Hemen şimdiden fotoğrafları koyayım ki karakterleri hayal etmeniz daha kolay olsun.
...Gizli numara*
Hai dimenticato
Pensavo di essere qualcuno che non
avresti dimenticaro facilmente
(Unutmuşsun)
(Kolayca unutamayacağın biri
olduğumu düşünüyordum)Albay Taehyung
Chi sei?
(Kimsin?)Gizli numara*
Davvero non mi riconoscerai dai miei occhi?
(Beni gerçekten gözlerimden tanıyamayacak mısın?)Albay Taehyung
Görüldü...
Asker olmak kötü müdür gerçekten?
Yıllar önce kendime bu soruyu sorduğumda kollarımda biricik sevgilim uyuyordu. Onun kokusundan sarhoş olmuşken verdiğim kararın doğru mu yanlış mı olduğunu düşünüyordum. Üniversitemi yeni bitirmiştim, çalışmaya başlamadan önce askerliğimi yapmanın daha iyi olacağını düşündüm ama sonra bir anda çalışmak istemediğime tıpkı babam gibi bir asker olmak istediğime karar verdim. Ama bunun için kendimden en önemlisi her şeyimden vaz geçmeliydim. Ama benim her şeyim kollarımda uyuyan masum sevgilimdi.
Babamı pek görme şansım olmuyordu. Aktif asker değildi fakat onu çok az görme şansım oluyordu. Yani onu babam olarak göremiyordum. O hep askerdi. Onu arkadaşlarımla tanıştıramıyordum çünkü bunun için vakti yoktu. Birkaç yıl önce gittiği bir görevde şehit haberini aldığımızda dünya başıma yıkılmıştı. O yıl biricik sevgilimle tanışmıştım. Ona çok bağlanmıştım.
Belki de sadece babamın olmayan varlığını kapatacak herhangi birini arıyordum. Karşıma çıkan ilk kişi de oydu. Jeon jeongguk.
İlk tanıştığımız zaman ben üniversitede üçüncü sınıfımı bitirmek üzereydim. O ise liseden henüz mezun olacaktı. O benden küçüktü ve ona bir abi gibi yaklaşmamın daha doğru olacağını biliyordum. Yaş farkımız çok fazlaydı ama ikimizde aramızdaki bağın arkadaşlıktan farklı olduğunu biliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My dear soldier// Taekook
FanfictionTaehyung erkek arkadaşını asker olmak için terk etmişti fakat erkek arkadaşının yıllar sonra asker olup karşısına çıkacağından habersizdi