Yoongi duşa girdiği için bende kitap okumaya başladım, kitap gittikçe sıkıcılaşıyordu ki yoongi çıktığında kenarı attım.
T-shirt giymemişti, süzerek yutkundum, yanıma oturduğunda kucağına çıktım, gülerek belime sarılıp anlımı öptü.
"Güzelim benim"
Boynuna sarılarak dudaklarını öptüğümde belimi okşadı, ellerimi saçlarına çıkartarak çektiğimde dilini dişlerim üzerinde gezdirdi.
Dizlerim üzerine çıktığımda ellerini kalçalarıma koydu, üstüne giderek onu uzandırdığımda hoşuna gitmiş gibi sırıttı, geri çekilerek boynuna indiğimde kalçamı sıktı.
"Ne bu hız"
Boynunu emerek ısırdığında aletine oturdum, inlediğinde şişmiş aletine sürtündüm, omuzlarımı tutarak geri çekti beni.
"Hoseok, eminmisin?
Kafamı salladığımda gözlerimin içine baktı, omuzunu sıktım.
"Eminim, neden öyle bakıyorsun?"
"Sadece sana sahip olacağım için heyecanlandım"
Gülerek yanağını öptüm ve kulağına dilimi sürttüm.
"Domalt beni sahip"
Kıkırdadığımda üstümde olan t-shirtü yırttı, şaşkınca kaldığımda elini boynuma sardı, dudaklarını öptüğümde karşılık verdi.
Kalkarak geri çekildi, kucağından inerek soyunduğumda eşofman'ını çıkardı, elimi tuttuğunda üstüne giderek diğer elimi omuzuna koyarak kucağına çıkıp bacaklarımı iki yanına koydum.
Elimi omuzuna koyarak belime sarıldığında boynuna sarıldım, soğuk elleri sırtımda dolaştı, dudaklarını omuzuma bastırdı.
"Bebeğim"
"Hmm"
"Yatağa uzan"
Dediğini yaparak yana kayıp yatağa uzandım, kalkarak omuzlarını kaldırdığında sırt kaslarına bakarak yutkundum, şuan kaplana benziryordu.
Yunhe de mi bu görüntüyü görmüştü, kaşlarımı çattığımda çekmeceyi açacak iken bana döndü ve gözlerini kırpıştırdı.
"Ne oldu?"
"Yok bir şey"
Tek kaşını kaldırdığında çekmeceye baktım.
"Ne var orada?"
"..bdsm sever misin?"
Yutkunarak gözlerimi kırpıştırdım, kalkarak yanına gittim.
"Orada ne var?"
Açtığında mandallar, göz kuşağı, kelepçe, tasma,bıçak, ağız topu, dildo vs. Vardı, yutkunarak yoongi ye döndüm.
"Bunlar hep burada mıydı?"
"Kısmen evet"
"Kısmen?"
"Yeni alındılar"
Kaşlarımı kaldırdığımda güldü, omuzuna vurdum, mandal, tasma ve bıçağa baktığımda onları çıkardı.
"Bunlar mı?"
Kafamı salladığımda yanaklarım kızardı, kolunu kalçamın altına koyarak beni kucağına aldı.
"Kızardın, yaramazlık yaparken bu kadar utanmamıştın"
Kafamı boynuna sakladığımda güldü, omuzumu öptü, yatağa oturttuğunda ona baktım, anlımı öptü.
"Hangisini kullanmak istersin?"
Bıçağı gösterdiğimde sırıttı.
"Güzel, uzan bakalım"
Bıçağı eline alarak sırıttığında yutkunarak uzandım, bacak arama girdi, boynumu öpmeye başladığında kafamı geri yatırdım, bıçağı belimde gezdirdiğinde titredim.
(Bıçak fantazisi,kim ne derse desin benim favorim abi, mükemmel bir şey)
Boynuma izlerini bırakıp geri çekildi, bıçağı elinde döndürüp sapını tuttu.
