24

144 21 10
                                    

Namjoon benim harici diğerlerinin istedikleri zaman gidebileceğini söylediğinde yoongi' nin koluna yapıştım.

"Ya bende gitmek istiyorum"

"Olmaz, sen sinirlenince kim olduğu fark etmez hemen gücünü kullanıyorsun, iraden gelişmemiş daha, toplumda tehlike yaratırsın"

Anlımı yoongi' nin omuzuna bastırdığımda yoongi beni kucağına aldı.

"Biraz daha burada kalırız,olur mu?"

Omuz silkerek boynuna saklandığımda şakağımı öptü.

"Sadece birkaç hafta"

Yine omuz silkince derin bir nefes aldı.

"Biraz konuşalım, omuz silkersen bir yere varamayız"

İlerlediğinde sıkıca sarıldım, bende gitmek istiyordum, odamıza geldik, oturduğunda geri çekildim, dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı.

"Üzülme bebeğim, ben senin yanında olucam"

"Ama gitme şansın var, git işte, burası sıkıcı"

"Olmaz, kocam olmadan gitmem"

Güldüğümde yanağımı okşadı, gözleri sevgi ve şefkat ile bakıyordu.

"Üzülme tamam mı, iradeni koruyabilirsin, çabuk sinirlenmiyorsun, sevmediğin insanlara çabuk sinirleniyorsun ve gücünü kullanıyorsun, bizim bunu aşmamız lazım"

"İyi de ben sadece yunhe ye sinirleniyorum"

"Biliyorum, bu yüzden onu aşmalıyız, bir kaç hafta sadece"

"Nasıl aşayım yoongi, yanımda ağladın sen, onu öldürmeden durmam ben"

Sinir ile konuştuğumda gülerek dudaklarımı sıkıca öptü.

"Geçmişte kaldı, şuan gerçek aşkımı buldum ve çok mutluyum, her gün sana yeni aşık olmuş gibi hissediyorum"

"Bende, her gün seni yeni tanıyormuş gibiyim"

Boynuna sarıldığımda anlımı öptü.

"Anlaştık değil mi? Tek engel yunhe"

"İyi, anlaştık"

Memnuniyetsiz ce konuşarak göz devirdiğimde  belime sarılarak dudaklarımı öptü, boynuna sarılarak karşılık verdiğimde ellerini kalçama koyarak okşadı.

Elimi göğüsüne koyarak sıktığımda dilini ağızıma gönderdi, dillerimizi birleştirdiğinde elimi t-shirt'ün içine soktum.

Kapı çaldığında geri çekildik, göz devirdiğimde yanağımı öptü.

"Aç hadi"

Kafamı sallayarak kalktım, kapıyı açtığımda diğerleri vardı, jimin güldü.

"Gidiyor muyuz?"

Geri çekilerek içeri geçmelerini bekledim, hepsi oturduğunda yoongi'nin yanına oturdum, merak ile baktıklarında yoongi saçlarımı okşadı.

"Hoseok birkaç hafta daha burada kalıcak"

"Neden?"

Taehyung merak ile baktığında kollarımı bağladım.

"İradem yokmuş, sinirlenince gücümü kullanıyor muşum"

Sinir ile konuşunca güldüler,jungkook kafasını salladı.

"Biraz da buradayız desene"

"Saçmalamayın, gidin siz"

"Olmaz, kardeşimizi bırakmayız biz"

Jin güldüğünde bende güldüm.

"Yah salak"

Kahkaha attıklarında bende güldüm, yoongi ye baktığımda bana bakıyordu, sarıldığımda saçlarımı öptü.

"Üzülecek bir şey yok"

Kafamı salladığımda yanağımı okşadı, gözlerimi kapatarak kokusunu içime çektim, bu insanlar benim ailem di.

/

Şimdilik bir bölüm ile idare edin, iki gün sonra finale kadar yazıp atıcam, öpüldünüüz💋💋

sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin