İyi Okumalar...
"Kimsin sen?"
Şüphelenme ihtimali olmadığı için saf ayaklarına yatarak onu tekrar ettim.
"Kimim ben?"
Uzun süredir aynı pozisyonda durmuş olmalıyız ki bacaklarımın uyuştuğunu hissettim. Fil kadar ağırdı öküz adam.
Begüm Hanım'ın boğazını temizlediğini belli ettiği öksürük sesiyle "Kalkmayı düşünüyor musun?" dedim.
Duyduğum övgüler için fazla salaktı ki afallamış bir şekilde "Tabii ki, pardon, kokunu birine benzettim."
"Kaşını temizlersek iyi olur." diyip kolundan tuttum. Bana sağlıklı lazımdı.
"Sağlık çantam yerinde mi Begüm Hanım?"
"Yerinde, bıraktığın hiçbir şeye dokunmadık." Duyduklarımla memnun bir şekilde gülümsedim Begüm Hanım'a.
"Sen burada otur" diyerek Onur'un karşısındaki pufu gösterdim.
Sözlerimi ikiletmeden yerine getirince şaşırmadan edemedim. Nişanlısından yeni ayrılan birine göre fazla uysaldı. Ama bu hali işime geldiği içinde şikayetçi değildim.
Çantayı alıp geldiğimde soru yağmuruna tutmak ister gibi bir hali vardı.
"Sor bakalım."
"Neyi?"
"Karşımda kendini kemirip soramadığın şey ne ise onu."
Bir yandan tentürdiyotu kaşına pamukla uygulayacağım için üflemeye başladım.
"Yanabilir."
"Sorun yok."
Temizlememe rağmen yara büyüktü. Sağlam yarmıştım. Aferin kızım bana. Bu ne ki daha kök söktürecektim.
"Yara açık, istersen hastaneye gidip bir dikiş attır."
Begüm Hanım'ın sesiyle ona döndüm. "Sen atsana kızım. Yormayalım Batu'yu zaten sağlam bi kafa yedi." Kınarcasına bakış attı. Haklıydı. Abartmıştım.
Batu'nun "Dikişe gerek yok." dediğinde Begüm Hanım'ın haklı olduğunu anladım. Atmazsam hastaneye gitmezdi.
"Ben atarım" dediğimde şüpheyle bana döndü.
"Herkes dikiş atabiliyor muymuş öyle."
Onur 1, bu 2.
Küçümsenmekten nefret ediyorum.
"2 yıl sağlık, 2 yılda acil müdahale okudum ben sen merak etme."
"Peki." Şaşkınlıkla yüzümü inceliyordu.
Gözlerini üstümden çektiğinde ısrar etmediği için şükrettim. Orada bırakır çıkardım onu. Pışpışlayabileceğim bir konumda değildi kendisi.
"Soracak mısın artık?" derken bir anda söze başladı.
"Kimsin sen? Mağazada gördüğüm cici kadın mı? Dövüşürken gördüğüm savaşçı kadın mı? Yoksa şuan ki sağlıkçı kadın mı? Önce dövdün şimdi iyileştiriyorsun."
Sorusuyla bende afallamıştım. Onu şaşırtmak isterken 1 günde 3 yönümü göstermiştim. Böyle bir şey yaşanmaması gerekirdi.
"Ben hiç biriyim." dediğimde gözlerinde ki merakı gizleyemiyordu. İstediğimi elde etmiş olsam da bunların bir gün içinde yaşanmaması gerekirdi.
Dikiş işlemini bitirdiğim için çantayı alıp yerine geri koydum. Spor çantam için Onur'un yanına geldiğim de başıyla olumlu anlamında hareket yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butimar
Teen FictionBaşkalarının hele de babamın zorlamasıyla hiç bişey yapmak istemezken kalbim kardeşimin intikamıyla atıyordu. Yıllardır soğumayan tek şey onun acısı ve intikamımızdı. Babama bu sefer ortak amacımız için başımı eğerken karşımda ihanet yanımda düşmanı...