Güçlerim için yoongi meditasyon yapmayı önerdiğinde kabul ettim, gözlerini kapatmış dururken ona baktım.
Dün den beri yüzüne bakmak için müthiş bir istek duyuyordum, bu ne kadar acımasız bilmiyorum ama göz yaşları içindeki yüzü mükemmel görünüyordu ve ben bir daha görmek istiyordum.
Kıpırdandığında gözlerimi kapatarak durdum, yavaşça kalktı, içimde olan akıntıyı hissetmeye çalıştım ama olmuyordu.
Kafamı sallayarak yeniden deneme ye çalıştım ama olmuyordu, gözlerimi açarak etraf baktığımda yoongi yoktu, kalkarak etrafa baktım, yine yoktu.
Lavaboya girdim.
"Yoongi"
Arkası dönüktü, yanaklarını sildiğinde yanına gittim.
"İyi misin?"
Kafasını salladı ğında yutkundum.
"Sarılmak ister misin?"
Yeniden kafasını salladığında gülerek kollarımı açtım, belime sarılarak kafasını omuzuma koyduğunda parmak uçlarıma çıktım.
Saçlarını okşayarak kokusunu içime çektim.
"Zor olduğunu biliyorum ama lütfen kendini saklama, ben yanındayım tamam mı? Kendini yalnız hissetme"
Burnunu çekerek kafasını salladığında yanağını okşadım, sakinleşmeye başladığında geri çekildi, yanaklarını silerek güldüm.
"Biraz çikolata ya ihtiyacın var"
Güldüğünde yanda duran peçetelerden bir tane aldım, uzattığımda burnunu sildi.
"Teşekkür ederim, hiç arkadaşımın yanında ağlamamıştım"
"Rica ederim, artık yanımda ağlayacağına söz ver"
Kafasını salladı.
"Söz"
Elini, yüzünü yıkadı ve kuruladı, lavabodan çıktık.
"Ben yapamadım, bu nasıl oluyo"
Kaşlarımı çatarak mızırdandığımda güldü.
"Yeni güçlerini keşfettin, hemen olmaz"
"Ama banane ya, ben istiyorum işte, hemen olsun"
Kahkaha attığında bende güldüm, yukarı çıktık ve bahçede oturan çocukların yanına gittik, oturduğumuzda jungkook güldü.
"Siz cidden iyi anlaşıyorsunuz"
Yoongi kolunu omuzuma koyarak kendine çekti.
"Arkadaş olduk"
Kafamı sallayarak omuzuna vurdum.
"Boğdun beni be, bırak"
Kolunu sıklaştırdığında debelendim.
"Bıraksana hayvan herif"
Diğerleri gülmeye başladığında yoongi beni bıraktı, derin nefesler alarak yoongi' ye vurduğumda gülerek elimi tuttu.
"Acıtıyorsun"
"Sen beni boğdun be"
Cırladığımda kahkaha attı.
"Üzgünüüm"
Kaşlarımı çatarak koluna yaslandığımda saçlarımı karıştırdı, öküz.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope
Fanfiction"Bu beni ilgilendir miyor" "Bu asıl seni ilgilendiriyor, beni evimden alıp buraya getiren sensin kas kafalı"