Birinin kafamı okşamasıyla uyandım. Gözümü açtığımda Draco'yu gördüm, onu görür görmez aklıma o an gelmişti. Çaktırmadan "Günaydın" dedim. "Günaydın güzelim"dedi ayy güzelinmıydım cidden, gülümsedim. Ona sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum. Hoşuna gitmiş olucak ki "bidaha" dedi, onu kırmamak için bu kez diğer yanağından öptüm.
Yataktan çok enerjik şekilde kalmıştım. Hemen duşa girip hazırlanmaya başladım. Ben hazırlandıktan sonra Draco banyoya girdi o da hazırlandı. İkimiz beraber odadan çıkmıştık. Kahvaltıya gittiğimizde Pansy ve Zabini de oradaydı. Yemeğe oturduk, Dracoyla ben kesişmeden ve gülümsemeden duramıyorduk. Lavaboya gitmem lazımdı, izin isteyip lavobaya doğru gittim. Arkamdan Pansy gelmişti.
Pansy: Sizde bir şeyler var ama çözemedim.
Sesini duydum arkama döndüm. Dediği şeye anlam veremedim.
Mira: Kimde?
Pansy: Sen ve Malfoy arasında. Sürekli berabersiniz, ayrıca dün odanıza geldiğimizde ikinizde kıpkırmızıydınız ve senin rujun dağınıktı. Söyle bakim öpüştünüz mü?
Hassiktir. Tam tespit yapmıştı. Pansy'e güveniyordum ona söylesemde bir şey olmazdı. Az bişi belki dalgası dönerdi ama büyük bir sorun olmazdı. Fakat onu öyle hemen söylemezdim.
Mira: Aynısı sizin içinde gecerli Pansy hanım. Bakıyorum da Zabini ile çok yakınsınız. Yoksa öpüşüyor musunuz?
Bunu dememle yanaklarının al al olması bir oldu. Demek ki aralarında bir şeyler varmış. Gülümsedim ve sonra itiraf ettim .
Mira: Evet siz gelmeden bir kaç dakika önce öptü beni.
Pansy: Aggh evett. Biliyordum, Pansy asla yanılmaz şekerim. Best shipimsiniz artık.
Mira: Bence bende yanılmıyorum Pansy tatlım. Dokül Zabini'den hoşlanıyorsun demi?
Gözlerini kaçırdı, ağzının içinde konuşuyordu. "yaa.. şey.. anlarsın işte..." ve sesini birden yükseltti.
Pansy: Tamam. İtiraf edicem ona deliler gibi aşığım iki yıldır. Ama o beni seviyormu bilmiyorum o yüzden adım atamıyorum. Eğer sevmiyorsa arkadaşlığımızı bitirmek istemiyorum.
Mira: Of bebişim taktiğin konuya bak. Bak gör o da seni seviyor. Adım gibi eminim. Seni sevmiyorsa gel beni burda si-
Pansy: Tamam tamam sakin olalım. Şimdi hiç birşey olmamış gibi içeriye doğru gidelim. Bunları akşam ikimiz başbaşa konuşalım.
Heyecanla kafamla onay verdim. Pansy'nin peşinden gittim ve masaya oturdum. Biz oturunca Zabini konuştu.
Zabini: Naptınız ya beraber tuvalete gidip. Tut şunun ucundan misali mi?
dedi ve kahkaha attı.
Mira: İyyy pisleşme ya iyy.
Masadaki herkes bu tepkime gülmüştü fakat verilebilecek en doğru tepkiyi vermiştim. Pansy saatine bakıp "Oo saat geçiyor, hızlı yiyinde gidelim derslere. İlk ders Sanpe ile valla ağzımıza sıçar." dedi. Pansy'nin hatırlatması ile hızlı hızlı yiyip sınıflara geçtik. Ben Pansy ile önde oturuyordum. Zabini ve Draco ise arkada oturuyordu. Dersler çok hızlı geçmişti, sınıftan çıkıyorduk. Pansy beni tuttu.
Pansy: Gel Hogsmade'e inelim. Bı kaç tane bira alıp kafaları dağıtırız. Ha fena olmaz bence.
Mira: Tamam üstümü değiştirip geliyim hemen.
Draco bizi duymuştu. Hemen bana ne yapacağımızı sordu. Ona biraz kız kıza takılıp eğleneceğimizi söyledim. Aklına pek yatmamış gibiydi sürekli eminmisin içmek istediğine deyip duruyordu. İlk içişim değildi ve bunuda biliyordu. Onu sakinleştirip Pansy'nin yanına gittim. Dışarıda kar vardı o yüzden kalın giyinmiştim. Pansy'de hazırlanmış beni bekliyordu. İkimizde dışarı çıktık.
