♡♡Hii! Ben geldim, yeni bir bölümle.. Umarım okurken keyif alırsınız. (Bölüm şarkısını dinleyin!!!)♡♡
❥Oy vermeyi unutmayın şu minik yıldıza dokunsanız çok mutlu olurum<333➜
♪♬Bölüm şarkısı= Mree- İn The Kitchen (speed up)。.゚+ ⟵(。・ω・)
( Bölümü yazarken dinlediğim şarkı, yani lütfen bölüm şarkısınıda açın ve dinleyin emin olun çok daha iyi olur ✿)
●●●
Ben kendimi bildim bileli büyükannemin sihir kitaplarına, asa koleksiyonuna, süpürgesine ve iksirlerine hayrandım...
Nerede görsem hemen onlara yapışır bir türlü ayrılmak bilemezdim. Başlarda uçmaya merak duyuyordum ve bu yüzden büyükannemin süpürgesi'ni alır, saklı ormanda uçardım. Sonra asalara merak duymaya başladım ancak bu pek uzun sürmedi. Yanlış yapılan büyüler yüzünden çoğu kez yaralandım.. O yüzden iksirlerle yöneldim, iksirlere incelemeyi seviyordum fakat onlar ile ilgili en ufak bilgim yoktu...
Sık sık büyükannemin iksirlerini gizlice incelesemde bana asla ne işe yaradıklarını söylemeye yanaşmazdı. Bu yüzden incelememe en müsait olan şey sihir kitaplarıydı.
Bende onlara ilgi duydum Abelia'nın tarihine, yerlerine, geçmiş'ine... Yeni bilgilere aç bir insan olduğumu o zaman net birşekilde gördüm. Vaktimin çoğunu kitap okuyarak geçirmeye başladım. Bu da oldukça eglenceliydi; Fantastik canavarlar, doğa üstü güçler ve daha neler neler..
Şuan da benim yaşımda birine tekboynuzlu atı sorsanız bilemez ama ben onların tarihini, kanının ne kadar kutsal olduğunu, asa yapımında kuyruğu yerine yelesinden alınması gerektiği, tekboynuzlu ata yaklaşmadan ona kısa bir reverans yapmanız gerekmesini bilirim.
Arkamdaki sesi duyar duymaz hızla arkama döndüm. 16-17 yaşlarında gibi duran yüzü, boyuyla çelişiyordu. Gerçekten uzundu, gözleri az önce adını söylediği iksirdeydi.Ardından beni buldu.Gözleri... gözleri hangi renkti bu çocuğun gri desen değil, yeşil hiç değil.
Ama bildiğim tek bir şey vardı .Bu çocuk yakışıklıydı Bakışları derin ve sabit, belirgin yüz hatlarıyla dağınık saçları uyumluydu, kaşları sinirli ve sabit dururken dolgun ve narin dudakları tam bir tezatlık oluşturuyordu. Ardından alt dudağını Isırdı ve omzunu indirip kaldırdı. Ardından beklentiyle beni süzdü. (Delimiydi bu çocuk) diye geçirdim içimden.
Anlaşılan ona çok sevgi dolu bakmıştım ki, saçma tavlama hareketlerinden vazgeçip elini uzattı " Memnun oldum ben Sage, sanırım ilk seferde duyamadın." dedi ve muzip bir gülümsemeyle devam etti " Ayrıca bana oldukça sevgi dolu bakıyorsunuz. Yardım istediğiniz herkese böyle mi bakarsınız."
Kollarımı önüme bağladım ve " Memnun oldum Sage,"dedim isminin üstüne basa basa ve devam ettim " ayrıca ilk seferde duydum ve sizden yardım istediğimi pek hatırlamıyorum"
Havada kalan elini indirdi ve cübbesinin cebine koydu. Diğer elide onu takip etti. Sonra dudağının kenarı kıvrıldı ve alaylı bir tonda " O zaman delisin" kaşlarımı aniden çattım. Sinirlenmeye başlamıştım o da bunu farketmiş olacak ki. Kurduğu cümleyi açıklamaya koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz ÇIĞLIKLAR [Askıda]
FantasyAbelia'da büyükannesiyle yaşayan genç bir kız olan Aida çok istediği okula kabul edilemez. Onun için büyük bir değeri olan okula girmek için bir fırsat çıkar ve Vanadinit taşı kayıplara karışır, onu bulana dilek hakkı vardır.Aida bu fırsatı kullanab...