Bölüm şarkısı - Sena Şener / teni tenime
Bölümde bir tık +16 olaylar olacak. Yavaş yavaş +18e geçiş yapacağız rahatsız olanlar bölümün sonlarını okumasın. Sizi seviyorum.
Nora'dan
Sabah kendimi sert bir şeyin üzerinde bulmuştum. Gözlerimi araladığımda hafif sakallı bir çene ve sivri adem elması bana bakıyordu.
Giray'ın üstüne çıkmıştım! Rezalet.
Bedenime dolanan kolları hissettiğimde uyanmaya başladığını fark edip sıkıca gözlerimi yumdum.
Bir eli saçlarıma uzanıp sevmeye başladı. Az önce kaçan uykum tekrardan yerini almış beni kollarına çağırıyordu.
"Ah güzel gözlüm keşke hep böyle kalsan da seni kendimden uzaklaştırmak zorunda olmasam." Kendi kendine fısıldıyordu.
İstemsizce göğsündeki elimi sıktığımda saçımı okşayan eli durdu.
Uyuma numarası yapmaya devam ettim. Kedi gibi kafamı omzuna sürtüp rolüme devam ettim.
" Bu hareketleri uyanıkken yapsaydın şuan çok farklı bir konumda olurduk dua et." kendi kendine söylenmişti. İçimden şeytani bir gülümseme yapıp onu zorlamaya karar verdim.
Bir bacağımı bacaklarının üstüne attığımda göğsündeki elimi boynuna doladım. Sanki rüyamda konuşuyormuş gibi inledim.
" Böyle devam et... Giray... " hızlı hareketiyle ne olduğunu anlayamadan kendimi Onun altında buldum.
Tek eliyle iki elimi başımın üstünde birleştirip diğer elini belime yerleştirip sıkıca sardı.
"Harekete geçmesem daha ne kadar numaraya devam edecektin küçük kız." sesi şehvet dolu çıkmış dudaklarıma doğru fısıldamıştı.
"S-sen n-nasıl-" konuşmama izin vermeyip daha çok yaklaştı.
"Nefes alışverişlerine kadar tanıyorum seni küçük kız. Beni kandıramazsın."
Verecek bir cevap bulamadığım için gözlerine bakmaya devam ettim.
"Demek 'böyle devam et.' ha? Nasıl devam etmeliyim söyler misin?"
Konuşursam dudaklarımız birbirine değecekti. Kafamı soluma çevirip derin nefes aldım.
"Kalk üstümden neye devam edecekmişsin anlamıyorum seni."
Bu adam karşısında salağa yatman işe yarar mı aptal.
Bilmiyorum aklıma kaçış yolu gelmiyor yüzüme vurmasan mı?
Belimdeki eli yüzümü kendine çevirdiğinde nefesini dudaklarıma üfledi. Kısa süreliğine kendimi gözlerimi kapatmış şekilde buldum.
" Sende istiyorsun kabul et. Küçük bir öpücük..." yine lanet olası sesini kısarak konuşmuştu. Kasıklarımdan vücuduma değişik bir elektik akımı yayılmış gibi kendimi altından kurtarmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Prensesi (Aşk-ı Bela Serisi 1)
Teen FictionVücudumda dolanan soğuk metal şeyle nefesimi tuttum. Bıçak olduğunu anlamam uzun sürmemişti. "Kendine gel küçük kız, yoksa seni burada parçalara ayıracağım." sesi buz gibiydi. Yüksek kahkahası yerimden sıçramama sebep oldu. Bağlı ellerimi kıpırdatm...