HELLOOOOOONABER NASILSINIIZZ
Sizi daha fazla bekletmemek için gece yarısı atıyorum 🩵🩵
Temmuz ne kadar çabuk geldi yaaa
Ve gelir gelmez fark ettiğim bir şey var..
TAEDEN NEDEN BU KADAR NEFRET EDİYORSUNUZ (benim en sevdiğim karakterim🥲) biraz sevseniz olmaz mı?
HSKFJEKIFKHHDKDODKD söz düzelticem onu da.
Hatta onun davranışlarını daha iyi anlayabilmeniz için fici artık onun ağzından yazıyorum. Sanki sizinle konuşuyor, sizinle sohbet ediyormuş gibi.
...
Jeongguk
Bu sarı laleleri sen mi gönderdin
Senin olmayı hak ettiğin yerdeler artık
GörüldüJeongguk
Ayrıca yarın parfümümü geri getir
Başkasının dolaplarını karıştırmak
ciddi bir suç albayım
GörüldüAlbay Taehyung
Hayır.
İletildi....
"Aslında şu an kalp cerrahı sayılmam efendim. Ortaokulda zekamdan dolayı beni liseye gönderdiler. İki yıl erken tamamladığım lise eğitimimden sonra Yonsei üniversitesinde tıp bölümünü bitirdim. Ardından buraya geldim."
Karşımdaki askere şaşkın gözlerle bakarken hala sınıf atlama olayını atlatamamıştım. Tabii o sırada Yoongi gülümseyerek tepkilerimi izliyordu. Anlaşıldığı üzere o daha önce zaten bu hikayeyi duymuştu.
"Ama kalp cerrahı olmak için bundan sonra eğitimine devam edecek."
Ve o an tekrar Yoongi'nin her şeyi abartıyla anlattığını hatırladım. Nasıl olmuştu da yirmi beş yaşında birinin kalp cerrahi olabileceğine inanmıştım aklım almıyordu.
Ama olayların geçtiği sıra zihnimde yalnızca jeongguk'un kokusu vardı. Parfümünü geri istiyordu, ama veremezdim. Onun ellerinin dokunmuş olduğu hiç bir şeyden kopamıyordum. Sonbahar rüzgarlarında ellerini siper edip sigaramı tutuşturduğu çakmak hala sağ cebimde duruyor. Gazı bittiğinden beri sağ cebimde. Hiç doldurmadım, biri isterde verirsem diye. Nasıl olur da şimdi sana parfümünü geri vereyim.
100. Günümüzde hediye aldığın tilkili anahtarlık hala asılı eski evimin anahtarında. Sırf senin verdiğin anahtarlık takılı diye anahtarı anneme vermeyi reddettim. Gidecek bir evim yoktu, ama tilkili bir anahtarlığım vardı, gönlünün kapısını açtığım. Sonradan o gönül kapısını kendi üstüme kilitleyeceğimden habersiz çok sevinmiştim o anahtarlığa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My dear soldier// Taekook
FanfictionTaehyung erkek arkadaşını asker olmak için terk etmişti fakat erkek arkadaşının yıllar sonra asker olup karşısına çıkacağından habersizdi