Boran'dan
Kafeye gelmistim. geldigimde dilek coktan gelmisti ve yaninda cerenin en yakin arkadasi ece oturuyordu. pek sasirmamistim acikcasi onun yardimi olmadan dilek bu kadar bilgiye ulasamazdi. ama ecenin neden en yakin arkadasina ihanet ettigini gercekten merak etmistim. yanlarina yaklastim. bir sandalye cekip. oturdum. ikisi de bana saskin saskin bakiyordu. onlari neden cagirdigimi merak ediyorlardi. meraklarini gidermek ve bir plan olusturmak icin konusmaya basladim.
-eminim neden sizi cagirdigimi merak ediyorsunuzdur.
dilek konusmaya basladi.
-evet, cok merak ediyorum en son cerenle araniz cok iyi degil miydi? simdi noldu da bizim yardimimiza ihtiyacin var? ses tonundan ve hareketlerinden belli oluyor ki bize kizgin degilsin. ne istiyorsun boran?
derin bir nefes aldim ve amacimi anlatmaya basladim.
-size olayin tamamini anlatma gibi bir niyetim yok ama sebebimi soyleyecegim. ceren beni kaanin yaninda kucuk dusurdu. ondan intikam almam gerek.
dilek gozlerini devirdi.
-hani birbirinizi cok seviyordunuz? noldu da dusman kesildiniz acaba?
dilek her zamanki soylenmelerine baslamisti.
-dilek karismaman gereken konulara burnunu sokma.
dilek sinirlenmis gozukuyordu, ama onu takmadim. eceye dondum.
-ceren hakkindaki her seyi biliyorsun degil mi?
-e-evet biliyorum.
-bu kadar yakin olmaniza ragmen neden ona ihanet ettin? sadece meraktan soruyorum.
-her zaman rolumu caliyor, hangi ortama girersek girelim gozler hep onun uzerinde oluyor.
-kiskaniyorsun yani?
-ne! hayir tabi ki onun nesini kiskanicam!
eceye hic inanmamistim besbelli cereni kiskaniyordu. ama bunlarla kaybedecek zamanim yoktu.
-her neyse simdi size yazmaniz gereken seyden bahsedecegim. 2. bir itiraf yazmaniz gerekiyor.
dilek kafa salladi.
-tamam, onu biliyoruz da daha fazla ne yazabiliriz ki?
biraz dusundum, zaten aklimda az cok ne yazacagimiz vsrdi.
-cerenin benimle ve kaanla yattigini falan yazin. siz araya daha cok sey eklersiniz.
ikisi de sasirmis gozukuyordu.
dilek lafa atladi.
-ne? bu kadari da biraz fazla degil mi? sahsen ben o yazdigimiz itirafla istedigimi aldim. bu kadar fazla abartmaya gerek yok.
dilegin soyledikleri karsisinda sinirlendim. simdi de cereni mi savunmaya baslamisti?
-dilek sen ne sacmaliyorsun? abarti falan degil. zaten imkani olsaydi yapardi, hem belki kaanla yapmistir bile.
dilek kaslarini catti.
-ben yokum boran! siz eceyle napicaksaniz yapin ama ben yokum.
daha cok sinirlenmeye basladim.
-dilek! bana karsi cikma. cerenden ne kadar nefret ettigini unuttun sanirim? erkek arkadasini calmadi mi?
ece de konusmaya basladi.
-dilek gercekten sacmaliyorsun. istersen git bi de bizim yazdigimizi soyle! lutfen aklini basina topla.
dilek kafasini salladi.
-peki. yazalim o zaman sunu.
rahatlamistim. dilek de sonunda kabul etmisti. ayaga kalktim.
-o zaman ben gidiyorum. siz kendi aranizda halledersiniz. paylasmadan once bana atmayi unutmayin ha.
ikisi de onayladi. kafeden ciktim ve arabama bindim. ceren yaptiklarina pisman olacakti.
Dilek'ten
Boranin kafeden ayrilmasiyla konusmaya basladim.
-bak ece, demin dediklerime aldanma. sana yardim falan etmeyecegim. bundan boranin da haberi olmayacak tamam mi? birak beraber yazdigimizi sansin. eger boran ogrenirse seni mahvederim.
ece hemen cevap verdi, sinirlenmis duruyordu. ama ondan korkmuyordum. arkadasini kiskanan ezigin tekiydi. bana hicbir sey yapamazdi.
-hayir dilek! boyle gidemezsin otur suraya!
onu umursamadan ayaga kalktim ve kafeden ciktim. ece arkamdan bir kac kez seslendi ama umursamadim.
evet, diger itirafi bizzat kendim yazmistim ama boran cok abartiyordu, bir kiz hakkinda kim olursa olsun asla bu kadar igrenc seyler yazmazdim. ki diger itiraftan da pek gurur duymuyordum. her seyi boran icin yapmistim ama o bana bir copmusum gibi davraniyordu. artik ona boyun egmeyecektim.
Ceren'den
yasadiklarim zor seylerdi, ama gecmisti yeni bir gune uyanmistim. yine okul icin hazirlanmam gerekiyordu. uyanir uyanmaz elime telefonumu aldim. eceden bir mesaj gelmisti.
ece: ceren...
ece: su itiraf sayfasi yine senin hakkinda igrenc seyler yazmis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCIOĞLU KOLEJİ
Romanceceren ve boran... iste bu hikaye bu iki asigin hikayesi... ama bu hikayenin normal ve tatli ask hikayelerinden buyuk bir farki var; FARKLILIKLAR. ceren ve boran gercekten birbirlerinden cok farkli insanlar ama bir kere ceren boranin kotuluk dolu ka...