Tom giyinirken ben yatakta oturmuş onu izliyordum. Alt dudağımı ısırarak kaslarına baktım "beni taciz etmeyi kes Grindelwald!" dudaklarımı yaladım ve konuşmaya başladım. "Az önce öyle demiyordun ama Riddle" Tom söylediklerime karşılık bir küfür savurdu "giyin Grindelwald" yataktan kalktım ve yerde öylece duran gömleğimi elime aldım. Tom'un yanın gidip tam karşısında durdum "ne istiyorsun?"
"bunu tekrarlıycaz dimi?" sorduğum soru onu oldukça memnun etmiş gibi dudaklarını kıvırdı "giyin!" sinirle gömleğimi üzerime geçirdim ve eteğimi altına giydim. "Şimdi bir kaç işim var" kaşlarımı çattım "ne işi? beni bırakıp gidicek misin?" Tom gözlerini devirdi ve kapıyı açtı "işim var Grindelwald!" kapıyı kapatırken sinirle ayağımı yere vurdum ve yatağa oturdum.
Bir kaç saatin sonunda oldukça sıkılmıştım bu yüzden odamdan çıkıp hava almaya karar verdim. Ortak salona girdiğimde Pansy ve Tom'u yan yana görünce kaşlarımı çattım ve yanlarına ilerledim. "Selam?" Tom bana bakmadı ama Pansy gülerek bana döndü "selam! bizde Tom'la bazı şeylerden bahsediyorduk" kaşlarımı çattım "ne gibi?"
"Tom ne kadar çekiçi olduğumdan bahsediyordu!" gülerek söyledikleri içimde fırtınalar kopartırken Tom'a döndüm. "Açıkçası beni daha iyi tanımak istiyormuş" derin nefes aldım çünkü ağlamamalıydım o pisliğin karşısında ağlamak yerine güçlü olmalıydım. Bir kaç saat önce odada benimle seks yapan adam şimdi başka bir kadınla flörtleşiyor inanılır gibi değil! "biliyor musun Pansy? Riddle çok iyi seks yapıyor" Pansy'nin yüzü bir anda düşünce ve Tom'un yüzü kasılınca keyif almaya başlamıştım. "Bunu ner-" Pansy'nin konuşmasına izin vermeden söze atladım "bunu nerden mi biliyorum çünkü az önce odada seks yaptık" dedim. "Bence ona inanma Pansy aynı sözleri az önce yatakta banada söylemişti!" Tom dişlerini sıkarken dudaklarımı kıvırdım ve ortak salondan çıktım. "Sikik!" sinirle mırıldanırken arkamdan gelen adım sesleriyle keyfim dahada arttı çünkü bu Tom'du olduğum yerde durdum ve ona döndüm. "Ah çok üzgünüm aranızı bozmak istememiştim!" sahte bir samimiyetle söylediklerim Tom'u dahada sinirlendirmişti kolumdan tuttuğu gibi beni sürükledi. "Bıraksana! o aptal kolunu kırıcam Riddle! hayatımda gördüğüm en şerefsiz erkeksin! ayrıca benim gibi güzel bir kızı aldatacak kadarda aptal!" Tom kolumu öyle bir sıkmıştı ki acısı gözlerimi doldurmuştu "bana bunu nasıl yaparsın?" dayanamayı gözlerimden düşen göz yaşlarımı akıttım. "Aptal! sana bir şans verdim!" Tom'u göğüslerinden sertçe ittirdim ama o yerinden kıpırdamadı. Güçlü olmak için çaba sarf ediyordum ama dayanamıyordum çünkü daha ilk günden aldatılmıştım! "ne bakıyorsun! konuşsana!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛
Fanfiction"gülüşün" "ne varmış gülüşümde?" uzun süre gözlerime baktı ve düşündü. "hayat..." - a Tom Marvolo Riddle fiction.