3. Bölüm

46 5 0
                                    

Telefonu açtığımda annemden mesaj almıştım.

Annemm<3: yeni okulun nasıl begendin mi ? Evin ne seçildi. Kesin Slytherin ben kendi kızımı tanırım. Arkadaşlarına dikkat et orda her çeşit insan var.

Anneme mesaj yazdıktan sonra odaya baktım. Draco burdaydı. Yatağının yanındaki tekli kanepeye oturmuş kitap okuyordu. İçimden çok sıkıcı diye geçirdim ve dolabımın önüne geçtim. Tüm kiyafetlerimi buraya getirmiştim. İçindeki en rahat pijamami çıkardım ve üstümü değiştirmek için banyoya gittim.

Bugün ilk gün olduğu için dersler yapılmayacaktı. O yüzden herkes odalarına çekilmiş duruyorlardı. Odaya geri geldiğimde Draco yatağına geçmişti hala kitap okuyordu. Acaba full odak ne okuyordu. Amaan diyip yatağıma geçtim. Saate baktım saat öğlen üçtü. Ben yatağımda sabaha kadar ölü gibi yatmak istemiyordum. Ayağa kalktım üstümü bir büyü yardımıyla geri değiştirdim. Draco hala kitap okuyup onun üstüne bir şeyler yazmakla meşguldü. Odadan çıktım sly ortak salonuna gittim. Pansy ve Zabini ordaydi. Beni görür görmez yanlarına çağırdılar.

Sohbet etmeye başladık. Aradan bir iki saat geçti. Draco yanımıza geldi tekli kanepeye oturdu ve başını ovusturmaya başladı.

Pansy: Oo ayimizda mağarasından çıkmış.

Pansy ve Zabini gülmeye başladı. Malfoy onları duymamazlıktan geldi. Canı cidden birşeye sıkkındı. Daha fazla konuşup canını sıkmamak için Pansy önüne döndü. Tam pansy sustu derken Zabini konuşmaya başladı.

Zabini: Ya abi sende bir şakaya gelmiyorsun. Ne olcak az sende gülsen etsen yani.

Draco: Zabini dön önüne.

Bunu öyle bir sert ses tonuyla söylemişti ki ürperdiğimi hissettim. Draco eliyle anlini ovuştururken elinin altından bana bakıyordu. Onun baktığını görmüştüm öylesine bakiyordur diye düşünüp önüme döndüm. Zabini ve Pansy ile sohbet etmeye devam ettik. Draco hala suskundu.

Akşam yemeği vakti gelmişti. Hepimiz ortak salona doğru gidiyorduk. Tam giderken altın üçlüyle karşılaştım. Yanlarına gittim. Yemek başlamadan önce sohbet ettik. Sohbet konusu bir anda Draco olmuştu. Onlarla takılmamın bana zarar vereceğini düşünüyorlardı. Bende onlara şuan bana bir zararları olmadığını söylüyordum. Yemek saati gelmişti kendi masama geçtim.

Draco onların yanından geldiğimi görünce bana igrenerek baktı.

Draco: Cidden o bulanıklarla mı takılıyorsun?

Mira: Ne? Onların bulanık olduğunu bile bilmiyordum ki bu zaten pek bir şeyi değiştirmez.

Draco: Değiştirir.

Mira: Mesala neyi değiştirir Malfoy?

Draco: Herneyse.

Pansy ve Zabini bizi izliyordu. Onlara bakınca önlerine döndüler. Draco bazen çok canımı sıkıyordu. Bi insan neden bu kadar barbar olmak zorundaydı ki. Merlin işte bir yerden alıp bir yere vermiş. Sohbet ediyorduk ama yine Draco çok katılmamıştı. (Asosyal gavat) Herneyse deyip yemeğimi yedim. Sly ortak salonuna geçtik.

Draco bize seslenmeden odaya geçmişti. Bi sıkıntısı mı vardı bunun. Ortak salona geldiğimizde yere oturdum. Pansy ve Zabini yan yana oturdular. Bi anda "Draco hep böyle miydi?" dedim. Soruma şaşırdıklari çok belliydi. Kısa bi sessizlik ardından Pansy konustu.

Pansy: O hep böyle değildi. Zamanla değişti. Eskiden daha çok gülerdi. Şimdi konuştuğunu bile zor duyuyorum. Bir şeyler değişmiş onda.

Beni seviyor musun Draco? (Draco Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin