19. OD

141 14 57
                                    

Bomba gibi bir bölümle geldim! Heyecandan geberdim yazarken, hemen bölüme geçin! Umarım siz de okurken benim gibi heyecanlanırsınız. Pek uzun bir bölüm değil ama öyle güzel ki tüm kusurları örtüyor, yani ben öyle düşünüyorum.

Buraya tıklayıp husaiise beni takip edersen çok sevinirim.

Satır aralarını yorumlarınla güzelleştirip, yıldızı parlatmayı unutma.

İyi okumalar, esenlikler dilerim.

!BU KURGUDA YER VE ZAMAN UNSURLARI DEĞİŞTİRİLEREK KULLANILMIŞTIR, OLAYLAR GERÇEKLİĞİ TAMAMİYLE YANSITMAZ!

🖇️

"Göğüslerimi es geçip altındaki yanık izinde durdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Göğüslerimi es geçip altındaki yanık izinde durdu. Hiç beklemeden sıcak dudaklarını yanık izime bastırdı. Nefesim kesildi, yüreğime od düştü."

•••

Bu akşam her şeyin başlangıcıydı. Bu saçmalık artık son bulacaktı. Saçma kavgayı sonlandırmayı umuyordum. Aksi halde delirecektim. Duygularımı çok net kalbimin derinlerinde hissediyordum. Hiçbir kelime tarif etmeye yetmezdi. Farklıydı, çok farklıydı. Alev alev yanıyordum. Benim okyanusum bile kalbimdeki ateşi söndüremiyordu.

Ekrem'in evini basacağım.

Evet Ekrem'in evini basacağım ve bu saçmalığa son vereceğim. Beyimiz yüzüme bakmayıp liseli ergenler gibi davrandığı için ben deliriyordum! Tamam ona doğru düzgün bir açıklama yapmadığım için olabilir ama gerildim yani olamaz mı? Olabilir.

Gerginlikten ellerimi bacağıma yerleştirmiş diz kapaklarıma tırnaklarımı geçiriyordum. Emindim, yapacaktım ama kalkmaya gücüm yoktu. Olduğum yere çakılmış gibiydim. Bu plan benim için bile fazla çılgıncaydı. Yapmasına yapardım da sonuçları boyumu aşardı. Ekrem'in tepkisi ne olurdu kestiremiyordum. Beni evden atabilirdi, bana inanmaya bilirdi yada benimle sevişebilirdi. Tercihim sonuncu seçenekten yanaydı.

Evine gidecektim ama karşısına geçip tam olarak ne diyeceğimi bilmiyordum. Defalarca ayna karşısına geçmiş pratik yapmaya çalışmıştım ama olmuyordu. Tamamen doğaçlama gelişeceğine emindim o yüzden her şeyi boşvermiştim. Sadece ani bir delilik gelmesini ve ayaklanmayı bekliyordum. Bu baskın işi tahmin ettiğimden daha da gericiydi.

Özlemiştim salak herifi! Dokunuşlarının ve sesinin bende ki etkisi çok fazlaydı. Karşı konulamayacak bir çekiciliği vardı. İstemsizce gözlerim aynı ortamda bulunduğumuz da ona kayıyordu. İçimde engelleyemediğim arsız dürtülere engel olamıyordum. Bal rengi gözlerini üzerimde hissettiğim an saçmalıyor ve salaklaşıyordum. Koskoca kadın olmuştum ama bu adam beni liseli ergenlere çevirmişti.

YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin