Tom'un bu hallerimi sevdiğine emindim ama yaralı olduğum için ileri gitmek istemiyordu. "Sadece sevişmek istiyorum" Tom yüzümdeki saçları omzumdan arkaya atarak "fazla ileri gitmem" diyerek beni uyardı ve alt dudağımı ağzına alarak emmeye başladı. Ben ise onun üst dudaklarını emiyordum.
Bir süre sonra ikimizde kendimizi kaybedip nefessiz kalana kadar öpüşmüştük Tom yataktan destek alarak üzerime çıktığında hiç beklemeden kafasını boynuma gömdü. Boynuma emerken ağzımdan çıkan inlemeler Tom'u sertleştiriyordu. Saçlarını kışkırtıcı bir şekilde çekerken Tom boynumu sertçe ısırdı "siktir!" belli belirsiz gülüşünü duyduğumda istemsizce gülümsedim gülüşünün sesi bile çok güzeldi... Vücuduma bıraktığı küçük öpücükler beni delirtiyordu kışkırtıcı bir şekilde göğüsümü ısırınca inledim. Emerken bir yandan küçük ısırıklar bırakıyordu ve bu inanılmaz zevk vericiydi.
Dili göğüslerimde oyalanırken parmakları iç çamaşırımın içinde oynanıyordu "Tanrım, Tom!" parmakları hızlanırken nefes nefese inliyordum. Yaram sızlamaya başladığında onu durdurmak için kolunu tuttum. "C- canım yanıyor..." Tom ateşe dokunmuş gibi geri çekilince onu kendime çektim. "İyiyim korkma"
"kahretsin kendimi kaybettim" elimi yanağına götürdüm "iyiyim sevgilim"
Tom Göğüslerimden aşağı inerek sargılı olan yaramın etrafına küçük öpücükler bıraktı. Beni öpücükleriyle iyileştirmeye çalışıyordu. "Özür dilerim" diye fısıldadı kafasını kaldırmadan "ne için?" sertçe yuktundu ve yanıma yattı "seni koruyamadığım için" bakışları nihayet beni bulduğunda ona gülümsedim "kendini suçlu hissetme bundan nefret ediyorum" Tom saçlarımı okşayarak beni göğsüne çekti "söz veriyorum sana zarar veren herkesin sonu olucam" saçlarımı sakince okşarken huzur içinde gözlerimi kapattım.
"Tom?" gözlerimi açtığımda üzerimdeki kanlar yüzünden bağırmaya başladım "Tom!" etrafıma göz gezdirirken Tom'un arkasındaki yüzü tamamen siyah olan kişiyi gözlerimi kısarak tanımaya çalıştım ama imkanı yoktu çünkü yüzü karanlıktı bıcağı hiç düşünmeden Tom'un sırtına sapladığında çığlık atmaya başladım "HAYIR!" Tom lütfen... nolur ölme lütfen ölme
Tom'un katili üzerime yürürken ben Tom'u izliyordum. Ölemezdi! beni bırakamazdı "herşey daha yeni başladı Grindelwald benden kurtulamazsın" göz yaşlarımın arasından ona baktım tanımam mümkün değildi "kimsin sen?!" kahkaha atmaya başladığında kaşlarımı çattım "seni öldürücem!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛
Fanfiction"gülüşün" "ne varmış gülüşümde?" uzun süre gözlerime baktı ve düşündü. "hayat..." - a Tom Marvolo Riddle fiction.