《8》

3.7K 115 4
                                    

Yazardan

Efsun , Savcının bu yardımsever gibi görünüşüne bir anlam veremedi . Savcı ise işine odaklanmış , yara bandını Efsunun parmağına sarıp kutuyu kapattı . Banyoya götürüp yerine koydu . Efsun , hala şaşırmıştı . Savcı ise Efsunun yanından geçerken ona döndü .

"Seni önemsediğimi falan düşünme . Sadece ev işlerine engel olabilecek şeyleri ortadan kaldırdım . İşıne devam et"

"Sorunlu herif "

"Ne dedin ?"

"Hiçbir şey "

Savcı tekrar odasına girip kıyafetlerini değiştirdi . O gece savcı kendi odasında kaldı .  Sabah , bu sefer savcı kapıya dikilmeden o uyandıp kahvaltı hazırladı . Dolapta pek bir şey kalmadığını farketti  kahvaltı yapan Demir'e :

"Dolapta pek bir şey kalmamış   . Alışverişe gitmem gerek . "

Dedi . Her ne kadar bunu istemese de savcı , cüzdanıdan kartını çıkarıp masanın üzerine koydu . Hızla yiyip kalktı .

"Telefonunu açık tut ve dışarıda oyalanma . Yakındaki markete git . Şifresini mesajla atarım"

Diyip çıktı.   O da bir şeyler yedi . Sofrayı topladı . Belki dışarı çıkarsa rahatlayabilirdi diye düşündü .ortalığı topladı . Kıyafetlerini giyip ceketini aldı . Çevreyi bilmiyordu . Telefondan bakmaya başladı . O sırada Savcı şifreyi göndermişti . Mesaja görüldü atıp çıktı .
Haritadan en yakın büyük marketin  askeriyeden aşağıda olduğunu gördü . Yürümeye karar verdi . Lojmanlardan çıktı .   Askeriyenin önünden yürümeye başladı . Askeriyenin köşeyi dönünce marketi gördü.  Marketten lazım olan şeyleri aldıktan sonra poşetleri alıp çıktı . Askeriyenin önünden yürümeye başlayacakken arkadan biri koşarak keldi .

"Hanımefendi , taşımanıza yardım edebilir miyim ?"

Efsun adama baktı . Poşetler ağırdı .  Adamın üzerinde ise askeri üniforma vardı . Bu askeriyeden biri olduğunu düşündü .

"Gerek yok teşekkür ederim . Kendim taşıyabilirim ."

Adam eğilip Efsunun elindeki poşetleri çekip aldı .

"Belli ki ağır . Sadece yolu gösterin ."

Efsun şaşırdı . Önden ilerlemeye başlamadan önce adama teşekkür etti .

"Lojmanlarda mı oturuyorsunuz ?"

Diye sordu adam . Efsun :

"Evet . " dedi .

Adam yine sordu .

"İsminizi bahşeder misiniz ?"

Efsun adamın niyetini anlamaya çabalıyor ama yanlış yorumlayacağından korkuyordu .

"Efsun ."

Adam gülümsedi .

"Ne kadar özel bir isim . Ben de Serkan . Askeriyede Subayım . Tanıştığıma memnun oldum . "

Efsun adamın amacını anlamaya başladı .

"Şey , lojmanların önüne geldik   . Ben alayım . Teşekkür ederim . "

"Aaa ne demek ... kapınıza kadar bırakayım . "

"Ah hayır . Ben alırım . "

Adam ısrar etmeyi bırakıp , poşetleri yere indirdiğinde lojmanın girişindeki güvenlikte bir araç durdu .  Tam o sırada Efsun bunun savcı olduğunu anladı . İçini korku aldı .  Serkan denen adamsa , Efsuna elini uzatıp el sıkmak istedi .  Efsun adamın eline baktı . O sırada savcı sinirle arabayı orada bırakıp ikilinin yanına geldi . Serkan elini indirmişti .

"Ooo sayın savcım . Nasılsınız ? Duydum ki evlenmişsiniz ."

Savcı , sinirle ;

"Evet , doğru duydun . Hatta karşındaki de evlendiğim kadın . "

Diyince Serkan göt gibi kalmasın mı ...

"Ah demek Efsun hanım  sizin eşiniz .  Efsun hanımın evli olmadığını sanmıştım . Yüzük takmıyor da ."

Bunu deyince , Efsun da Savcı da efsunun  elinde yüzük olmadığını farketti . Savcı bir hızla , serkana şimdi eve gitmeleri gerektiğini söyleyip poşetleri aldığı gibi evin girişine bırakmıştı . Daha sonra da arabayı hışımla evin önüne parketti .  Efsun, yine ne diyecek de bu kadar sinir yaptı diye düşünürken , savcı kapıyı çarptırıp  poşetleri açmakta olan Efsunun dibinde bitti . Efsunu kollarından tutup buz dolabına çarptırdı . Gözlerineki öfke Efsun'un titremesine yetiyordu .

"Sana dışarı çıkmana izin veriyorum ve sen de başka adamlarla mı fingirdeşiyorsun ha !"

Efsun duyduğu şeyle beyninden vurulmuşa döndü .  Demir'in  zulmü yetmezmiş gibi şimdi de iftira atması onu daha da yıkmıştı  .

"Sen ne diyorsun .. ben öyle bir şey yapmadım ."

Her an öldürecekmiş gibi bakan Demir ,  Efsunun kollarını olanca gücüyle sıkıyor  Efsun ise bunun verdiği acıyla gözyaşlarına engel olamıyordu .

"Sus ! Öyleyse o adam niye sana gülerek bakıyordu? Ona , seni kurtarmasını falan mı söyledin  ha!?"

"Bak yemin ederim bir şey demedim . Poşetleri bir anda elimden aldı . Emgel olmaya çalışsam da taşıycağını söyledi . Lojmanın  güvenliğine geldiğimde ise almaya çabaladım   . Zor da olsa biraktı . "

Gözlerinden sinir eksik olmayan savcı asla yumuşamak bilmiyordu .  Kızı bir kere daha sertçe dolaba çarptırıp bıraktı . Kollarının acısı içini yakan efsun ise ağlıyor  kendini anlatmaya çalışıyordu. 

"Bir daha herhangi bir erkekle konuştuğunu görmeyeceğim . Eğer görürsem cezanı çekersin Efsun . Bir daha o adam yakınında dolaşırsa ve konuşursan sana neler yapacağımı aklın almaz !"

Efsun hiçbir şey diyemedi yine . Kendini öldürmek istiyordu . Bıkmıştı . 



Diğer bölümde görüşürüz

Vote unutmayınız ...❤❤❤️‍🔥

SAVCI BEY !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin