Bir haftadır fiziksel ve duygusal olarak çalışıyordum, yorularak oturduğumda yoongi yanıma geldi.
"Burada bitirelim"
Kafamı salladım, elimi tutarak kaldırdığında derin nefesler aldım, bir defa gücümü kullanmıştım oda tehlikede hissettiğim içindi ve başka olmamıştı.
Yoongi'yi de gözetliyordum, hoşlandığı kişiyi bulursam dövecektim, ben yoongi'ye aşık iken onun başkasına aşık olmasını istemiyordum.
Dört gündür bol şeyler giyiyordu ve yakışıyordu da, adama her şey yakışıyordu amk, bu nasıl iş anlamadım.
Yemek için gittiğinde bende bahçedeki diğerlerinin yanına gittim, kendimi yanlarına atarak uzandığımda güldüler, jin omuzumu sıktı.
"Çok mu yoruldun?"
Kafamı salladığımda taehyung saçlarımı okşadı, gözlerim kapalı dururken yoongi nin sesini duydum.
"Bunları ye,sonra uyursun"
Kolumu tutarak kaldırdığında mızırdandım.
"Elimi kıpırdatamıyom ki"
"Aç ağızını"
Açtığımda ekmeği uzattı, ısırdığımda geri çekti, çiğneyerek yuttum.
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim, gözlerini aç hadi"
Dudaklarımı sarkıtarak kafamı hayır anlamında salladığımda kıkırtısını duydum.
"İyi, iyi aç ağızını"
Yeniden açtığımda ekmeği uzattı, ısırık alarak çiğnediğimde jimin'in dediği ile öksürdüm.
"Siz sevgili mi oldunuz?"
"Hayır"
Yoongi red ettiğinde jungkook konuşunca ona baktım, yoongi meyve suyunu uzattığında alarak içtim.
"Ama sevgili gibisiniz"
"Değiliz işte, ne bu merak?"
Yoongi kaşlarını çatarak konuştuğunda bu durumdan ne kadar rahatsız göründüğünü anladım, kalkarak yutkundum.
"Neyse, ben uyuyacağım"
"İyi misin? İlaç ister misin?"
Namjoon konuşunca güldüm.
"İyiyim, uyusam geçer"
İlerlediğimde taehyung'u duydum.
"Bu fikirden ne kadar rahatsız oldun yoongi"
"Evet rahatsız oldum"
Gözlerim dolduğunda hızla içeri geçerek odama koştum, içeri girip kıyafet aldım ve banyoya girdim, soyunarak sıcak suyu açıp altına girdim.
Ellerimi yüzüme kapatarak ağlamaya başladım, ben onu severken o benden rahatsız oluyordu, kalbim ağrıyordu.
Sesi gelince yutkundum.
"Hoseok, banyoda mısın?"
"Evet"
"Buradayım"
Ses çıkartmadım, hıçkırıklarımı tutamıyordum, umarım duymaz dı.
Kendimi zar zor durdurarak yıkanıp çıktım, üstümü giyindim banyodan çıktığımda yatağımda oturmuş kitap okuyordu.
Beni görünce güldü ve kalktı.
"Saçlarını kurut"
Kaşlarını çatarak yanağıma elini koydu.
"Hoseok..Anlatmak ister misin?"
Bileğini tutarak geri çekildim.
"Sadece uyumak istiyorum"
"Yanında-"
"Yalnız"
Sessizce durdu, yutkunarak konuştu.
"Sen benim yanımday dın, bende senin yanında olmak istiyorum"
"Yoongi, bu öyle bir şey değil, lütfen"
"En azından sarılayım"
Kafamı salladığımda sıkıca sarıldı, ellerimi omuzlarına koyarak bekledim, boynumu öptü.
"Ben yanındayım, bunu bil"
Kafamı salladığımda yanağımı da öperek geri çekildi, elimi tutarak sıktı, geri çekildi ve kaybolduğunda yatağa giderek oturdum.
Uzanarak gözlerimi kapattım.
"Uyursam geçer"
/
Geçmez Hoseok'um geçmez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope
Fanfiction"Bu beni ilgilendir miyor" "Bu asıl seni ilgilendiriyor, beni evimden alıp buraya getiren sensin kas kafalı"