"Hmm"
Bıçağın ucunu vücudumda gezdirirken korkudan titriyordum ama heyecanlanmıştım, dilini yanağına bastırdı.
"İlk çiziği sen seç bebeğim"
Yutkunduğumda sırıttı, konuşmak için dudaklarımı araladım.
"Omuzum"
Korkarak güldüğümde kafasını salladı.
"Çizmek istemiyorum"
"Neden?"
"Vücüduna zarar vermek kalbimi ağrıtıyor"
"Hadi yoongi, sex yapıcaz"
Kafasını salladı, yanağımı öperek güldüğünde bıçak ile omuzumu çizdi, acı ile dişlerimi sıktığımda sırıttı, gözleri keskinleşti, bu kadar çabuk değişmesi beni korkutuyor ve şaşırtıyordu.
Dilini çizdiği yere bastırdığında inledim, sıcak dili ile omuzum yanmıştı.
"Y-yanıyor"
"Zevk veren kısmı bu işte"
Kolumu tutarak bileğimi öptü, geri çekilerek çekmeceyi açtı, iki ip çıkardığında kıpırdandım.
Üstüme çıkarak dudaklarıma öpücük bıraktı, bileklerimi tutarak kaldırdı, bir ipi sağ bileğime, diğerini de sola bağladı, yatağa bağladığında kıpırdandım.
"Bu gerekli mi?"
"Evet"
Ellerini dizlerime koyarak kaldırdı, dizlerimi kendime çektiğimde eğilerek dilini altımda gezdirdi, titrediğimde geri çekildi, bıçağı alarak baldırımın içine çizik attığında dişlerimi sıktım.
Sıcak kanı hissederken dilini bastırdı,acı ile yüzümü buruşturduğumda elini koyarak sıktı, acı ile inlediğimde kıkırdadı.
Koltukaltlarımdan tutarak beni yukarı çekti, kollarımı rahatça oynattığımda baldırımı sıktı.
"Arkana dön bebeğim"
Dirseklerim üzerinde kalkarak rahat şekilde arkamı döndüğümde sırtıma budaklarını bastırdı, vücudum yanıyordu.
///////////
Göğüsüne kafamı koymuş gözlerim kapalı durdum, belimi okşadığında gülerek kafamı kaldırıp dudaklarını öptüm.
Geri çekildiğimde vücudumdaki çiziklere ve bileğimde olan morluklara bakarak sırıttı, dudaklarımı büzerek kaşlarımı çattım.
"Gülme öyle"
"Hadi seni yıkayalım yoksa daha fazla çizik bırakacağım"
Kafamı salladığımda kalktık, kalçam acıyordu, dildo yu da istemesen de kullanmıştı pislik.
Kucağına aldığında sırtında olan tırnak izlerime ellerimi koydum, bütün sırtını çizmiştim, boydan boya uzun çizikler vardı.
Omuzunu öperek gözlerimi kapattığımda küvete doldurduğu sıcak suya girdik, bileğimi tutarak öptü, bıraktığı izlere bakarak güldü.
"O kadar güzelsin ki, seni anlatmaya kelimeler yetmiyor"
Yanaklarım kızarır iken güldüm, ellerimizi birleştirdim ve yanağını öptüm.
"Seni seviyorum yoongi"
"Seni seviyorum bebeğim"
Sıkıca sarıldığında gülerek boynuna sarıldım, beni yavaşça yıkadı, su pembe olmuştu kandan dolayı.
Pis suyu atarak temiz su ile iyice yıkanıp durulandık, büyük sweatshirt ünü giydirdi, boxer giydiğimde çarşafları değiştirdi, yatağa uzandığımda hemen yanıma kuruldu.
Göğüsüne sinerek uyumaya başladığımda saçlarımı okşayarak beni sevdiğini söylüyordu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope
Fanfiction"Bu beni ilgilendir miyor" "Bu asıl seni ilgilendiriyor, beni evimden alıp buraya getiren sensin kas kafalı"