smut uyarısı
---------
Jaeyun's Pov:
"Heeseung sakin ol olur mu?""Nasıl yaptığını soracağım ama şimdi değil."
"Korkuyorum."
"Korkmalısın."
Hızlıca beni eve soktu ve kapıyı arkamızdan kapattı.
Beni duvarla arasına aldı.
"Altımda ağlayacaksın Jaeyun."
Ellerimi tuttu ve duvara sabitledi.
Dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı ısırarak devam etti.
Altımda ağlayacaksın derken şaka yapmıyordu.
Dili şimdi ağzımın içinde geziyordu.
Bir eliyle iki elimi tutup duvara sabitli tutarken diğer eliyle de belimi okşuyordu.
Arada küçük inlemeler çıkıyordu ağzımdan. Her inlediğimde daha çok yükseldiğini ve hızlanmak istediğini anlayabiliyodum.
Belimdeki ve ellerimi tutan ellerini tişörtümün uçlarına yerleştirdi. Sonunda dudaklarımdan geri çekildiğinde ve derin nefes alıp verirken tişörtümü çıkardı ve kenara fırlattı.
Ben de onun tişörtünü çıkardım ve kenara attım.
Geri dudaklarıma yapıştığında ellerinden biri göğüslerimle oynuyordu diğeriyse belimi okşamaya devam ediyodu.
Aynı şekilde devam ederken bir yandan da beni odaya götürüyordu.
Yatak odasına geldiğimizde kapıyı kapattı ve beni tekrar duvarla arasına aldı.
Dudaklarını boynuma indirdi ve boynumu emerken elini pantolonumun içine sokup çıplak bacağımı okşamaya başladı.
Elini pantolonumun içinden çıkardı ve pantolonumun düğmesine gitti.
Dudaklarını boynumdan tekrar dudaklarıma çıkardı. Dudaklarımı ısırıyo ve emiyodu.
Ellerimi pantolonun düğmesine indirdim ve düğmesini açıp elimi pantolonunun içine soktum.
Üstünü okşamaya başladığımda ağzından bir inleme çıktı. Kollarımdan tuttu ve beni yatağa yatırdı.
Üstüme çıktı ve pantolonumun düğmesini açıp pantolonumu çıkardı.
Dudaklarını gövdeme indirdi. Ellerini belime koydu bir yanda belimi okşarken diğer yanda dudakları göğüs uçlarımdaydı.
Göğüs uçlarımı dişliyordu.
Tırnaklarımı sırtına getirdim ve dişlerini her göğüs uçlarıma geçirdiğinde acıdan sırtına geçirdim.
Hızlanmasını istiyordum, içimde olmasını istiyodum.
İnlemelerimin arasından "Yap şunu." dedim ve tekrar canımın yanmasıyla inledim.
Dudaklarını vücudumdan ayırdı ve kalkıp pantolonunu çıkardı.
Eğildi ve iç çamaşırımı da çıkarıp kenara attı.
Arkamı döndüm ve bacaklarımı kendime çekip kalçalarımı kaldırdım.
Islak parmakları kalçalarımı ayırdı ve parmakları yavaşça içime girdi.
Parmakları içime girdiğinde daha sesli inledim. Parmakları beni hazırlarken ben parmaklarını değil onu istiyordum.
Kulağıma eğildi ve "Hazır mısın?" diye sordu.
"Sana o çikolatayı verdiğimden beri."
Kulağıma üfledi ve içime girdi.
Gram beklemeden hızlıca gel git yapmaya başladı.
Canım yanıyordu ama canımın yandığı kadar da zevk alıyordum.
İnlemelerim şiddetlendi.
İnlemelerimi duydukça daha da hızlanıyordu.
Acıdan gözlerimden yaşlar gelmeye başladı.
Sözünü tuttu. Beni altında ağlattı.
Sonunda girebildiği kadar içime girdiğinde acıdan sesimi bile çıkaramadım.
Yavaşça içimden çıktı. Bıraktım kendimi yatağa.
Eğildi ve belime bir öpücük kondurdu.
"Görünüşe göre sözümün eriyim hm?"
"Görünüşe göre değil cidden öylesin." dedim ve derin nefes alıp vermeye başladım.
Yanıma yattı ve bana döndü.
Yavaşça kendimi kaldırdım ve Heeseung'un göğsüne sokuldum.
Terli saçlarımı öptü.
"O bahsettiğin çikolata işi neydi?"
"Sana verdiğim çikolata var ya yemen için."
"Ee?"
"Onun yüzünden bu hâle geldin."
"Siktir, nerden buluyosun böyle şeyleri?"
"Hehe bulurum ben."