21

158 22 3
                                    

Bu gün dışarı çıktık, taehyung oyun diye tutturunca bende sinama diye tutturmuştum.

"Sinemaya gidelim"

"Hayır ya,oyun oynayalım"

"Sinema"

"Oyun"

Gözlerimizi kısmış bir birimize bakarken yoongi belime sarıldı.

"Biz sinemaya gidelim, diğerleri de oyuna gitsin, olur mu?"

Diğerleri kafa salladığında bende kafa salladım.

"Tamam"

Elimizi kenetleyip ilerlediğinde koluna sarıldım.

"Hepimiz olsaydık"

"Hoseok"

"Tamam"

Binaya girdik, kadın ellerimize baksa da ses etmedi, etse sıçardım ağızına da neyse.

Yoongi bana baktı.

"Seç hadi"

"Marvel kış askeri"

Kadın baktığında kafasını salladı.

"Üzgünüm efendim, şuan gösterimde değil"

"Hangileri var?"

"Iron man 1-2 , thor"

"Iron men 1 olsun"

Kafasını salladı, koltuk seçtik, biletleri uzattığında daha 20 dakika vardı, yoongi ye baktım.

"Biraz dolaşalım"

Kafasını salladığında çıktık.

"Nereye gidelim"

Omuz silktim.

"Dondurma alalım"

"Olur"

İleride olan dondurmacı ya gittik, karadut lu ve karamelli aldığımda vanilyalı aldı, uzattığında güldüm.

Arada bir birimize uzatarak dondurmaları bitirdik, dudaklarımı öperek güldüğünde elini tuttum.

Sinema solunana gittik,  koltuk lara oturduğumuzda fazla kimse olmadığını fark ettim, yoongi elimi tutunca kafamı omuzuna yaslayarak güldüm.

Çenemi tutarak kendine bakmamı sağladığında dudaklarımı öptü, gülerek boynuna sarıldığımda film başladı, saçlarımı tutarak geri çekilme mi engellediğinde tırnaklarımı boynuna batırdım, nefessizlikten kızarmıştım artık.

Boynunu çizdiğimde dudağımı çekiştirip geri çekildi, derin nefesler alarak yutkunduğum da elini boynuna koydu.

"Kanatmışsın"

Güldüğünde boynuna baktım, ince çizgiler yer yer kanamıştı.

"Üzgünüm aşkım"

"Sorun değil"

Sırt çantasını karıştırarak mendil buldum, yavaşça sildim, öperek geri çekildim.

"Oldu"

Anlımı öptü.

"Kucağıma gel"

Kalkarak kucağına oturdum, omuzuna yaslandığımda belime sarıldı, filmi izlemeye başladık, Marvel'ı çok seviyordum.

Sürekli yanağımı öptüğü için filme odaklanamıyordum, kıpırdandım.

"Yapmaa"

Geri çekildiğinde izlemeye devam ettim, beni öpmesini beklerken öpmedi, kaşlarımı çatarak ona döndüğümde gözleri dolmuş, ağlamamak için zor dururken bana bakıyordu.

Ellerimi yüzüne sardım.

"Aşkım ne oldu"

"Yapma dedin"

"Ee?"

"Yapma dedin, rahatsız oldun.. Benden"

Gülerek dudaklarını öptüm.

"Ama aşkım, film izliyoruz"

Omuz silktiğinde dişlerimi sıktım, ısırmamak için zor duruyordum, dudaklarını yeniden öptüm.

"Tamam tamam, öp hadi"

Yanağımı öptüğünde güldüm, filme döndüğümde yeniden yanağımı öptü, film umurunda değildi, elimi yanağına koyarak okşadığımda avucumu da öptü.

Film bitene kadar bir sürü öpücük almıştım, yanağım kızarmış olmalıydı, filmden çıktığımızda kapıda diğerlerini gördük, bize baktıklarında yanlarına gittik, jimin kaşlarını çattı.

"Yanağına ne oldu lan?"

"Yoongi salmadı"

Güldüklerinde yoongi göz devirdi, yanağını öperek koluna sarıldım, jimin etrafa baktı.

"Yemek yiyip gidelim, yoruldum"

"Yeni çıktık ama"

Üzgünce konuşunca namjoon güldü.

"Hoseok dört saat'i dolduracak kadar oyun oyunadık ve yorulduk ciden, belki başka sefere"

Kafamı salladım, ama ben eğlenmeye başlayacaktım.

/

sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin