Merhaba canlarr, nasılsınız?
Ay biz hâlâ taşınıyoruz bir bitmedi işler! Canım çıktı cam silmekten yani..
Sonunda göreve gidiyorlar. Ben görev sahneleri yazmaya bayılıyorum, özellikle gizli görevlersee..
Buraya tıklayıp husaiise beni takip edersen çok sevinirim<3
Yorumlarınla satır aralarını güzelleştirip, yıldızı parlatmayı unutma.
İyi okumalar, esenlikler dilerim!
!BU KURGUDA YER VE ZAMAN UNSURLARI DEĞİŞTİRİLEREK KULLANILMIŞTIR, OLAYLAR GERÇEKLİĞİ TAMAMİYLE YANSITMAZ!
🖇️
"Tesadüflere inanmam, bu bir işaret olmalı."
•••
"Gençler, Berzan şerefsizi hem bomba üretiyor hem de kumarhane işletiyor. Kumarhaneye sizi yollayacağım." dedi albay Feridun ellerini masaya yaslayarak.
"İçeri sızıp kumar mı oynayacağız?" dedi ciddiyetle Ekrem.
"Aynen öyle yapacaksınız, farklı masalara dağılacaksınız. İçeride kumar oynayan kişilerin bir kısmı örgütten o kişileri tespit ediceksiniz. En önemlisi Berzan. Burada iş sana düşüyor İdil, onun dikkatini çekmelisin. Zaten sizin için oldukça kolay bir görev."
"Daha önce baskın yememişler mi?" dedi Gökhan kaşlarını çatarak.
"İki defa baskın yemişler. Ayrıca terör örgütü olduklarından emniyetin de haberi olmayacak şuanlık gizli."
"Bomba ürettikleri yer hakkında bilgi var mı?" dedim ellerimi birbirine kenetleyerek.
"Hayır, siz öğreneceksiniz. Berzan'ın köpekleri ölecek. Berzan'ı öldürmeyeceksiniz, bombaların yerini öğrenmek için onu konuşturacağız. Dayanağının kim olduğunu bilmiyoruz."
Albayın gözü hepimizin üstünde gezindi.
"Operasyon gerçekleşeceği gün kumarhane için önemli bir gün. En uzun süre kaldıkları mekan burası ve ilk yılı dolduracaklar. O yüzden her zamankinden daha kalabalık olucak. Günün farklı saatlerinde gireceksiniz içeri." sonra gözleri bana döndü.
"Senin için görev yarın akşam başlıyor İdil. Berzan yarın Diyarbakır'ın en lüks mekanlarından birinde akşam yemeğinde olucak. Oturdukları masanın çaprazında sen ve benim görevlendirdiğim kadın bir asker daha olucak. Beraber klasik bir akşam yemeği yiyeceksiniz. O gece Berzan'ı tuzağına düşüreceksin. Sizden biraz uzak bir masada Berat ve Kerem olacak. Aynı zaman da Berzan'la aynı otelde karşılıklı odalarda olucaksınız. Üç günün var İdil. Sana güveniyorum, hataya yer yok." dedi albay her bir detayı vurgulayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA İZİ
AçãoARA VERİLDİ ❝Kahramanlar can verir, yurdu yaşatmak için. ❞ Babasının izinden giderek asker olan İdil Çevik. Şehadet şerbetini içmeye baş koymuştur. Bu şanlı yolda alnı ak, gözü kara bir şekilde ilerliyordur. Çocukluktan beri disiplinli bir hayat sü...