Her zaman gittiğimiz o mekana gitmiştik. Dört tane kaymak birası alıp paket yaptırdık. Her yer kar altındaydı. Hogwarts'a geri dönmüştük. Zabini ile Draco ortak salonda oturup hararetli bir şeyler konuşuyorlardı. Draco heralde dün geceden bahsetmişti. Bizi gördüler, Zabini konuştu " 4 tane size fazla değilmi ya ikisini bize verin." Pansy hemen karşılık verdi "Avcunu yalarsın Zabini. He şey bu arada sen bugün Draco ile yatacaksın. Böyle söyleyince garip olduda neyse Mira'yı bu gece ben kaçırıyorum."
Zabini yüzünü somurttu. Neyse der edasıyla önüne döndü. Draco konuşmamıştı, benim için endişeleniyordu. Ona gülümseyerek Pansy'nin odasına geçtik.
Pansy kapıyı kapattı ve biraları yere koydu, kafasıyla yeri göstererek otur dedi. Çantasından çezerler çıkarırken konuşmaya başladı.
Pansy: Sence olsak yakışır mıydık?
Mira: Gördüğüm en iyi çift olurdunuz.
Pansy: Hadi be ordan. Siz varken mi?
Gülmüştüm, oda benim gülmeme gülmüştü. Ben birinci biralarımızı bitirene kadar Pansy'e Zabini'ye açılması konusunda cesaret vermiştim. Sonunda ikna olmuştu yarın astronomi kulesinde itiraf edicekti. Onlar hakkında daha fazla konuşmadık. İkinci biraları içerken Pansy ses büyüsü yapmıştı ve radyodan son ses bir müzik açmıştı. Gerçekten çok eğleniyordum. Pansy'nin sarhoş halı beni gülme krizlerine sokuyordu.
En sonunda yorgunluktan ikimizde yere yığılmıştık, ama bi yandanda gülüyorduk. Pansy birden ayağa kalktı "benim uykum geldi" bi yandanda kapıyı gösteriyordu, bir şey demeden odadan çıktı ve bizim odamıza girdi. Draco ve Zabini şaşkınlıkla izliyordu. Bense yürümeye çalışarak Pansy'i takip ediyordum.
Pansy:BLAİSE ZABİNİ BENİM ÇOK UYKUM GELDİ VE HALA BANA MASAL OKUMADIN.
Bunu duyunca istemsizce kendimi tutamayıp güldüm hala kapı kolundan tutunuyordum. Pansy bana döndü "İstersen sana da okuyabilir" dedi hala gülüyordum."Cidden ona masalmı okuyorsun" ardından kocaman bir kahkaha daha attım. Zabini "hayır kızım ne masalı ya" diyerek inkar ediyordu. Pansy'i işte şimdi kızdırmıştı. Zabini'yi yakasından tuttu ve "BANA MASAL OKUYACAKSIN LAN DUYDUNMU BENİ" diye bağırdı. Odadaki herkes gülme krizine girmişti.
Ben hala ayakta zor duruyordum, kendimi yere attım sırtımı duvara yasladım. Gülmekten karnım ağrımıştı. Pansy Zabini'yi odasına götürmüştü. Tekrardan herkes kendi odasindaydı. Pansy'nin bağırtıları hala duyuluyordu. Bense hala yerde oturuyordum. Draco yanıma geldi. Beni kucağına aldı " yorulmuşsundur güzelim hadi seni yatağına götürelim" ben kendi yatağımda yatmak istemiyordum.
Mira: Ben tekrar seninle yatmak istiyorum.
Yüzünde sırıtış vardı beni kendi yatağına götürdü ve yanıma uzandı. "İyi geceler bebeğim" dedi bende "iyi geceler drack'im" dedim fakat dememle uykuya dalmak bir oldu.
Ya en yakın görselleri böyle bulabildim ne kadar denesem burda yazdığım gibi bir görsel çıkmadı. o yüzden bastakini kullandım.
buda bir diğeri en yakınları bunlardi.. Vote atmayı unutmayınnn 💗✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni seviyor musun Draco? (Draco Malfoy)
Teen Fictionİlk kitabım denebilir. İçinde Draco Malfoy ile Mira Black'in yaşadıkları yazılıo. içinde smut ve argo kelimeler olabilir rahatsız olanların okumamalarını öneririm.