Bana destek olursanız çok sevinirim. İyi okumalar:)
Bölüm Şarkısı= •Lana Del Rey - Dark Paradise•
Abelia'da rüzgarlar, tepelerin ve vadilerin arasinda kol geziyor,ahırların ve evlerin çatılarını uçurup uçurmamak arasında gelip gidiyordu.Son birkaç yüzyıldır yaşanmamış bir soğuk hakimdi şimdi Abelia'da..
Semtin üstün de göz gözü görmeyecek kadar sis örtülüydü. Semtte iletişim gibi gerekli şeylerde bir süreliğine durdurulmuştu. Posta güvercinleri ya mektupları geciktiriyor ya da hiç ulaştıramıyorlardı..
Zavallı güvercinlerin coğu soğukla başa çıkmayı becerememiş ve güvercinlerin birçoğu telef olmuştu.Bu durumdan en fazla etkilenen şüphesiz Abelia'nin gençleriydi. Kimisi sevdigi kiza/erkek mektup gönderemiyor.kimisi az da olsa okulu özlüyordu .
Abelia'nin okulu diğer sihirli okullara hiç mi hiç benzemezdi. Bu okul ögrencilerinde oldukça seçiciydi. Her elini kolunu sallayan bu okula alınmazdı. Ve bu okul oldukça kapsamlı bir eğitim veriyordu. Okul kendi arasinda sınıflara ayrılıyordu. Örneğin savaşçıların yer aldığı EVAN, soyluların yer aldığı OWEN, çalışkanların(bilgelerin) yer aldığı IDA, neşe dolu olanların ise GALE...Ve bütün bu olanları taşımayanlar ise HOPE.
Evan da bulunanlar ,cesur,dik başlı,güçlü ve lider ruhluydu
Owen da bulunanlar, zarif,narin,saf ve duru ydu
Ida da bulunanlar, bilge,çalışkan olan,ileriyi görebilenler
Gale de bulunanlar,şakacı,nese dolu,arkadascanlısıydı
Hope de bulunanalr ise henüz kişilikleri tam anlamıyla anlaşılmamışlar ya da her binadan bir özellik alanlar vardır..
~~[Peki siz hangisindensiniz]
~~2 HAFTA SONRA
Abelia'da yavaş yavaş bulutlar ve sisler dağılmış yerini güneşe bırakmışlardı.. Güneş bütün zerafetiyle gökte parlıyordu. Abelia sakinleri sabahın erken saatlerinde uyanip,soğuklar yüzünden ertelenmiş olan işlerini yapmaya koyuldular.
Ve bugün Aida nin bekledigi bir haber vardı. Aslında sadece onun degil bütün 16 yaşındakilerin sabırsızlıkla bekledigi bir haberdi..Acaba okul ona hangi sınıfta okuyacağını bildirecekti, ya da belki hiç seçilmeyecekti ama bunu düşünmek bile istemiyordu.
Seçilmeyenler genelde 16 yaşına kadar hangi okula gidildiyse o okula gitmeye devam ederdi. Bu okullar o kadar berbattı ki sihir öğrenmek yerine ekim-biçim, tarımla ilgili şeylerdi. Eğer ki olursa Seçilmezlerse tarımla uğraşıp toprak sahibi ve kıt kanaat geçinen ve çoğu Abelia sakininin yaptığı gibi . Üst sınıflara gıda satarlardı.
Aida bunu hiç mi hiç istemiyordu. Böyle bir aileden geldigi için yaşamımın geri kalanını üst sınıf olup,büyükannesine yardım etmekti..
'Bugün benim için çok önemli bir gün Daisy, bana güzel mektuplar getir olur mu sevgili güvercinim. Beni ve büyükannemi bu berbat hayattan kurtarmak istiyorum. Ve tabi senide.'
-Aidan, yemek hazır tatlım!
