23 (Final)

870 46 11
                                    

Aramızdaki sessizliği bölen Tom oldu. "Ben katil değilim" benden uzaklaşarak yüzüme baktı bu sefer ona bir şans verip dinleyecektim. "Theodore nasıl yaptığını bilmiyorum fakat çok özlü iksir ile bir süreliğine benim yerime geçip senin bütün şüphelerini bana yöneltmiş" sertçe yutkundum. Anlamalıydım Tom bana Samantha demezdi. Kahretsin ben bunu nasıl fark edemedim! "ikisininde amacı buydu! seni bitirmekti! Pansy ile Theodore başından beri herşeyi planlamıştı cinayetleri sen işlemişsin gibi gösterip seni okuldan göndermekti"

"neden?" evet aklımdaki tek soru buydu yıllardır arkadaşım olan biri ve sevgilim vardı. "Zevk ama Theodore'un sana olan takıntısı bir şekilde onu sana itiyordu bu yüzden seni benden uzaklaştırmak için katili ben gibi gösterdi ve amacına ulaştı" Tom'u dinlerken en çokta ikimize üzülüyordum. Bunca şeyi bu yüzden mi yaşamıştık? "özür dilerim" Tom gözlerime baktığında ona resmen gözlerimle yalvarıyordum. Beni affetmeliydi... "Güvenmeliydin Grindelwald" yanına ilerledim ve yüzünü ellerimin arasına aldım. "Lütfen baştan başlayalım"

"senden sadece tek birşey istiyorum Grindelwald" başımı salladım. "Ne istiyorsun?" dudaklarını usulca yukarı kıvırdı. "benimle evleneceksin" gözlerimi şok içinde açtığımda doğru duyup duymadığımı sorguluyordum. Evlenmek mi demişti o? ne yani bana evlilik teklifi mi ediyordu?

"ne?" kaşlarımı çatmış anlam veremiyerek Tom'a bakarken sadece ne diyebilmiştim. Aptalca bir tepkiydi. Dudaklarını yaladı ve tepkimden oldukça memnun olmuş bir şekilde yüzüme yaklaştı "evlilik mi teklif ediyorsun?" yüzündeki gülümsememe dahada büyürken çok güzel bakıyordu. "Ben teklif etmem Grindelwald sana bir teklifte bulunmadım benimle evleneceksin dedim" dudaklarımı araladım ama ne tepki vermem gerekiyordu bilmiyordum. Bir anda evlikik teklifi mi edilirdi! ayrıca ben istesem babam istemezdi. "Tom daha erken değil mi?"

"okulu bu yıl bitiriyoruz ve bitirir bitirmez karım olmanı istiyorum Grindelwald bu teklif senin son şansın bence iyi düşün" yanımdan ayrılırken ben duyduklarımın şokuyla öylece orda kalmıştım. Ne yapmam gerekiyordu? kabul etmeli miydim? ama etmezsem onu tamamen kaybederdim. Tanrım ben napıcam!

Okul bitmişti. Tamamen Hogwarts'tan ayrılıyordum ve bu beni çok üzüyordu. Hogwarts'ta yaşadığım onca şeyi geride bırakıyordum ve bu okuldan gidiyordum. Hiç bitmemesini dilerdim. Yatağımda otururken odamın kapısı açıldı ve içeri Tom girdi. Tom ile herşeyi düzeltmiştik ve evleniyorduk! Tamam babam bundan nefret ediyor ama bana göstermemeye çalışıyor benim mutluluğum için Tom'u seviyormuş gibi davranıyor.

Yanına ilerledim. Tom elinde tuttuğu gülü bana uzatınca kaşlarımı çattım "ne için aldın bunu?" gülü elinden alırken sordum. "Dün gece biraz tartıştık sana fazla sert davrandım" Tom dün gece kıskançlık krizi geçirip kavga çıkarmıştı ama pek umrumda değildi çünkü ben bu krizi günde bir kaç kere geçiriyordum. Yakışıklıydı ve bu çok fazlaydı! aptal kızların dikkatini çekmesinden nefret ediyordum. "Bu aralar fazla mı düşüncelisin Riddle?" belimi kavrayarak beni kendine çekti ve boynuma öpücük kondurdu. "Düşüncesiz olmamı istemezsin Grindelwald" kıkırdadım.

"Teşekkür ederim sevgilim"

"ne için?"

"herşey için en çokta benim olduğun için" Tom beni göğüsüne çekip sarıldı. "Karım olmaya hazır mısın?" geri çekilerek ona baktım.

"Karın olduğum zamanda bana Grindelwald diye seslenmenden korkuyorum" Tom dudaklarını yukarı kıvırdı "hayır o babanın soyadıyla hitap etmiyceğim sana" kaşlarımı çattım "peki ne diye hitap ediceksin?"
dudaklarını yaladı ve gülüşünü büyüttü.

"Riddle" omzuna sertçe vurdum ve yatağa oturdum "çok kötüsün Tom!" yanıma oturduğunda keyif alıyor gibiydi çenemi nazikçe kavradı ve yüzüne bakmamı sağladı. "Artık tamamen benim olmanı istiyorum"

"ben zaten tamamen senin oldum"

"karım olduğun zaman sana yapacaklarımdan kork Grindelwald" alt dudağımı ısırdım ve kışkırtıcı bir bakış attım. "Bunları daha bir kaç gün önce yaptığını hatırlatırım Riddle" kulağıma yaklaştı "karım olduğunda yapacaklarımın yanında bir kaç gün önce yaşananlar az kalır" tırnaklarımı boynunda yavaşca gezdirmeye başladığımda odamın açılan kapısının sesiyle Tom benden uzaklaştı. Babam gelmişti. "Hazır mısın?" Tom'u görünce morali bozulmuştu kıkırdadım ve yataktan kalkıp yanına ilerledim. "Evet" Tom yanıma geldiğinde babam odadan çıktı. Elini tutarak ona döndüm "okulun bittiğine inanamıyorum seninle burda tanışmıştık herşeyi burda yaşadık" Tom gözlerini yüzümde gezdirdi. "Daha güzellerini yaşıycaz"

Okuldan çıktığımızda Tom'a döndüm "bitti mi?" yüzümü ellerinin arasına aldı "daha yeni başlıyor"

Tom ile düşman olarak girdiğim okuldan el ele çıkmıştım. Yaşadığımız onca şeyden sonra yine birlikteydik ve bir kaç gün sonra Tom Riddle benim kocam olucaktı. Bu bizim için multu son değildi bencede herşey şimdi başlıyordu.

🎉 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin