19

535 35 9
                                    

Beni odama getirdi ve yatağa bıraktı gitmesine izin vermeden yakasından tutarak onu kendime çektim. "Asıl sen pişman olacaksın" Tom burnunu boynuma değdirdi "sana yalvarmayacağım Grindelwald birşeyde kanıtlamayacağım" burnunu boynumda gezirirken mırıldanıyordu. Benden uzak durmasını istemiyordum ama istemek zorundaydım. "Neden yaptın?" gözlerim nerdeyse kapanmak üzereydi. Tom geri çekilmeden önce yanağıma öpücük bıraktı ve benden uzaklaşarak odadan çıktı. Ben ona beni öpmeyi gösterirdimde yataktan kalkıcak halim yok!

Gözlerimi araladığımda mide bulantısı içinde lavaboya koştum. Dün gece sadece bira içmiştim bu yüzden midemdeki tek sey olan birayı kusmuştum. Yüzümü yıkadım ve giyinip büyük salona indim. Tom Riddle beni görünce gözleri giydiğim siyah mini elbisemde oyalandı. Gözlerini üzerimden çekmesi zaman alsada sonunda başka bir yöne dönmüştü.

Theodore'u görünce yanına ilerledim. "Çok güzelsin" tebessüm ederek yanına oturdum. "Pansy nerde?" Theodore bacaklarımı incelerken beni duymuyor gibiydi. Sakin ol Samantha ona tokat atmamalısın! "Theodore! sana diyorum!" Theodore nihayet yüzüme baktığında "bilmiyorum" diyerek yanıtladı ve önüne döndü. Doğru karar yoksa o yüzünü dağtıcam!

Pansy büyük salona girmişti fakat bizim yanımıza değil Tom'un yanına oturmuştu. Onları izlerken Theodore kulağıma yaklaştı "korkma onunla flört etmiyor sadece katile yakın olmamız gerek ve bu konuda onu kullanıcaz" Bunlar Tom'un aptal olduğunu düşünüyordu! Tom Riddle gibi zeki bir katil ne yapmaya çalıştıklarını zaten anlardı. Yani bu iki aptalla plan yapılmazdı. Ayrıca onun Tom'a yakın olması sinirlerimi oldukça bozuyordu. "Bu aptallık! Tom'un cidden Pansy'ye birşeyler anlatacağını mı düşünüyorsun?"

"onu kıskanmayı kes!" Theodore masaya yumruk atarak konuşunca herkesin bakışları bizi buldu. Tom'a döndüğümde her an olay çıkarabilecek gibi bakıyordu Theodore'u öldürmek istercesine bakarken bana bakınca bakışları dahada sertleşti. Bana daha çok sinir oluyor gibiydi. Ayağa kalkarak büyük salondan dışarı çıktım ve duvardan destek alarak ayakta durmaya çalıştım. Başım dönerken ayakta durmakta zorluk çekiyordum dün gece bir anda fazlasıyla içtiğim biralar midemi bulandırmıştı ayrıca başımda dönüyordu.

Dün gece Tom'a yaptığım konuşma yüzümü iğrenerek buluşturmama sebep oldu. Bu çocukca bir konuşmaydı! beni öptüğü ve söyledikleri aklıma gelince ona inanmak istedim. Ben yapmadım demişti ve benden ona güvenmemi beklemişti ama ben görmüştüm. Tom'u kanlar içinde görmüştüm. Beni tehdit ederken o gözlerine bakmıştım buda onun oyunlarından biriydi ve inanmaya niyetim yoktu.

Bahçeye ilerlerken başımın dönmesi geçmek bilmiyordu duvardan destek alarak gözlerimi kapattım ve sakinleşmeye çalıştım. Tanrım noluyordu bana?

Sonunda dünkü ağacın altına oturdum ve kendime gelmeye çalıştım. Büyük bir ihtimal son zamanlarda kendimi aç bıraktığım için bunlar oluyordu. Kilo almış gibi hissettiğim için yemek yemiyordum. Kapıdan çıkar Tom ve Pansy'yi görünce onları izlemeye başladım. Tom Pansy ile oldukça samimi bir şekilde konuşuyordu bu aptal kız resmen Tom'dan hoşlanıyordu! katil olması umrunda değildi bu bahaneydi! sinirle ayağa fırladığımda yanlarına ilerledim. Tamam Tom benim hiçbirşeyim değildi ama benimdi işte!

Pansy Tom'a yaklaşıp onu kendisine çektiğinde öpüşmeye başladılar. Olduğum yerde öylece kaldığımda öpüşmelerini izliyordum. Tom'un dudakları artık başka birinin dudaklarına değmişti. Yani Tom Riddle benim onda olan izlerimi silmesine izin vermişti. Onu öperek aramızdaki imkansızlığı bir kez daha kanıtlamış oldu.

𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin