Titreyen ellerim bıçağı daha fazla tutamadı ve yere düşürdü. Duyduğum ayak sesleri beni daha fazla korkutuyordu. Arkamı döndüğümde Dumbledore ve diğer öğrencileri görünce sertçe yutkundum. "Bayan Grindelwald... ben ne diyceğimi bilmiyorum" Dumbledore benden mi şüpheleniyordu? başımı bunu kabullenemiyorum dercesin iki yana salladım. Aptal göz yaşlarımı durduramıyordum "ben yapmadım" kekeliyerek bunları zar zor söylemiştim. Dizlerimin üzerine çöktüm ve notu aramaya başladım "burdaydı! ben yapmadım!" ellerimdeki kanları görünce avazım çıktığı kadar bağırdım. "BEN YAPMADIM!" bir kaç kişi tarafından ayağa kalkmaya zorlandım. "Bırak dokunma!"
"bırakın ben taşırım" Tom'un sesiyle yabancı eller ateşe dokunmuş gibi ellerini hızlıca üzerimden çekti "gerek yok sevgilimi ben alırım" Tom bana yaklaştı ve olduğu yerde durdu. Theodore yanıma gelip beni kucağına aldı ve kalabalığı umursamazcasına ilerledi "bana güveniyorsun dimi? ben yapmadım" Theodore başını salladı "biliyorum sevgilim" Theodore'un göğsüne sığınarak gözlerimi kapattım. Bu lanet gün hafızamdan silinmeliydi.
Gözlerimi açtığımda hastane kanadındaydım etrafı umursamadan ayağa kalktım. "Sonunda uyandın, daha iyi misin?" Theodore'un sorusuna karşılık başımı salladım. "Benim suçum değildi Theodore o kızı ben öldürmedim" gözlerim dolmaya başladığında Theodore yüzümü ellerinin arasına aldı. "Biliyorum ama Dumbledore bu konunun araştırılmasını istedi ayrıca"
"ayrıca ne?"
"kızım" babamın sesini duyunca başımı kapıya çevirdim "baba!" koşarak boynuna sarıldığımda ağlamaya başladım "baba ben katil değilim" babam saçlarımı öptü "biliyorum ama bana neler olduğunu anlatman lazım" başımı salladım. Babam beni yatağa oturttu ve karşıma oturdu Dumbledore yavaş adımlarla yanımıza gelince yutkundum. Kendimi sorguda gibi hissediyordum "b..ben Theodore ile bahçeye çıkmıştım sonra eğlenmek için ormana girdim arkamı döndüğümde Theodore'u görmedim. Asamı çıkarıp etrafı kontrol ederken" ağlamaya başladığımda zavallı kızın cesedi gözlerimin önüne gelmişti. O ölmek için daha çok gençti... "onu gördüm, kanlar içindeydi biri kalbine bıçak saplamıştı. Bıçakta bir not buldum notta" derin nefes aldım ve Dumbledore'un gözlerine baktım "herşey daha yeni başladı Grindelwald bu okulda sana yer yok yazıyordu"
Dumbledore derin nefes aldı "orda bir not yoktu bayan Grindelwald"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛
Fanfiction"gülüşün" "ne varmış gülüşümde?" uzun süre gözlerime baktı ve düşündü. "hayat..." - a Tom Marvolo Riddle fiction.