Sapevo di conoscerti.

787 84 38
                                    



Yazar hanım biraz depresif bir insan olduğu için türkçe arabesk çok seviyor. Evet bu bölümün medyası bu, bir yalnışlık yok yani jsjjdjfmjfmc

Vee bu gün 14 şubat, bir arkadaşımın özel isteği üzerine çok güzel sahneler yazdım. İyi okumalaaar

Bölümle biraz alakalı bir şarkı bu yüzden lütfen bölümü şarkıyla birlikte okuyun.

Medya: Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar

...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


.. .. 2015

Tarihi tam hatırlamıyorum, hatırlamama da gerek yok, dün, bu gün ya da yarın fark etmez. Tarih önemsiz. Hatırladığım tek şey ne kadar mutlu olduğum.

Jeongguk'umun küçük bedeni, benim bedenim altında kıvranırken ne kadar mutlu olduğumu biliyorum. Yetmez mi?

Bana vermek istediği mavi hırkası hâlâ sırtındayken onun elleri benim çıplak sırtımı keşfediyordu. Tırnaklarıyla bir harita çiziyordu.

Onunla olduğum her dakikam çok değerliydi. Tarihler saatler önemli değildi, çünkü biz hep birlikte olacaktık. Nefesine muhtaç olduğum bu çocuğu bırakmak istemiyordum. O da beni bırakmak istemezdi zaten.

Jeongguk'un çıkardığı inlemeler beni daha da heyecanlandırıyordu. Bekleyemiyordum. Bir an önce içini keşfetmek, derinlerini öğrenmek istiyordum. Duygularımı daha fazla bastıramıyordum ama bunu yapmak için ondan defalarca izin almıştım. İlkini benle yaşamak isteyip istemediğini sormuştum.

Jeongguk ise sadece gözlerini kemerimde gezdirip ellerini boynumda birleştirmişti. "Yapacaklarının sorumluluğunu alacak mısın?"

"Artık hiç bir şeyin önemi kalmadı sevgilim."

O benim adımı fısıldarken gülümsüyordum, inlemelerinin aradında onu öpüyor olmak bana verilen en güzel hediyeydi.

"Bana inancımı sorgulatıyorsun Jeon. Neye tapmam gerektiğini unutuyorum."

Sonunda Jeongguk'un derinlerini keşfetmeye başladığımda, sevgilim sırtımdaki elleri artık durmuştu. Tırnaklarını sırtıma batırırken benden destek almaya çalışıyordu. "Hyung, lütfen.." ben ellerimi onun ince belinde gezdirirken üzerindeki tshirtini ve ceketini çoktan çıkarmışken onu kendime daha da bastırıyordum. Beni iliklerini kadar hissetsin istiyordum. Yirmi bir yıldır yaşadığım hayatta ilk defa birinin beni unutmaması, beni sevmesi için ber şeyi yapmaya hazırdım. Ve kişi Jeon Jeongguk'tu. Jeongguk'un beni unutmasına asla izin vermeyeceğim. "Taehyung-ah, daha hızlı ol, lütfen.."

Jeongguk'un aldığı hazla sesi daha da yükselmişti. Tanrım! Jeongguk'um! Beni çıldırtıyorsun.

...


My dear soldier// TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin