Yeni bir liseye başlamıştım. Eski okulumda gerilediğimi gören ailem beni hemen yeni bir okula kaydettirmişlerdi. Tabii ki her şeyi kabul etmiştim yoksa bu benim için kötü olabilirdi. Sonuçta sadece iyiliğimi istiyorlardı. Çocukluğumdan beridir iyi bir kızdım. Ailemin sözünü dinler, benden büyüklere saygılı olur ve sürekli çalışırdım. Ailem de benimle gurur duyardı. Onların benimle gurur duyması her şeyden önemliydi.
Omuzuma çarpan kişiyle dikkatim dağılmıştı. Kimin çarptığına bakayım derken okula vardığımı fark ettim. Kulaklıklarımı hızla kulağımdan çıkarıp çantama koydum. Ardından okul binasına girdim. Temiz, geniş bir alana sahipti. Duvarları beyaz ve kahverengi tonlarıyla boyanmıştı. Etrafa merakla bakıp merdivenlerden çıkıyordum.
Sınıfım 15-16'ydı. Son sınıf olmanın gerginliği ve yeni bir okula başlamanın gerginliğini aynı anda yaşıyordum. Sonunda sınıfa gelip içeri girdim. Sınıf çoktan dolmuştu. Öğrenciler arkadaşlarıyla şakalaşıyor ya da gülüşüyorlardı. Sınıfa girdiğimde tüm gözlerin bana dönmesiyle kaygılanmıştım. Bakışları sessiz ve garipserdi.
Boş olan bir sıra ararken sınıfa hoca girmişti. Beni gördüğünde gülümsedi ve kolumu okşayarak beklememi söyledi. Kenarda onu beklerken o öğrencileri yerlerine oturtturuyordu. Sonunda sınıf sessiz olduğunda beni yanına çağırdı. Yavaş adımlarla yanına gittiğimde sınıfa döndü.
"Bu yeni arkadaşınız. Kendini tanıtmak ister misin?"
Onaylayıp sınıfa döndüm ve zorla yutkundum.
"Ben Hwang Yeji. Buraya Seoul Kolejinden geliyorum."
Sınıf bir anda kendi aralarında konuşmaya başladığında onları dinlemeye başladım.
"Ne? Seoul Koleji mi? Demek ki çok zengin."
"Ayrıca güzel bir vücuda ve yüze sahip, model olabilir mi?"
"Bilmem ki..."
Hoca sınıfi tekrardan susturduğunda bana döndü. Eliyle en arkadaki sıranın bir önünü gösterdi.
"Oraya geçebilirsin, boş."
Kafa sallayıp öğrencilerin arasından geçtim ve boş olan sıraya oturdum. Ben yerleştikten sonra hoca derse geçmişti. Yine de öğrencilerin gözleri benim üzerimdeydi. Kendimi rahatlatmak isteyip derse odaklanmaya çalıştım. Ancak önüme dôner dönmez yanımdaki sarı, açık tenli, kahverengi gözlü kız bana dönüp konuşmaya başladı.
"Sen cidden zengin mısın?"
"Şey pek öyle sayılmaz."
"Peki hiç bir milyon doların oldu mu?"
"Benim olmadı ama babmın var."
Kız şok olmuş gibi önüne döndüğünde ben de önüme dönüp dersi dinlemeye başladım. Önümüzdeki deneme de birinci olmam gerekiyordu yoksa ailem hayalkırıklığına neden olabilirdi.
***
Teneffüs çaldığında hoca dersi bitirmişti. Ben de çantamdan matematik test kitabını çıkarıp test çözmeye başladım. Geometri de az da olsa takılıyordum ve bunu çözmem gerekiyordu.
"Sen ciddi misin?"
Yanımdaki sarı saçlı kız hayretler içerisinde bana baktığında sorunun ne olduğunu anlayamamıştım.
"Teneffüste bile soru çözmen şaka mı?"
Ona hala şaşkın şaşkın bakarken arkadaki kız konuşmaya başladı. Uzun, siyah ve dalgalı saçları vardı.
"Jisu kızı salar mısın? İstediğini yapabilir."
"Ama teneffüste bile soru çözmesi... Wooah! Sen bir delisin."
Hafifçe ona gülümsediğimde arkamdaki kız ile göz göze gelmiştik. Bana gülümsedi ve elini uzattı.
"Ben Chaeryeong. Yanındaki deli de Jisu. Ve..."
Chaeryeong'un sözü yarıda kesilmiş, yanında uyuyan kız huysuzlanarak kafasını sıradan kaldırmıştı.
"Size sessiz olun demedim mi?"
Kısa, siyah saçlari vardı. Pembe dudakları ve kırmızı yanakları birbiri ile olsukça uyumluydu. Gözleri o kadar güzeldi ki o gözlere sahip olmak istedim. Özellikle o uzun kirpikleri...
"Sen de kimsin?"
Utangaç bir tavırla cevaplayacaktım ki Jisu atladı.
"Bu Yeji, Seoul Kolejinden yeni geldi."
Kısa saçlı kız çatılı olan kaşlarını hafifçe yumusatıp, "Ben de Ryujin." Dedi. Demek ismi Ryujin'di. Ah! Her neyse Yeji test çözmen gerek! Kafanı böyle şeyler ile yorarsan yine düşüş yaşarsın. Kafamı sallayıp önüme döndüğümde Ryujin'in camdan bana göz devirişini görmüştüm. Chaeryeong ise onu dürtmüştü. Galiba beni sevmemişti.
Yeni bir fiiic
Canım okurumun isteği üzerinee
Biraz duygusal bir fic olacak şimdiden bilginiz olsun🫶Oy vermeyi unutmayınnnn 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Bakışlarına öliyim Ryuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me // ryeji
Fanfictionyeni bir liseye başlayan Yeji kendi kafasındaki bir kızla tanışır. İkili iyi bir arkadaş olsada arkadaşlıktan farklı boyuta yükselirler ama yukselişle acilarıda ikiye katlanır...