1.0 Görüşmeyelim

48 10 16
                                    

Ertesi Gün

Ezgi öyle yorulmuştu ki uçaktan inişi altı eve varışta mecburen otobüs kullandığından dokuz olmuştu. Genç kız Zeynep ve Özlem ile girdiği telefon trafiğinden arada annesi ile babasını oyalamak için uğraş verdiğinden bitkin düşmüştü. Eve gelip güçlükle yemek yiyerek sofra toplaması ardından da uyuyuvermişti. Alarm çaldığında yastık altından telefonu çıkarıp saate baktı ardından tepede biriken bildirimlere. Hiçbirşey ile ilgilenmediği sayılı günlerdendi. Genç kız Wattsaptan kardeşinin Zeynebin ve Özlemin yazdığını gördüğünde Tolgayı es geçip Zeynebe tıkladı.

Çok korktum Ezgi. Ne oldu ? Çaktılar mı birşey? Bunun bir hesabı olmak zorunda o ne öyle pavyon bilmem ne. Vuruladabilirdi. Daha kötüsü de olabilirdi! Dayım bundan haberdar olmak zorunda o kadar söyleyeyim.

😩 ölmüşüm yorgunluktan yattım hemen. Olacak zaten!

Genç kız geri dönüp Özlemden gelene tıkladı.

O ne kızım neden hikaye attın. Annen görürse ne olacak. Sil onu çabuk! Ya gördüyse!

Genç kız "ne hikayesi" diye söylenerek uygulamaya girip tepede durana baktı. Dün çektikleri fotoğrafları gördüğünde ise başını birkaç defa yastığa vurarak inledi. Videoyu birkaç akraba arkadaşları da görmüştü. Ezgi Pikachuunun videoyu gördüğünü listeden fark ettiğinde ise nefesini tutarak hızla doğruldu.

"Kahretsin unuttum! "

Ezgi mesajlara girdiğinde tepede fotoğrafsız yuvarlağı ve adamın en son ne yaptığını sorduğunu okumuş oşduğunu anımsadığında ne dese bilemedi. Telaşeden her yeri herşeyi unutmuştu.

Eve döndüm. Herşey yolunda nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum

Mesaj iletilmedi.

Genç kız gözlerini kısarak adamın profiline tıkladı bu defa lakin öyle bir profil de göremedi. Ezgi bir süre etrafına boş gözler ile bakarak yeniden hikayrsine girdi. Tolganın salak arkadaşı Özgür ile yan yana oturduğu fotoğrafa, videoda oğlanın kolunu omzuna atarak o yemek yerken yanağını sıkmaya çalışmasına arkalarındaki siyah duvar ve loş ışığa baktıktan sonra önce görenler kısmında Cihanın profilinin silik bir şekilde okunuşuna baktı ardından hikayeyi silip telefonu elinden bıraktı. Engellemiş miydi onu? Başka bir yere mi gittiğini düşünmüştü. Genç kız adamın başka yere keyif çatmaya gitmek için para istediğini düşünmüş olabileceğini aklına getirdiğinde ise hemen Wattpadden mesajlara girdi lakin oradan da yazamadı. Bu kez adamın yorumlarına ulaşmaya çalıştı. Ezgi profilin boş isimde de bir çizgi olduğunu gördüğü vakit telefonu elinden atıp sakinleşebilmek adına yüzünü sıvazladı. Nasıl bir konuma gelmişti dahası kim bilir hakkında ne düşünmüştü. Genç kız bir müddet sinir bozukluğu ile ağladıktan sonra saatin sekizi geçtiğinin farkına vardığında ayak sürüyerek kalktı. Şu dakika ne işe gitmek istiyordu ne başka birşey lakin aldıklarını ödeyebilmek için bu ayı tamamlamak zorundaydı.

---
Birkaç gün sonra.

"Hadi lan! " Berk arkadına yaslanıp elini ağzına kapattı. Cihanın anlattıkları ona hikaye gibi gelmişti.

" Sen varya salaksın! " Mete dayanamayarak güldü. "Gittin iki gün tanıdığın. Pardın tanımadığın kıza birde para yatırdın ha! "

Cihan telefonuna gelen İnstagtam arkadaşlık isteğini başını iki yana sallayarak bakıp boş hesabı engellemesi ardından arkadaşlarına döndü. Son bir haftadır günde en az üç istek alıyordu ve kimden olduğuna adı kadar emindi.

"Mevzuu para değil. Oldu ki bilmediğim bir yerde kötü bir yemek yedim" Genç adam omuz silkti. "Olay benim salaklığım"

"Hah şunu bileydin. Oğlum srn ne diye konuşmaya devam ettin kızla. " Berk hala inanamıyordu.

BAL KÖPÜĞÜ | TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin