Uyanarak lavaboya gittim, işimi halledip çıktığımda karnımın sesi ile odadan çıkarak yemekhane ye gitmeye başladım.
Uyku sersemi ilerler iken üstüme doğru hızlı gelen şey ile korkarak bağırdım ve kendimi korumak için ellerimi kaldırdım ki geriye savrulmam ile karşımda olan kişi de geri savruldu.
Namjoon,yoongi,jin ve jungkook hemen yanımda durduğunda ışıklar açıldı, gözlerimi açtığımda yoongi ellerini yüzüme koydu.
"Hoseok, iyi misin?"
"B-ben, korktum"
Boynuna sarıldığımda belime sarıldı, geri çekildiğinde yerde duran jimin'e baktım, taehyung sütunun arkasından çıkarak güldü.
"Oldu lan"
Jimin de yerden kalkarak güldüğünde onlara baktık, namjoon sinir ile konuştu.
"Ne oluyor burada? Jimin"
Jimin ensesini kaşıdı.
"Hoseok'un güçleri için yardım edelim dedik, belki panik anında kendinde olmadan ortaya çıkar diye düşündük, hoseok'da aşşağı inince denedik, oldu da"
Taehyung kafasını sallayarak güldü.
"En azından cidden güçlerini panik anında kullana biliyor"
Kaşlarımı çatarak baktım.
"Nasıl korktum biliyormusunuz siz"
Kafalarını eğdiler.
"Üzgünüz"
Bir kaç kişinin uykulu sesi geldiğinde jin bize baktı.
"Uyuyun hadi, saat çok geç"
Yerden kalktığımda jungkook kafasını salladı.
"İyi geceler, jimin yürü hemen"
Jimin gelerek jungkook'un elini tuttuğunda gittiler, taehyung'a baktım.
"İyi geceler"
"Sizedeee"
İlerlediğinde namjoon ve jin çoktan yok olmuştu, yoongi elimi tuttu.
"İyi misin?"
"Evet, sadece sandwich ve meyve suyu alıcaktım"
Gülerek kafasını salladı.
"Alıp geliyorum"
Kaybolduğunda güldüm, yanımda birden durunca geri gittim.
"Aptal"
Göz devirdi ve bileğimi tuttu, odama gelince elindekileri uzattı, alarak oturduğumda yatağa giderek oturdu, elimdekileri yiyerek kalktım, çöpleri atarak su içtim.
Yanına oturduğumda yatağa uzandığında yanına uzandım, sarılarak gözlerini kapattığında göğüsüne yaslanarak uyumaya başladım.
/
Uyandığımda üstümde yoongi vardı, boynuna sarılmış ken,belime sarılarak kafasını boynuma gömmüştü, gülerek saçlarını okşadım.
Bir an çift miş gibi hissettim, ondan hoşlanmaya başladığımı hissediyordum ama o beni arkadaşı olarak görüyordu.
Saçlarını öperek derin bir nefes aldım, elimi yanağına koyarak okşadım.
"Yoongi"
Kıpırdanarak arkama geçtiğinde güldüm, kendinde değildi, belime sarılarak beni kendi ile beraber diğer tarafa döndürdüğünde güldüm, bacağını bacaklarımın üstüne koyduğunda kahkaha attım.
"Kalk hadi"
Kalçama değen büyük şey ile yutkundum.
"Yoongi kalk çabuk"
Mırıldandığında koluna vurdum.
"Kalk be adam"
Of layarak konuştu.
"Ne var"
"Aletin kalçamı zorluyor"
"Ne?"
Kalkarak anlamazca baktığında altını gösterdim.
"Küçük yoongi diyorum, girecek delik arıyor"
"Of saçmalama be"
"Saçmalamıyorum, kalçama çok net hissetrirdi maşallah kendini"
"Üzgünüm"
"Boş ver, git de indir"
Göz devirip kalktı ve lavaboya gitti, yeniden yatağa uzanarak onu beklemeye başladım.
Kırk dakika sonra çıktığında kalktım.
"Sonunda amk, ejderha indiriyo sanki"
"Ejderha olmasa da bizde de var bir şeyler"
"Eğw eğw eğw"
Lavaboya girdiğimde kahkahasını duydum, göz devirip işedim ve ellerimi, yüzü mü yıkayarak çıktım, giyinmiş halde beni bekliyordu.
Kıyafetlerimi dolaptan çıkartarak üstümdekileri çıkardım, yoongi beni süzdü.
"Vaay, çok güzel sin lan"
"Terbiyesiz ya"
Yanaklarım kızarmıştı, üstümü giyerek ona döndüğümde sırıttı.
"Göğüslerin dolgun muş lan"
"Sussana sapık herif"
İyice pancara dönmüştüm şerefsiz yüzünden, çenemi tuttu.
"Güzelsin"
Elimi tutarak ilerlediğinde omuzuna vurdum, gülerek odadan çıktı, aşşağı inerek yemek iyiyip geri meditasyona döndük, bu güçlerim ne zaman çıkacaktı amk.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope
Fanfiction"Bu beni ilgilendir miyor" "Bu asıl seni ilgilendiriyor, beni evimden alıp buraya getiren sensin kas kafalı"