Ertesi gün.
Erkek Kuruları.
Mete; Cigo 😆😆
Mete; Pınar Altındağ ile nasıl gitti😆
Cihan; ?
Mete; 😅
Cihan; Sen nerden biliyorsun Pınar Mınar?
Berk; Ben söylemedim bana sataşma!
Mete; Gizli saklımız mı var?
Cihan; Yok. Ondan demedim. Daha dün görüştük ya hani. Görüşme de denmez ona ya.
Mete; Duydum. 🤭
Cihan; 🙄 Bak duyman falan sorun değil. Ciddi birşey sordum. Nereden duydun.
Mete; Berk ne yazıyorsun lan arkadan sus mus! Ne oluyor abi!
Cihan; Ne sus!
Berk; He Mete tamam Mete!
Cihan; ?
Mete; Ya şimdi dün Murat var ya bizim onunla ve kız arkadaşı ile Midastaydık. Evleniyorlarmış... Bizden mimari destek ve özel tasarım birşeyler istiyorlar. Rica etti Hem birşeyler yedik hem konuştuk. Doğrusu kız istediği şeyleri söyledi birkaç katoloğ vs baktık.
Mete; Hemen orada abiniz iki çizim yaptı. Bunlar düştü tabii...
Berk; Lan söyleyip durma. Çiziyon işte.
Mete; 🤬
Berk; Kes!
Cihan; ?
Berk; Al yine başladık... Sakin ol oğlum.
Mete; oh, cümbüş... Neyse kız dedi ki Olayı biliyormusunuz? Bende dedim ki Ney olay mı hemen anlat?
Mete; Cihan Kırcalı Pınar Altındağ ile görüşmüş. Dedim yani? Kız gülmeye başladı. Yani arkadaşın diye demiyorum ama Cihan bey biraz dengesiz sanırım. Öyledir diyemedim de neden dedim tabi. 😄
Cihan; devam et...
Mete; Kız neden bu yaşta hala ilişki yürütemediğini çözmüş. Buluşma ardından arkadaş ortamında şekilci şemalci bir adam olduğundan kibarlıktan nasip almadığından geri kafalı olduğundan bolca bahsetmiş. Öyle keyif almamış ki bir anda kız kardeşinin arayıp gittiğine nasıl mutlu olmuş...
Cihan; 2026 da baya bir boşanma olacak Berk hazırlan. Yaptığın eşleştirmelerin hepsi böyleyse...
Berk; Bana mı döndü top şimdi.
Cihan; 24 saat olmadı daha görüşeli. Tüm ortalığa meze mi olmuşuz.
Mete; Allah korumuş.
Berk; Neden kıllandın oğlum sen bu kadar? Crop tayt mı tüm olay?
Cihan; Madem ortalık mezesiyim şu an... Hoşlanmadığımı söylediğim halde bana inat aynı şeylerle karşıma gelmesi bittik orda zaten...
Mete; Sanem arandı... Çağırması istendi...
Cihan; Yalnızca onunla kalsa... İlk on dakika yanımdan ayrılıp yaptıracağı dolguları ardından alacağı cropları anlattıktan sonra devamında ben şöyle istediğimi yaparım bana şöyle kimse karışamaz ile devam etti. Ne lan bu? Sanki hayatını ben yönetiyorum. Ne istiyor oğlum bunlar. Madem istediği gibi takılacak ne diye görüşüyor. Böyle olmaz dedim o kadar. Ne dese beğenirsin? Açık ilişki taraftarıymış.
Berk;😒
Mete; Godoşmuyuz biz! O ne lan!
Cihan; Bende öyle dedim😄