DUYURU

104 5 2
                                    

Merhabalar.

Bir süredir yokum ve bu uzun bir süre böyle devam edecek. Bu kitabı daha önce düzenlememe rağmen hâlâ içime sinmiyor. Şuan başka bir kurguya odaklandım ve kalemim daha yeni yeni oturmaya başladı.

Bu kurguyu çok eksik buluyorum. Özellikle yeni yazmaya başladığım kurgumdaki anlatım diliyle bundaki apayrı. Yara İzi ilk göz ağrım ama bu durum beni isteksizleştirdi.

En baştan bir askerî kurgu yazmaya başlayacağım. Bu kitabın bölümlerini yayından kaldırıp düzenleyince tekrar atacağım.

Kitap aynı olmayacak ama her kısım da değişmeyecek. Bazı karakterlerin isimleri değişecek, bazıları gidecek, yeni karakterler gelecek. Kimisi de aynı kalacak. Gidişat değişecek. Fakat bazı sahneler aynı kalacak. Her şeyi yok etmeyeceğim ama kurgu genel olarak değişecek ve eminim ki daha iyi olacak.

Kısaca özet geçeyim; başrol kadın ve erkek karakterimiz çocukken aynı lojmanda yaşayan iki ailenin çocuğu olacak. Bazı sebeplerden ötürü yolları ayrılacak. Ve bir klâsik olarak kader onları birleştirecek. Meslekler aynı. İki karakterimiz de asker. Başrol erkeğimizin adı değişecek ama karakteristik özellikleri hâlâ aynı. Bu kitapta erkek karakterimiz atandığı için tanışıyorlar ama bu sefer tam tersi olacak. Kadın karakterimiz yeni atandığı yer sonucunda karşılacaklar.

Bu kitapta ilk baştan beri ikisi de birbirinden etkileniyordu ama yeni kurguda öyle olmayacak. Kadın karakterimiz çocukluğunda bu erkeğe aşıktı. Ama erkek karakterimizin hisleri yoktu. Ve bu normal bir durum çünkü aralarında yedi yada sekiz yaş fark olacak. İdil ve Ekrem'in arasında sadece iki yaş fark vardı. Artık öyle değil. Doğal olarak çocukken başrol erkek, küçük kıza karşı bir şey hissetmiyor.

İkili büyüdükten sonraki karşılaşmalarında ise ikisi de birbirinden pek haz etmeyecek. Düşmandan aşka denmez ama o tarz bir şey.

Sancak timinden bir kişi gidecek ve onun yerine başka bir karakter gelecek.

Açıkçası bu kitabı ellemeyip yeni bir kurgu yazmayı düşündüm ama bu kitap böyle kalsın istemiyorum. Yayından kaldırmaya da gönlüm el vermiyor. O yüzden böyle bir işe kalkışıyorum.

Tabi bu dediklerimi ne zaman yaparım bilmiyorum. Kısa zamanda yazmaya başlayacağım ve kurgu oturunca buradaki bölümleri kaldırıp yayınlamaya başlayacağım. Daha profesyonel olacağıma emin olabilirsiniz.

Ayrıca yeni bir kurgu yazıyorum. Şuan dördüncü bölümdeyim. Elimde biraz daha bölüm olunca yayınlayacağım. Bir mafya kurgusu olacak ama klâsik olmayacağına emin olun. İntikam için yaşayan bir kadın ve bu yolda ona yardım edebilecek bir adam... Heyecanlıyım.

Başka bir fikriniz varsa paylaşmanızı isterim. Etkileşim alan bir kitap değil ama fikrinizi cidden merak ediyorum. Sizden tek ricam yorum yaparak fikrinizi belirtmeniz.

En kısa zamanda görüşmek üzere.
Sizi seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin