eceden aldigim mesajdan sonra korkuyla hesaba girdim. acaba yine benim hakkimda nasil igrenc seyler yazmisti? hemen okumaya basladim.
@avcioglukolejiitiraf: selamlar! AVCİOGLU Koleji ogrencileri sizlere yeni bir Ceren Su Demirtas itirafiyla geldim.
hepiniz ceren demirtasin, kaan ilkay ve boran AVCİOGLU ile yakinligini biliyorsunuzdur uclunun arasinda ise kimsenin bilmedigi olaylar donuyor. bugun sizi bu konu hakkinda biraz aydinlatacagim. ceren demirtas dun gece boran AVCİOGLUNUN evinde aglayarak cikti sizce bunun sebebi ne? boranla daha once yatmis olup tekrar yatmak istemesi boran AVCİOGLU kabul etmeyince sinirlendi ve duygu somurusu yapmaya basladi. boran avcioglu kabul etmedi cunku cerenin ne kadar igrenc biri oldugunu en sonunda anladi. daha sonra eve gittigi ve kaan ilkayinda onu ziyarete gittigi soyleniyor kaan ilkay ile olan iliskileride dikkatinizi cekmistir eminim. cerenin ikisinede yakin olmasi sizcede garip degil mi? ikisinide mi istiyor? daha once kaan ilkaylada yattigini biliyorsunuzdur bu cok belli. bunu para icin bile yapmis olabilir. bildiginiz uzere fakir biri. kim bilir para icin baska neler neler yapiyordur...
her neyse bugunluk bu kadar yeter sonraki itiraflarda gorusmek uzere ve ceren demirtasa guvenmeyin malum hirsiz cikabilir. :)))
okumayi bitirdigimde aniden gozlerim dolmaya basladi, aglamamaya calissam da goz yaslarimi durduramiyordum. bu kadar da igrenclesebilceklerini dusunmemistim. bu defa gercekten de okula nasil gidecektim? telefonu firlattim ve tekrardan yatagima gectim. okula gidebilecek halde degildim. icim cikana kadar aglamaya basladim...
Kaan'dan
sabah maalesef ceren hakkinda yazilanlari gordum. normalde okumayacaktim ama arkadaslarim ne kadar igrenc seyler yazildigini soylediler ve okudum. okur okumaz arabaya atladim. okula gidip su boran picini dovmem gerekiyordu. ona bir ders vermeliydim. sonunda okula vardim. okula girdigimde herkesin ceren hakkinda konustugunu duyuyordum. duymazdan gelmeye calistim ama kendimi tutamadim. ceren hakkinda konusan bi kiz grubunun yaninda durdum. yuksek sesle konusmaya basladim.
-siz gordugunuz her seye inaniyor musunuz? bu kadar salak misiniz? ya bu dedikodulardan biri sizin hakkinizda olsaydi? o zaman nasil hissedecektiniz? bir daha ceren hakkinda kotu konustugunuzu duymayayim. yoksa kotu olur ona gore.
kizlar korkmus gorunuyorlardi. istedigim de buydu. bir daha kimse ceren hakkinda kotu konusmaya cesaret edemeyecekti. sonunda borani gormustum. bahcede arkadaslariyla gevsek gevsek sohbet ediyodu.
arkadaslarina dondum.
-bizi yalniz birakin. boranla ozel konusucaz.
boran onlara donup kafa salladi.
-siz gidin beyler.
borana dondum. tam agzini acip bir seyler diyecekti ki kafa attim. kafa atmamla yere dusmustu. ustune cikip onu yumruklamaya basladim. boran bir seyler diyordu ama onu duymamazliktan geliyordum. en sonunda elimden kurtuldu ve zorlukla ayaga kalkti. bana yumruk atti. sadece geriye cekilip yuzune baktim ona soyleyeceklerim vardi. herkes etrafimizda toplanmisti ama kimse bizi ayirmaya cesaret edemiyordu.
-bana bak boran, eger bir daha cerene en ufak bir zararin dokunsun yemin ederim seni kimse elimden alamaz. ayagini denk al. ve su itiraflarini hepsini sil. eger hala ben yazmadim demeye devam edeceksen cok kotu olur.
sonra borana tekrar bir yumruk attim. herkes bizi izliyordu. boranin ayakta duracak hali kalmamisti. en sonunda kalabaligin arasindan gecerek uzaklastim ve okuldan ciktim. telefonumu elime aldim ve hemen cereni aradim. bu defa ilk aramamda acti.
-ceren, evine geliyorum.
ceren konusmaya basladi.
-hayir, kaan lutfen gelme. gormedin mi yazilanlari? senin benim evime geldigini gormusler. lutfen gelme.
cerenin sesi cok kotu geliyordu.
-ama, ceren olmaz. denenleri gercekten takiyor musun?
-evet! takiyorum kaan. normal degil mi? senin kadar umursamaz olamadigim icin kusura bakma! eger evime gelirsen bir daha senle konusmam.
-oyle demek istemedim ceren. ozur di-
ceren lafimi kesti.
-gorusuruz o zaman, kapatiyorum.
cerenin niye boyle davrandigina anlam verememistim ama cok sey yasamisti bu yuzden ustune gitmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCIOĞLU KOLEJİ
Romanceceren ve boran... iste bu hikaye bu iki asigin hikayesi... ama bu hikayenin normal ve tatli ask hikayelerinden buyuk bir farki var; FARKLILIKLAR. ceren ve boran gercekten birbirlerinden cok farkli insanlar ama bir kere ceren boranin kotuluk dolu ka...