım, konuştuğunda gülecektim.
"Şans istiyormuş, akıllanmış"
"Sen ne dedin?"
"Onu istemediğimi, sevgilim olduğunu ve senin onu döveceğini söyledim"
"Ne"
Kahkaha atarak omuzuna vurduğumda diğerleri de güldü, elimi tutarak öptüğünde yanaklarım kızarmıştı, kaşlarımı çattığımda güldü.
Yanaklarımı tutarak dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktığında güldüm, gözleri parlıyordu, şimdi fark ettiğim şey yunhe ile böyle değildi, aralarında hep bir mesafe vardı ama şimdi bize baktığımda bir bütün gibiyiz.
Flaş parladığında korkarak yoongi'nin göğüne sindiğimde jin güldü.
"Ayy çok güzel çıktı, anı defterine koyucam"
Göz devirdiğimizde güldüler, yoongi saçlarımı öperek sıkıca sarıldığında göğüsüne iyice sinerek sıcaklığını hissettim.
Ona baktığımda gülerek bakıyordu, çenesini öperek kafamı omuzuna yasladım, arkada yine yunhe inat ederek gelince elimi uzattım, sinir ve kıskançlık ele geirmişti bedenimi.
Elimde olan akımla geri savrulduğunda şaşkınca kaldılar, yoongi bana döndü.
"Hoseok"
"Ne, bizi rahatsız edecekti"
Derin bir nefes aldığında kaşlarımı çattım, kalkacak iken bırakmadı.
"Bazen beni dumura uğratıyorsun"
Omuz silktiğimde kulağıma eğildi.
"Çok seksi oluyorsun"
Yanaklarım kızarırken gözlerim genişledi, gülerek yanağımı öptü, namjoon konuşunca kendime geldim.
"Hoseok, biliyorum kızgınsın ama böyle birşey yapamamalısın, dikkat et lütfen"
"Bir anda oldu, üzgünüm"
Kafasını salladı ve gitti, taehyung kahkaha attı.
"Çok iyiydi ya, içimin yağları eridi"
Diğerleri de güldüğünde bende güldüm, jungkook kafasını sallayarak Jimin'in bacaklarına uzandı.
"Hak etti"
Kafamızı salladık, yoongi belimi okşayarak bana bakıyordu, kızardığımı hissediyordum, kafamı omuzuna koyarak bende ona bakmaya başladığımda gülüşü büyüdü.
Bir birimizin gözlerinde kaybolmayı seviyordum, jimin kısıkça konuştuğunda gülmemek için zor durdum.
"Bunlar yine kendi dünyalarına daldılar"
Kıkırtı sesleri geldiğinde yoongi'nin elini tuttum, kendine geldiğinde kahkaha attım.
"Aşkım"
"Efendim"
"Daldın"
"Gözlerin çok güzel, toprak gibi, eşsiz"
Yanaklarım kızardığında omuzuna vurdum.
"Yah, utandırma"
Omuz silktiğinde yanağını öperek kafamı boynuna saklayarak gözlerimi kapattığımda burnunu saçlarıma daldırdı, kalbim duracaktı.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope
Fanfiction"Bu beni ilgilendir miyor" "Bu asıl seni ilgilendiriyor, beni evimden alıp buraya getiren sensin kas kafalı"