Boran Avcıoğlu... gerçekten bunları o mu yazmıştı? inanamıyordum neden böyle bir şey yapmış olsun ki. ama onun bi sebebe ıhtıyacı var mıydı. o boran avcıoğluydu kötülük yapmak için sebebe ihtiyacı yoktu...
hiçbir şey düşünecek halim yoktu tek bildiğim borana ne kadar sinirli ve kırılmış olduğumdu sinir duygusu daha ağır basıyordu. yapıcağım şeyin mantığını sorgulamadan evden çıktım. gördüğüm ilk taksiye bindim. boranın evine gidecektim. yol boyunca tek yaptığım borana ne yapöam gerektişini düşünmekti. sonunda boranın evine gelmiştim. evi kocamandı aynı onun egosu kadar büyüktü... garaj açıktı evine girmeden önce garajına girdim. boranın bu kadar araba içinden en sçok kullandığı kırmızı olandı en sevdiği arabanın da o olduğunu tahmin ediyordum. yerden büyük bir taş alıp arabanın kaportasına tüm gücümle vurdum. o kadar güçlü vurdum ki arabanın camı paramparça oldu. tam daha çok vuracakken birinin beni belimden tuttuğunu hissettim. arkama baktığımda beni tutan kişinin boran olduğunu gördüm.
bırak beni diye bağırdım. en sonunda bıraktı. çok sinirli duruyordu. sanırım çok sinirli olduğu zamanlar sessizliğe bürünüyordu. burnundan nefes aldı.
-ceren ne yaptığını sanıyorsun.
-senin yaptığının yanında benim yaptığım ne ki? keşke sende gelip arabamı kırsaydın bunu yapacağına.
-neden bahsediyosun sen ne yapmışım ben
-bi de bilmemezlikten geliyosun ya beni daha çok sinirlendiriyosun en azından mantıklı bir açıklama yap. ama senden mantıklı bi açıklama yapmanı beklemem saçma nasıl mantıklı bi açıklaman olabilir ki. sen sadece ailesi tarafından şımartılmış ego yıgınının tekisin. ama hata bende senin gibi iğrenç bi insanın gerçekten beni sevebileceğine inanmıştım gerçekten çok salağım sen kimseyi sevemezsin tek yaptığın insanların duygularıyla oynayıp bunlarla övünmek kalpsizin tekisin boran avcıoğlu.
tam konuşmama devam edecekken boran bağırarak araya girdi.
-benimle düzgün konuş ceren sonradan pişman olacağın şeyler yapma
-ne pişmalığı ya burda asıl pişman olması gereken sensin resmen hayatımı mahvettin şimdi ben nasıl o okula gideceğim insanlar kim bilir benim hakkımda ne düşünmüştür. ama senin bunları düşünmemen normal bunları yaparken sadece ne kadar komik olacağını düşündün değil mi? belki de şu an senin yaptığını nasıl anladığımı düşünüyorsun sonçta senin gözünde ben safın tekiyim. beni avucunun içinde oynatıyordun beni sebdiğine inanmkştım ve bende seni sevmiştim. ama bundan sonra böyle olmayacak boran. hayatımdan defol.
-bir dakika ya sen neyden bahsediyosun o orospu çocuğu kaan doldurdu dimi seni
-kaan hakkında düzgün konuş onun bu konuyla alakası yok.
boran daha çok sinirlendi ve daha yüksek bir sesle konuştu
-O ZAMAN KONUNUN KİMİNLE ALAKASI VAR BENİ RESMEN YAPMADIĞIM BİR ŞEY İÇİN SUÇLUYOSUN VE BEN DAHA BENİ SUÇLAMA SEBEBİNİ BİLE BİLMİYORUM. SADECE SENİ SEVDİĞİM İÇİN DEDİKLERİNE KATLANDIM AMA BUNDAN SONRA KATLANAMAM DAHA FAZLA KALBİNİ KIRMADAN GİT BURDAN
-peki öyle olsun boran ama şunu bil senden nefret ediyorum.
hızlı adımlarla ordan arkama bile bakmadan ayrıldım. gözyaşlarımı silip bir taksiye bindim. eve geldiğimde odama çıkıp yatağa girdim. hiçbir şey yapmak istemiyordum. tüm gün sadece öyle yatıp ağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCIOĞLU KOLEJİ
Romanceceren ve boran... iste bu hikaye bu iki asigin hikayesi... ama bu hikayenin normal ve tatli ask hikayelerinden buyuk bir farki var; FARKLILIKLAR. ceren ve boran gercekten birbirlerinden cok farkli insanlar ama bir kere ceren boranin kotuluk dolu ka...