Bölüm şarkısı - Göksel & Acıyor
🌝
Gözlerim Giray ve Duman arasında gidip geliyordu. Şimdi ne yapacaktık?
Duman belindeki silahı çıkartıp havaya bir el ateş attı.
"Bırak kızı yoksa bir dahaki mermi kafasına girecek." Sakince konuşmaya devam ediyordu.
Giray bir şey demeden yavaşça beni yere bıraktı ama koluyla hala bana destek oluyordu. Bıçaklanan bacağıma yük vermemeye çalışarak dik durdum.
"Kızı bırak senin derdin benimle."
"Ah aptal çocuk. Bu kadar kolay mı bu kızı benden almak?"
Giray belimdeki elini sıkmaya başladı. İstemsizce ses çıkardığımda yüzüme bakıp sıktığı elini gevşetti.
"Onu benden alamayacaksın Sarper." Adam gözlerini büyüterek Giray'a dik dik bakmaya başlarken ayaklarımızın dibine bir el ateş attı.
Duman'ın gerçek adı buydu demekki.
"ALDIM BİLE. " Lafı bittikten sonra göğsümün üzerinde büyük bir acı hissettim.
Vurulduk kız.
Susar mısın artık?
"SENİ ÖLDÜRECEĞİM!" Giray'ın bağrıması beynimin içinde yankılandı. Vücudum yavaşça gücünü kaybederken Giray sıkıca sardı beni düşmemem için.
Yere uzandığımda elleri yine yüzümdeki yerimi aldı.
Sağ elimi göğsüme doğru uzatmaya çalıştığımda engel olmuştu.
" Dokunma güzelim gideceğiz hemen buradan." Üzerindeki tişörtünü çıkartıp göğsümün üstüne bastırdı. Bu sayede geniş omuzlarını gözlerimin önüne sermişti.
Ne düşünüyorsun kızım kendine gel. Ölüyoruz burda.
Yüzüne dikkatlice bakmaya başladım
Buraya kadarmış demek ki.Acıyla inlediğimde dikkatli bir şekilde yüzüme bakmaya başladı.
Bu sırada Sarper yanımıza gelmiş bana tepeden bir bakış atmıştı.
"Buraya kadardı Giray. Aldım onu senden. Tıpkı babanın annemi elimden alması gibi. Gönül isterdi ki çocuğunuz olduğunda onun gözleri önünde öldürmekti ama nasip buymuş." Sesi anlamadığım bir şekilde acı içinde çıkmıştı.
Giray'ın babası annesini mi öldürmüş?
Ceremesini de biz çekiyoruz anlaşılan. Şuradan çıkana kadar keser misin sesini?!
" Senin annen intihar etti. Bizi suçlamayı bırak artık. " Giray bir yandan yüzümü severken diğer yandan Sarper'e ters bir bakış attı.
"Senin baban öldürdü benim annemi piç kurusu. Bunun aksi söylenemez." Sarper de benim baş ucuma eğilip Giray'ın gözlerine dik dik bakmaya başladı. Gözlerinde önlenemez bir nefret vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Prensesi (Aşk-ı Bela Serisi 1)
Teen FictionVücudumda dolanan soğuk metal şeyle nefesimi tuttum. Bıçak olduğunu anlamam uzun sürmemişti. "Kendine gel küçük kız, yoksa seni burada parçalara ayıracağım." sesi buz gibiydi. Yüksek kahkahası yerimden sıçramama sebep oldu. Bağlı ellerimi kıpırdatm...