-Geliyorum büyükanne
Odamdan çıktım ve merdivenlerden hiç olmadığı kadar hızlı bir şekilde kaydım. Bu yaptığım belkide hayatımda yaptığım en iyi şeydi.Yere ayağım değer değmez Lily üstüme koşup atladı ve sanki zafer kazanmış edasıyla yüksek sesle hırladı.'sanada Günaydın Lily' dedim ve mutfağa doğru yöneldim ve büyükanneme sıcak bir sarılma yaparak onu öptüm' Günaydın büyükanne' dedim.
Büyükannem bu hayatta en paha biçilmez kişiydi benim için . o bana hem anne hem baba hem de dost olmustu. Bu güne kadar hastalandığımda yanımdaydı, güldüğümde yanımdaydı,ağladığımda da yanımdaydı.
•••
Büyükannem 'in masmavi gözleri vardı. Bu gözler bana gökyüzünü hatırlatırdı. bu gözlerin içinde umut parlardı.. Büyükannemin beyaz saçları vardı. Bu saçlar bana bulutları hatırlatırdı. Havada bulut varsa yağmurda var demektir. Bulutlar yağmurun habercisidir.Yağmuru severim... Büyükannem in kırışık yüzü vardı. Bu kırışıklıklar bana yolları hatırlatırdı.. bulutların ve göklerin altında Uzayıp giden bitmez yolları... Kısacası büyük annem bana hatırlatırdı her zaman bir umut olduğunu...
•••
'Günaydın' dedi büyükannem ve umut dolu masmavi gözlerini bana çevirdi ve dudağından bana bir tebessüm hediye etti... Onun bu tebessümüne karşılık vererek onu yanağından kocaman öptüm. Büyükannem in gülümsemesi dahada yayıldı yüzüne ve çukur gibi gamzeleri belirdi her iki yanağındada.
'Ee,mektubun geldi mi bakalım' dedi bir an şaşırdım henüz yeni Daisy le konuşmuştum ve o henüz bana mektup iletmemişti. ' Daisy le yeni konuştum bana mektubu getirmesiyle ilgili henüz geldiğini sanmam'dedim mırıldanarak.
'Ah, tatlım bu mektubu Daisy gibi posta güvercinleri getirmeyecek okulun özel baykuşları getirecek,ama sen yine de Daisy'e arada bak getirmiş mi diye' dedi.Ve kıkırdadı Gülmeye başlamıştım nasıl olurda bunu unuturdum.
Büyükannem de bana katıldı. İkimizin gülmesini birbaykuşun eve girmesiyle kesildi. Baykus pencereden süzülüp masaya kondu ve dik dik Lily'e bakmaya başladı. Lily tehditkar bir edayla one atıldı ve baykuş havalandı. Lily baykuşu takip ediyor bir oraya bir buraya gidip geliyordu.
En sonunda baykus Büyükannemin sihirle temizlik kitaplariyla dolu rafa kondu. Ve bana ağzındaki kırmızı renk zarfi atarak tekrar geldigi gibi pencereden hızla süzüldü ve gitti... ben daha ne olduğunu anlamazken büyük annem sevinçle bana sarıldı 'seninle gurur duyuyorum tatlım' dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~
Eeeevet birinci bölümün sonuna geldik...
Umarim okurken zevk almissinizdir. Çünkü ben yazarken zevk aldım bana destek olmak istiyorsanız bol bol yorum yapin merak etmeyin diger karakterlerle ilerleyen zamanlarla tanisacaksiniz sizi cok seviyorum hoşçakalın. ˜ 4YSEN4Z∆SORULAR∆
BÜYÜKANNEYİ NASIL BULDUNUZ-
BIR SONRAKI BOLUMDE ILK HANGI KARAKTERI TANIYALIM-
¨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz ÇIĞLIKLAR [Askıda]
FantasyAbelia'da büyükannesiyle yaşayan genç bir kız olan Aida çok istediği okula kabul edilemez. Onun için büyük bir değeri olan okula girmek için bir fırsat çıkar ve Vanadinit taşı kayıplara karışır, onu bulana dilek hakkı vardır.Aida bu fırsatı kullanab...