Mi sono innamorato

592 59 31
                                    

Devamlı ve hızlı bölüm yayınlayabilen yazarlara cidden hayranım ben bazen kitap yazdığımı bile unutuyorum kdkrofldkkc

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Devamlı ve hızlı bölüm yayınlayabilen yazarlara cidden hayranım ben bazen kitap yazdığımı bile unutuyorum kdkrofldkkc

Ama olsun siz yine de okursunuz demii dırmofkfoekldökf

Bu arada bu kitabın bir şarkısı var çünkü ben her bölüm yazdığımda o şarkıyı dinliyorum, şarkıyı medyaya bırakıyorum.

Vee bu kitap size hangi şarkı gibi hissettiriyor??

Medya: Fourth of july - Sufjan Steven

...

Görevden dönen tüm askerlere bir ay izin verilmişti.

İki haftası çoktan dolmuştu. Tae bir otele yerleşmişti. Koredeki hiç bir yer ona ev gibi hissettirmiyordu. Bu yüzden hiç bir zaman ev tutmamıştı. Çoğu zaman izinlerini kullanmayıp askeriyede kalıyordu. Kullandığı zamanlar ise sadece rahatça uyumak için bir otele gidiyordu.

Yine otelde kalıyordu. Telefonu cebinde duruyor, elindeki dergiyi okuyordu. Önündeki kahvaltı tabağı öylece beklerken dergideki kadınların saçlarına bakıyordu.

Hiç birinin saçları onunki gibi güzel değildi. Uzun, siyah ve sağlıklı. Dergideki tüm kadınların saçları yıpranmıştı.

Aklına giren düşünce bir anda kalbine bir ok gibi saplanmıştı.

Elleri onun saçlarını özlemişti.

Elindeki dergi masaya düşmüşken, bakışları donuklaşmıştı. Onu düşünüyordu. Artık sarı olan ama hala yumuşacık gözüken saçlarını düşünüyordu. Parmakları yakışışır mıydı saçlarına yeniden.

Kendisine yaklaşan adım seslerini duymuyordu. Sarı saçlı bir genç yanına yaklaşmış ve dergiyi madan almıştı. "Siz de mi bu mankeni beğeniyorsunuz?" Genç sayfada açık kalmış ünlü manken Kwak Ji Young'u gösteriyordu. Ama Taehyung ikisini de görmüyordu. Onun gördüğü tek şey Jeongguk'tu. Ve Jeongguk ondan hesap soruyordu.

Jeongguk eline aldığı albümdeki kadını Tae'ye gösteriyordu. "Beni bu kadınla mı aldattın? Damatlıkla çok çirkin görünüyorsun. Gerçekten onu bana tercih mi ettin, onunla mı evlendin?"

"Bayım siz iyi misiniz?"

"Ah evet. Dalmışım sadece. Dergi sizin olabilir."

Taehyung kahvaltı tabağını yarım bırakıp masadan kalktı. Zihni hâla doluyken çevresinde kendisine selam veren otel sakinleri ve çalışanlarını bile duymadan üçüncü kattaki odasına çıktı.  Işıkları tamamen kapalıyken camın önüne geçti ve perdeyi boydan boya açtı. İçeriye dolan güneş ışıkları gözünü alırken karşısındaki şehir manzarasını izledi uzunca bir süre.

Jeongguk'u arayacak yüzü yoktu çünkü onun eski nişanlısını gördüğünü düşünüyordu. İkisini o halde sarmaş dolaş sarılırken görmüşken ne düşünmüştü acaba, canı yanmış mıydı?

My dear soldier// TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin